Файдата от махането на ЕГР е да не ти се затлачва смукателния колектор със сажди. Ама ти колектор не си чистил. Другата файда,ама тя при вече умрял ЕГР,да не даваш пари за нещо дето ще ти трупа сажди по колектора. Негативите са,че по-бавно ще ти загрява колата. В твоя случай,махни тапите и си карай с ЕГР-а.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Затапка на егр клапан, с какво ?
Свий
X
-
Не пипай софтуерно, ако не си напълно сигурен в човека, който го прави.
Има прост начин - продупчи ламарината с Ф3мм, изчисти грешката и карай, ако избие чека пак, разшири на Ф5мм и пак така...
Някъде на 6мм би трябвало да спре да светва чека. Така хем си пазиш двигателя, хем природата
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение...хем си пазиш двигателя...
Да, ще е малко по-бавно. Ама малко.
Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение, хем природата
...докато е наред. Като засвини двигателя със сажди спира да пазаи каквото и да е. За зла участ въпросноито засвинване се случва именно при градско каране, където имя някаква файда от дизеловия EGR.
За късмет има возила, при които EGR ефекта се получава чрез променливата геометрия на клапаните. За лош късмет са малко. За мой късмет, текущото ми е такова - вместо да рециркулира отработени газове, изобщо не ги изхвърля, ами така отваря и затваря клапани че оставя част от тях в цилиндите. И ефекта е съвсем същия, само без засирането на всичко по пътя на газовете. Колко други возила го имат - не знам.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Не смесвай дизел с бензин. При бензинов двигател нищо не се засира от традиционен егр. Така че при текущото ти возило няма значение дали бориш азотните оксиди с фазорегулиране, или с обикновено пускане на отработен газ от изпускателната към пълнителната част на двигателя.
За печките си прав, но кои печки рециркулират така, както искаш?
-
Има си разлика в засирането и при бензинов мотор, просто говната не са чак такива като при дизел. При конкретния (моя) до преди мърдащия разпределителен вал си е стандартен EGR с прилежащите му говна. И ако напишеш в Google "Hemi EGR delete" излизат обилни резултати. При бензинови мотори с VVT май си е масовост вече.
Не знам обаче дали при турбиниран дизел може. То аз не знаех за такова нещо докато не се зачетох за моя. На първо четене не се сещам за причина, поради която да не може. Въпросът е дали такава рециркулация при дизел може да покрие днешните стандарти за количество рециркулирани газове. С един дросел на входящия въздух (който и без друго си е там) турбото се преборва, но дали самото газоразпределение може да се получи да оставя в цилиндрите газове в достатъчно количество - не знам.
-
-
Благодаря на всички за съветите и мненията !
Стигам до заключението, че най-добре да махна тапата, да изчистя клапана и да го оставя оригинално както си е бил.Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Явно си търсиш занимавка. Щом всичко работи коректно ( не свети чек и не записва грешка) за какво ти е да го сваляш и да го чоплиш!?Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
Коментар
-
Профилактиката е:
1. Сваляне и почистване на колектор
2. Почистване на глава, колкото е възможно на място
3. Почистване на EGR тръбички и клапан
4. Смяна на керамични подгревни свещи с метални (ако оригинално са керамични)
5. Ако искаш запушен EGR - горното + софтуерно и хардуерно запушване
Което си свършил в момента - всичката гняс бавно и полека ще се напоява и напоява с масло, заедно с което падат и парченца (те по принцип си падат) и вървят към мотора. Не знам дали маслото по някое време ще размекне тая гнус.
В момента компютъра не знае че EGR е запушен и има режими далеч от желаното, както температурано, така и по отношение на сажди. Съответно по някое време ще сдаде и катализатор/DPF.
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар