Обява

Свий
Няма добавени обяви.

VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

    Абе, това колко е голямо? Ако е колкото УАЗ, малко нефелни ми се виждат тези двигатели. На УАЗ е двойно по-мощен и пак е мъка. Което не пречи в двигателния кош да е страшен гъч, защото багажникът и той е там. Свесовете наистина са непонятни - сравнени с каквото и да е (УАЗ, Г, Патрул, Джип, паркетници и даже доста леки коли). Не се сещам защо са допуснати - не може конструкторите му да не са знаели какво ще стане с муцуна в калта като горе на снимката.

    Единственото положително качество, което виждам спрямо УАЗ - правено е в Германия.

    Коментар


    • #17
      От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение

      Единственото положително качество, което виждам спрямо УАЗ - правено е в Германия.
      То и това май е минус . Как се търсят части за рядка немска военна машина и на какви цени ще са ?
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • #18
        От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        . Свесовете наистина са непонятни - сравнени с каквото и да е (УАЗ, Г, Патрул, Джип, паркетници и даже доста леки коли). Не се сещам защо са допуснати - не може конструкторите му да не са знаели какво ще стане с муцуна в калта като горе на снимката..
        Това е правено за амфибия. Такова е първоначалното задание на бундесвера. После отпада и те воаля - Пор
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #19
          От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

          Това с амфибията е достоверно обяснение. Но не добавя достоинства.

          Коментар


          • #20
            От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

            А не съм твърдял че това чудо има някви достойнства различни от колекционерски ))
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #21
              От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Абе, това колко е голямо? Ако е колкото УАЗ, малко нефелни ми се виждат тези двигатели. На УАЗ е двойно по-мощен и пак е мъка. Което не пречи в двигателния кош да е страшен гъч, защото багажникът и той е там. Свесовете наистина са непонятни - сравнени с каквото и да е (УАЗ, Г, Патрул, Джип, паркетници и даже доста леки коли). Не се сещам защо са допуснати - не може конструкторите му да не са знаели какво ще стане с муцуна в калта като горе на снимката.

              Единственото положително качество, което виждам спрямо УАЗ - правено е в Германия.
              Ми дават го 1250 кг., дължина 3,7, ширина 1,6, височина 1,62, клиренс 24см. Мотор 4 цилиндров, 75к.с. Има и дизел с турбо. Теоретично преодолява наклон 39°, броd с дълбочина 0,6м. Пробег 700км.
              Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

              Коментар


              • #22
                От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

                Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
                Ми дават го 1250 кг., дължина 3,7, ширина 1,6, височина 1,62, клиренс 24см. Мотор 4 цилиндров, 75к.с. Има и дизел с турбо. Теоретично преодолява наклон 39°, броd с дълбочина 0,6м. Пробег 700км.
                При тези параметри е по коректно да сравняваме с Лада Нива не с УАЗ .
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • #23
                  От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

                  Това си беше основния автомобил за предвижване на белгийската армия доскоро само , че с емблемата на Бомбардиер.Оставиха доста такива машини на разни общини из западните Балкани да си вършат работа с тях.
                  ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

                  Коментар


                  • #24
                    От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

                    Това е печелило Дакар през 80 или 81 година. И го е печелило с оригиналния двигател и мекия покрив и със свъсем малко туниниг. В Списанието имаше една интересна статия по въпроса.
                    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                    www.ADV-Bulgaria.com

                    Коментар


                    • #25
                      От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

                      Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                      Това е печелило Дакар през 80 или 81 година. И го е печелило с оригиналния двигател и мекия покрив и със свъсем малко туниниг. В Списанието имаше една интересна статия по въпроса.
                      Е то е само с мек покрив, поне с др. досега не съм го виждал.
                      А в кое списание?
                      Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                      Коментар


                      • #26
                        От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

                        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                        При тези параметри е по коректно да сравняваме с Лада Нива не с УАЗ .
                        Пак не става. Нива е паркетник, макар и калпазански, а това си е сериозна машина. Клони повече към Самурай, ама той е още по-нефелен откъм двигател.

                        Коментар


                        • #27
                          От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          ... Клони повече към Самурай, ама той е още по-нефелен откъм двигател.
                          По лаишко изказване не бях чел. Ти имаше една Нива и от това направи силно генерални заключения? Колко Самурая си видял и карал та така реши че е нефелен двигателят му? Този малкият, с двигател 1.3 си слага руският боклук в джоба. Няма да коментирам качество и здравина на два излезли от завода например. И това го казвам след личен опит с две мои Ниви- няма под небето такова недорадумение като Нивата.
                          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                          Коментар


                          • #28
                            От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

                            Ти нещо се засегна на марка, що ли? Не ти се надявах. Обяснявам подробно, за да няма неясноти:
                            Сравнявах Самурай с Илтис, техните двигатели / маса / размери. Други неща, за които се сещам, които имат подобен размер, маса и голо купе, са някои вариации на jeep и евентуално онова на Кия дето имаше странно име. Карал съм 2-3 самурая, все с проблеми в храненето (затова са ми били в ръцете), ама 1.3 си може, колкото си може.

                            Нива няма нищо общо с тези всичките, включително по замисъл. Можем да си мерим ядовете с Нива някъде другаде.

                            Коментар


                            • #29
                              От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

                              Не е до засягане, аз реално Самурай нямам, но да дадеш пример за нефелен двигател сравнявайки тези двата.... Знаейки възможностите на руският автомобилостроителен гений? Японският двигател, самурайският, е напълно достатъчен при тази конструкция за да свърши перфектно задачата, дори реално е преосигурен за това купе, визирайки по-големият 1.3. На нивата 1.6, каквато ми беше първата е толково умрял че с малко по-големшки гуми си включвах 4-та само по нанадолнище. За втората с 1.7 съм писал тук и преди и не искам по никакъв начин да си спомням за нея. Сменил съм и аз незнам колко 4х4, вкл.и две уазки, пак лично мои, но такава гадост като това недоразумение не съм имал, визирам Нивата. За другото ...по-скоро Илтиса е наистина сравним с уазка, Самураят е по-малък клас, Кията също. Уаза също е с голо купе, доколкото това има значение.
                              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                              Коментар


                              • #30
                                От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

                                Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
                                Е то е само с мек покрив, поне с др. досега не съм го виждал.
                                А в кое списание?
                                Говорим за Дакар и липсата на тунинг. Допълнителен твърд покрив би могъл да е допълнителен тунининг, затова подчертавам, че е било оригинално.
                                Списанието е ето това - http://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=13
                                LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                                www.ADV-Bulgaria.com

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X