Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не джип а кола за офроуд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Не джип а кола за офроуд

    Добре да речем, че малко съм преувеличил с тея 15см. тогава кажете с колко мога да го вдигна и по какъв начин. С по високи гуми мисля, че ще стане доволно проходимо все пак няма да карам на луната просто търся по висока проходимост в кола. Варианта за джип го отписвам за сега.

    Коментар


    • #47
      От: Не джип а кола за офроуд

      Първоначално публикуван от kavatro Преглед на мнение
      ...Добре да речем, че малко съм преувеличил с тея 15см. тогава кажете с колко мога да го вдигна и по какъв начин. ......
      Кого да вдигнеш ?

      Абе знам ли с колко ...обикновено човек го вдига с толкова , колкото му е дала природата , но вече продават какви ли не кит-ове.
      ... така е и при автомобилите . ...
      Последно погледнах , че си мераклия за "Нива" . Ако нея имаш предвид - няма да е лошо да почетеш малко . Има нарочен раздел , където по въпроса е писано на дълго и на широко.
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • #48
        От: Не джип а кола за офроуд

        Колега, кажи, все пак, колко Лазарника си ударил, и веднага ще ти кажем колко и как да го вдигнеш.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #49
          От: Не джип а кола за офроуд

          Най-евтиния вариант Фиат Панда 4х4. Има доста инфо във форума. Евтино, икономично и по-проходимо от доста стокови джипки /защото е много леко/. Има 1 враг-ръждата.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #50
            От: Не джип а кола за офроуд

            Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
            Най-евтиния вариант Фиат Панда 4х4. Има доста инфо във форума. Евтино, икономично и по-проходимо от доста стокови джипки /защото е много леко/. Има 1 враг-ръждата.
            Това мислех да го напиша в началото,ама човека си иска алуди и това е.

            Коментар


            • #51
              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
              ВХ 4Х4.
              Вози като ролс, товари като магаре, клиренса е какъвто си го направиш, коне си има достатъчно.
              Кофти момента е, че не се намира лесно.
              Да бе, някой ще си го продаде, после какво ще си купи ?

              Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
              Най-евтиния вариант Фиат Панда 4х4. Има доста инфо във форума. Евтино, икономично и по-проходимо от доста стокови джипки /защото е много леко/. Има 1 враг-ръждата.
              Първоначално публикуван от goiko Преглед на мнение
              Това мислех да го напиша в началото,ама човека си иска алуди и това е.
              Ама вие и двамата не четете, ми четете бре.
              Последно редактирано от Чавдар (V93); 18-02-14, 16:33.
              подаръци за мъже от FACOM
              промоция на читави инструменти

              и на хоби такива

              тел. О879 Ч8Ч 2З5

              Коментар


              • #52
                От: Не джип а кола за офроуд

                доколкото разбирам, искаш да си имаш някаква такава играчка - http://www.youtube.com/watch?v=7C0hCA6j6qs., ама то това не е чак толкова евтино, колкото си мислиш. Пак по-скъпо от джип ще е, а ако го купиш от някого в този му вид не се знае той какво му е причинил преди продажбата... Варианта е да си го правиш сам. Основата е евтина, ама пък монтьорски познания и опит трябват... Доста чарк ще закупиш, а не всичко ще пасне, пък проба - грешките и те пари струват. Вярно е, че тръпката да се похвалиш с нещо направено от теб е голяма, ама и бачкането преди това е доста. Ако прецениш, че познанията ще ти стигнат, мятай се. Взимай една бангия /така и така ще я преправяш в по-голямата и част/ и гледай как няма да има какво да караш! Такива возила са за кеф, а не за ежедневна употреба. При такава експлоатация ресурса е доста ограничен.
                Пироните и чалга певиците си приличат по това, че ако не ги чукат, няма да пробият.
                Пиронът, който стърчи за награда получава... чук, чук, чук!

