Привет на всички!
Като нов участник си позволявам да пусна и първата си тема тука.
Искам преди това да кажа и няколко думи за самия форум: очарован съм. Очарован съм защото намиръм форума за интересен, засягащ голям спектър от "мъжки" теми, със сериозни участници, повечето от които има какво да кажат и то подплатено с компетенция и опит, няма тъпи караници, а интересни дискусии и спорове. Кароче харесва ми. Надявам се с времето и аз да се интегрирам в това общество и със скромните ми познания в определени области да съм полезен и интересен за околните.
Та по темата.
Карайки си оня ден по пътя се натъкнах на това возило (живея в Германия и прехвата става тука).


Бях го мяркал и преди по интернет, но никога до сега не бях обръщал по-сериозно внимание. След не дълго ровичкане в нета се информирах и най-общо за машинката. Разработка на Audi NSU Auto Union AG, в последствие произвеждано от Volkswagen и Bombardier от 1977 до 1989 год. Монтират се 2 вида мотора: 1,7 l 55 kW Ottomotor и 1,6 l 52 kW Turbodiesel. В последсвие се заменя от Mercedes-Benz G Wolf.
Очевидно не блести с някъкви върховни достижения и е било работно конче в армията. Прави впечатление, че нама "твърд" покрив, а е винаги с брезент или кабрио. Екстри 0,0 напълно спартанско изпълнение с най-елементарното и нужното. Затова и сравнението с УАЗ-ката (колегите с УАЗ да не го приемат като негатив). На пръв поглед изглежда ниско, има си двойно. Впечатления от проходимост и експлоатационни качества нямам, няма и откъде да имам. Интересно е, че продажната цена на различни екземпляри започва от 3-4000€ нагоре, не бих казал, че е малко за годините и оборудването си. Дали тази цена е оправдана или не също не се наемам да коментирам.
Ще е интересно да се научи и повече от хора имали "топла" връзка с това чудо-иудо, техните впечатления и евентуален опит. В България поне не съм виждал да се продава или движи.
Поздрави засега!
Като нов участник си позволявам да пусна и първата си тема тука.
Искам преди това да кажа и няколко думи за самия форум: очарован съм. Очарован съм защото намиръм форума за интересен, засягащ голям спектър от "мъжки" теми, със сериозни участници, повечето от които има какво да кажат и то подплатено с компетенция и опит, няма тъпи караници, а интересни дискусии и спорове. Кароче харесва ми. Надявам се с времето и аз да се интегрирам в това общество и със скромните ми познания в определени области да съм полезен и интересен за околните.
Та по темата.
Карайки си оня ден по пътя се натъкнах на това возило (живея в Германия и прехвата става тука).


Бях го мяркал и преди по интернет, но никога до сега не бях обръщал по-сериозно внимание. След не дълго ровичкане в нета се информирах и най-общо за машинката. Разработка на Audi NSU Auto Union AG, в последствие произвеждано от Volkswagen и Bombardier от 1977 до 1989 год. Монтират се 2 вида мотора: 1,7 l 55 kW Ottomotor и 1,6 l 52 kW Turbodiesel. В последсвие се заменя от Mercedes-Benz G Wolf.
Очевидно не блести с някъкви върховни достижения и е било работно конче в армията. Прави впечатление, че нама "твърд" покрив, а е винаги с брезент или кабрио. Екстри 0,0 напълно спартанско изпълнение с най-елементарното и нужното. Затова и сравнението с УАЗ-ката (колегите с УАЗ да не го приемат като негатив). На пръв поглед изглежда ниско, има си двойно. Впечатления от проходимост и експлоатационни качества нямам, няма и откъде да имам. Интересно е, че продажната цена на различни екземпляри започва от 3-4000€ нагоре, не бих казал, че е малко за годините и оборудването си. Дали тази цена е оправдана или не също не се наемам да коментирам.
Ще е интересно да се научи и повече от хора имали "топла" връзка с това чудо-иудо, техните впечатления и евентуален опит. В България поне не съм виждал да се продава или движи.
Поздрави засега!
Коментар