Здравейте колеги,
Автомобила е Фиат панда 4х4 2006г 1.2 бензин 60к.с. От чисто нов е при мен. Газифициран е с ГИ преди 30 000км.
Проблем се заформя със сутрешния старт. Запалва нормално но след въртене от порядъка на 3сек., което досега не е било така. Запалвала е винаги изключително лесно. Това е само и едниствено сутрин. Не го свързвам с престой защото сутрин карам 15-20км, автомобила стои 8 часа и си запалва без проблем. Работи чудесно и на газ и на бензин. Разхода е в норма. По състоянието на запалителните свещи, които са иридиеви на 40 000км двг-то е отлично.
С температурните датчици мисля че също няма проблем, защото нищо не се е променило в работата на велтилатора и на уреда на таблото.
Проблема е от около седмица. Започвам да го свързвам с кофти бензин. Днес заредих на Шел - 100октановия, който не се прави по нашите георгавски ширини. Ако не се получи, смятам да пробвам да я загася на бензин.
Бензиновата помпа - при този автомобил се чува ясно че работи. На контакт тръгва и след малко спира. Налягане не е мерено. Горивен филтър няма, затова се чудя дали да не я извадя да видя мрежичката дали не е позацапана.
И сега какво ми прави впечатление - този проблем изведнъж стана масов. Много мой приятели, а и колеги във фирмата, където работя се оплакват от това, почти заедно с мен. Затова все повече си мисля че проблема идва от горивото.
Благодаря.
Автомобила е Фиат панда 4х4 2006г 1.2 бензин 60к.с. От чисто нов е при мен. Газифициран е с ГИ преди 30 000км.
Проблем се заформя със сутрешния старт. Запалва нормално но след въртене от порядъка на 3сек., което досега не е било така. Запалвала е винаги изключително лесно. Това е само и едниствено сутрин. Не го свързвам с престой защото сутрин карам 15-20км, автомобила стои 8 часа и си запалва без проблем. Работи чудесно и на газ и на бензин. Разхода е в норма. По състоянието на запалителните свещи, които са иридиеви на 40 000км двг-то е отлично.
С температурните датчици мисля че също няма проблем, защото нищо не се е променило в работата на велтилатора и на уреда на таблото.
Проблема е от около седмица. Започвам да го свързвам с кофти бензин. Днес заредих на Шел - 100октановия, който не се прави по нашите георгавски ширини. Ако не се получи, смятам да пробвам да я загася на бензин.
Бензиновата помпа - при този автомобил се чува ясно че работи. На контакт тръгва и след малко спира. Налягане не е мерено. Горивен филтър няма, затова се чудя дали да не я извадя да видя мрежичката дали не е позацапана.
И сега какво ми прави впечатление - този проблем изведнъж стана масов. Много мой приятели, а и колеги във фирмата, където работя се оплакват от това, почти заедно с мен. Затова все повече си мисля че проблема идва от горивото.
Благодаря.
Коментар