                Коментар


                • #53
                  От: Не джип а кола за офроуд

                  Първоначално публикуван от kavatro Преглед на мнение
                  Добре да речем, че малко съм преувеличил с тея 15см. тогава кажете с колко мога да го вдигна и по какъв начин. С по високи гуми мисля, че ще стане доволно проходимо все пак няма да карам на луната просто търся по висока проходимост в кола. Варианта за джип го отписвам за сега.
                  Тук колегите са минали в "тежката артилерия" и затова не срещаш пълно разбиране- пък и форума е такъв!
                  Сега на въпроса-ориентацията ВИ е правилна-Куатрото е с блокаж на междуосовия и задния диференциал.Петцилиндровия мотор има достатъчен въртящ момент.Първа скорост също е "къса" и компенсира липсата на демултипликатор.Предния и задния мост са идентични ,регулируеми и позволяват "сумарно"повдигане до 6-8 сантиметра. Гумите е добре да останат 15 цола,защото с "валяците" каретата стават консуматив. Защитата от долу е лесно изпълнима и ще имаш идеално равен под. След "интервенцията" просвета е около 22-24 сантиметра(Лада Нива под задния диференциал-19). Проходимоста на равни терени с дълбок сняг,или меки почви е превъзходна (батковците пасти ще ядат). Силно пресечения трен е проблем заради междуосието и свесовете,но по утъпкани черни пътища няма стигане като скорост и устойчивост.
                  Ако се решиш и имаш проблеми ,обаждай се ,ще помогна. А за "синхро" автомобили-Забрави! Споделям опит, който съм утъпкал,а не чул,прочел и т.н. ...

                  Коментар


                  • #54
                    От: Не джип а кола за офроуд

                    Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                    ... А за "синхро" автомобили-Забрави! Споделям опит, който съм утъпкал,а не чул,прочел и т.н. ...
                    Защо не става синхрото?
                    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                    Коментар


                    • #55
                      От: Не джип а кола за офроуд

                      Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                      Защо не става синхрото?
                      Разгледайте кинематичната схема на синхро и куатро и ще Ви се изясни. Синхрото зацепва след пробуксуване(окопаване) на предните колела. Има "прекъснат" процес на предаване на въртящ момент!!!
                      -Синхро версии има и при доста съвременни паркетници (евтино 4x4 за асфалта).-Jeep Patriot е със синхро от фолксваген и електромагнитно включване със сигнал от ABS- са,става за асвалта ,но ако го изпържите да буксува отива в "кофата"...
                      -Сериозните изпълнения са с междуосев диференциал .

                      Коментар


                      • #56
                        От: Не джип а кола за офроуд

                        Колега кое се изпържва ? И системата при патриота е малко по-различна. Следващото поколение при голф 4 е с обозначение 4motion и е халдекс. При пробоксуване отпред с електрическа помпа зацепва съединител за задното и става 50/50. Отделно, че може да се сложи халдекс контролер и ти да си регулираш какво да е съотношението дори и постоянно да е зацепено. Аз също бях доста скептик но системата работи перфектно, ако специално не обръщаш внимание няма да разбереш и кога зацепва. Освен това държи и на огромно натоварване.
                        Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                        http://www.facebook.com/JeepBG
                        LZ1GGC

                        Коментар


                        • #57
                          От: Не джип а кола за офроуд

                          Мнение на petkov_bb
                          ... А за "синхро" автомобили-Забрави! Споделям опит, който съм утъпкал,а не чул,прочел и т.н. ...



                          Защо не става синхрото?

                          Хихи.
                          Кажи му за гоуфу
                          Калин Владов,09РСПБЗН

                          Коментар


                          • #58
                            От: Не джип а кола за офроуд

                            Имах ауди 90 куатро 2,3 20в 170кс ,няма такава кола,уникална.
                            Който не е карал няма право да говори за нея.
                            Слага всичко е малкия си Жоп,дори и повечето джипове,доказано при деди.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1 audi.jpg
Прегледи:1
Размер:144.5 КБ
ID:5568430Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4 audi.jpg
Прегледи:1
Размер:182.5 КБ
ID:5568431
                            878511557

                            Коментар


                            • #59
                              От: Не джип а кола за офроуд

                              4 motion-a към синхрото ли го приравнявате? Като здравина е доста по-напред. Както казах и аз бях скептик, но въобще не е лоша системата.
                              Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                              http://www.facebook.com/JeepBG
                              LZ1GGC

                              Коментар


                              • #60
                                От: Не джип а кола за офроуд

                                Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                                Разгледайте кинематичната схема на синхро и куатро и ще Ви се изясни. Синхрото зацепва след пробуксуване(окопаване) на предните колела. Има "прекъснат" процес на предаване на въртящ момент!!!
                                -Синхро версии има и при доста съвременни паркетници (евтино 4x4 за асфалта).-Jeep Patriot е със синхро от фолксваген и електромагнитно включване със сигнал от ABS- са,става за асвалта ,но ако го изпържите да буксува отива в "кофата"...
                                -Сериозните изпълнения са с междуосев диференциал .
                                Ми...не е точно така.И понеже имам доказателства,бих помолил да подплатиш написаното от теб и ти с доказателство.Ок?
                                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X