Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Затапка на егр клапан, с какво ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Затапка на егр клапан, с какво ?

    Първоначално публикуван от shotgun600 Преглед на мнение
    А откъде мога да намеря такива парчета 2-3мм неръждавейка в София?
    Има фирми за лазерно рязане. Могат да изработят необходимото парче. Трябва само да се внимава с цените, че разликите от фирма до фирма са в пъти.
    Ето какво си поръчах аз преди няколко месеца:
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...23#post2220723
    Могат да се направят всякакви плоски елементи както от неръждавейка, така и от ръждавейка
    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

    Коментар


    • #17
      От: Затапка на егр клапан, с какво ?

      Направи си чертеж и го дай да ти го изрежат на лазер - кеф ти от неръждавейка, кеф ти от мед, кеф ти от алуминий.

      Например могат да ти изежат капачето от неръждавейка 2мм, и 2 гарнитурки от мед или алуминий 0.5мм и надолу.

      За такива дреболии цената няма да е непосилна.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Затапка на егр клапан, с какво ?

        Преди години за едно Мондео си направих от по-големичка ъглова мебелна планка. Ползвах едната готова дупка, пробих една нова и дооформих с флекса. Обща цена 3лв и 1 час за изработка и монтаж.

        Коментар


        • #19
          От: Затапка на егр клапан, с какво ?

          Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
          Има фирми за лазерно рязане. Могат да изработят необходимото парче. Трябва само да се внимава с цените, че разликите от фирма до фирма са в пъти.
          Ето какво си поръчах аз преди няколко месеца:
          http://www.offroad-bulgaria.com/show...23#post2220723
          Могат да се направят всякакви плоски елементи както от неръждавейка, така и от ръждавейка
          Ще ми пуснеш ли координати на фирмата, която ти е изработила плочката, защото в темата ти не си я написал.

          Коментар


          • #20
            От: Затапка на егр клапан, с какво ?

            Първоначално публикуван от shotgun600 Преглед на мнение
            Ще ми пуснеш ли координати на фирмата, която ти е изработила плочката, защото в темата ти не си я написал.
            Ползвам BGSteel. Но която и фирма от търсене в гугъл да си харесаш, все ще ти свърши работа.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: Затапка на егр клапан, с какво ?

              Пуснах му координати на лично. Нали да не правим реклама...
              Фирмата, която ми свърши работа и съм доволен, се казва Патлиджански.
              Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

              Коментар


              • #22
                От: Затапка на егр клапан, с какво ?

                Колеги да ви се похваля от петък наварата е със затапен егр.Изрязах 1мм неръждаема ламарина разпробих, изправих, изсшкурих та да стане още по равна и гладка, изрязах и 2 гарнитурки от кутиики от бира монтирах, сега поема къде къде по-добре в обороти 1000-1700, загрява си нормално не съм забелязал да е по-бавно, също така работи много по равномерно и тихо, доволен съм !

                Коментар


                • #23
                  От: Затапка на егр клапан, с какво ?

                  А защо две гарнитури, не използваш ли от едната страна оригиналната гарнитура?
                  Аз днес ходих да поръчам да ми направят 3мм планка на моя и през седмицата ще я сложа.

                  Коментар


                  • #24
                    Днес четох, че най-лесно egr се изолира чрез затапване на една от дете тръби.
                    Това важи за модели до края на 2004, т. е, нямат сонда до кутията на филтъра.
                    Затапването го правели с винт в един от двата щуцера на пластмасовото тяло (соленоида), като после пак връщаш маркуча върху щуцера, като така се крие главата на винта.
                    Ето и къде го пише:
                    https://www.jeepkj.com/threads/2004-...removal.57708/

                    Някой правил ли го е или само сте го затапвали механично с пластина, но това ще коства повече работа докато се свали, че е наврян на майната си...
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #25
                      Да, това с болта под щуцера е ефективен начин за прекратяване работата на EGR клапана чрез изключване управляващия вакум към него. Методът работи и доколкото самият EGR не с електрическо изпълнително устройство, то няма проблеми с Check Engine. Но изолирането му има смисъл донякъде, доколкото се намаляват саждите във всмукателния тракт, които примесени с маслените пари създават понякога сериозни наслоявания вътре в колекторите, особено при проблемни мотори, лошо гориво и др. Но в колекторите все пак си остават маслените пари и ефектът от изолирането на EGR клапана е почти неосезаем, що се касае до "чистотата" на турбо пътищата. При CRD двигателите на Jeep KJ самият начин на улавяне на маслените пари в CCV(Crank Case Vent) PCV/CCV Valve е не достатъчно ефективен. Налага се по-честата му проверка за деформация на присъединителните легла и на "O"пръстените, промиване и контрол за повреда в гумената мембрана за да се намалят тези пари в колектора. Има доста публикации в Jeep KJ сайтове за модифициране на PCV/CCV Valve, като добаваят разни допълнителни маслоулавящи устройства за по-ефективно отделяне на маслото от картерните газове. Проблем е, обаче намирането на достатъчно компактни и приложими такива устройства тук у нас, за разкика от там /в USA/.
                      Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                      First impression is not always true. Get inspired.
                      Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                      Reading is sooo boring, unlike writing!

                      Коментар


                      • #26
                        Да ползвам темата. Днес затапих ЕГР клапана като поставих ламарина с нови гарнитури на входа му. Автомобила определено върви по-добре в ниските обороти, но светна чека за съжаление. Грешката естествено е P0404.
                        Има ли някакъв начин да се оправя със светкането на чека ?
                        Колата е Nissan Almera с двигател Yd22ddti 82 kW.
                        Който търси , намира !
                        Човекът е човек, когато е на път !

                        Коментар


                        • #27
                          Трябва освен физически и софтуерно трябва да се премахне ЕГР-а.
                          Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                          Коментар


                          • #28
                            И аз го предположих и за това питах уж запознати хора. Увериха ме, че няма да има проблеми. Съмненията са ми, че двигателя се води DCI модификация, докато 2 години по-рано двигателя е същия, но е DI, DT и там явно няма проблем.
                            Който търси , намира !
                            Човекът е човек, когато е на път !

                            Коментар


                            • #29
                              Dci е Common-Rail, преди това са с VP44 помпа. И да, има разлика и в управлението и във вихрови клапи и прочие неща. Например при ZD мотора вместо една обща вихрова клапа преди колектора, слагат по една клапа за всеки цилиндър, в колектора точно на входа на главата.

                              Търси кой да го изключи софтуерно. И ако не си почистил колектора и главата от лайната, файдата от ползата е силно под въпрос.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                Не съм чистил нищо, затапих и само това. Би ли обяснил защо е необходимо ? 😐
                                Днес изчистих грешката, но вероятно пак ще я набие, та в тази връзка, сложна процедура ли е да се изключи софтуерно ? Да не да разбъзикат колата и да имам ядове, до сега си вървеше безпроблемно, затапих го уж да има файда... 😁
                                Който търси , намира !
                                Човекът е човек, когато е на път !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X