Обява

Свий
Няма добавени обяви.

VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

    Привет на всички!

    Като нов участник си позволявам да пусна и първата си тема тука.
    Искам преди това да кажа и няколко думи за самия форум: очарован съм. Очарован съм защото намиръм форума за интересен, засягащ голям спектър от "мъжки" теми, със сериозни участници, повечето от които има какво да кажат и то подплатено с компетенция и опит, няма тъпи караници, а интересни дискусии и спорове. Кароче харесва ми. Надявам се с времето и аз да се интегрирам в това общество и със скромните ми познания в определени области да съм полезен и интересен за околните.

    Та по темата.
    Карайки си оня ден по пътя се натъкнах на това возило (живея в Германия и прехвата става тука).





    Бях го мяркал и преди по интернет, но никога до сега не бях обръщал по-сериозно внимание. След не дълго ровичкане в нета се информирах и най-общо за машинката. Разработка на Audi NSU Auto Union AG, в последствие произвеждано от Volkswagen и Bombardier от 1977 до 1989 год. Монтират се 2 вида мотора: 1,7 l 55 kW Ottomotor и 1,6 l 52 kW Turbodiesel. В последсвие се заменя от Mercedes-Benz G Wolf.
    Очевидно не блести с някъкви върховни достижения и е било работно конче в армията. Прави впечатление, че нама "твърд" покрив, а е винаги с брезент или кабрио. Екстри 0,0 напълно спартанско изпълнение с най-елементарното и нужното. Затова и сравнението с УАЗ-ката (колегите с УАЗ да не го приемат като негатив). На пръв поглед изглежда ниско, има си двойно. Впечатления от проходимост и експлоатационни качества нямам, няма и откъде да имам. Интересно е, че продажната цена на различни екземпляри започва от 3-4000€ нагоре, не бих казал, че е малко за годините и оборудването си. Дали тази цена е оправдана или не също не се наемам да коментирам.
    Ще е интересно да се научи и повече от хора имали "топла" връзка с това чудо-иудо, техните впечатления и евентуален опит. В България поне не съм виждал да се продава или движи.
    Поздрави засега!
    Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

  • #2
    От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

    Предполагам, виждайки кокпита се сещате защо е сравнението ми с УАЗ...




    A очевидно любители и мераклии го използват за off road...






    Все повече ми допада, но определено за парите за които се предлага може да се вземе нещо по-цивилизовано. Макарче именно липсата на електроника и комлицирани агрегати, елементарения двигател го правят чаровен и ме карат да го харесавам. Между другото при търсене в mobile.bg не намира нищо в БГ...
    Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

    Коментар


    • #3
      От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

      В гр Елена съм виждал такова с тракторни гуми мисля че беше 2003 или 2004 г . От тогава не съм виждал такова по нашите земи . И дори това в Елена ми се губи . Иначе военна машина отвсякъде без глезотий . Ужаска ама вносна ! На някого сигирно му е омръзнала .
      По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

      Коментар


      • #4
        От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

        Единствено си го обяснявам с високата цена на тая машина и може би донякаде с трудното намиране. Значи индивидите с цена 3-4000€ са определено най-евтините които намерих и то съответно в най-плачебното състояние. Читавите като гледам са над 6-7000€. Е разбираемо е според мен, че никой не иска да вложи пари в такава екзотика, за които пари може спокойно да се здобиеш примерно с Toyota 4Runner или какъв да е друг читав джип. И то при условие, че зимата ще се мръзне като куче и когато си в него ще си припомниш войнишките години.
        Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

        Коментар


        • #5
          От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

          Не е за вярване, че това го е мислил Немец.
          По скоро е пародия на УАЗ.

          Коментар


          • #6
            От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

            Като му гледам свесовете отпред и(особено) отзад ми е смешно. Каква проходимост с тези стърчилки?..
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #7
              От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Като му гледам свесовете отпред и(особено) отзад ми е смешно. Каква проходимост с тези стърчилки?..
              Гледам, че има само скоростен лост, та може да не е и "джип" даже.

              Коментар


              • #8
                От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

                До тук постовете обясняват защо няма такова нещо в БГ. Защо някой да си купува германска Уазка , като е 10 пъти по-скъпа и видимо от снимки по-непроходима .
                0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                Коментар


                • #9
                  От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

                  Аз пък си мисля, че високата цена е резултат повече на колекционерската му стойност, не толкова на проходимостта...
                  088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

                  Коментар


                  • #10
                    От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

                    То проходимостта на джиповете рядко има изражение в парична стойност.
                    Просто света е чалга.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #11
                      От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

                      Пичови, за начало Илтис на немечки е пор ))

                      Втори лост няма, щото понижаващата е в ск кутия. Предния диф е лсд, задния ръчен 100%.

                      Та ужаза пак е назад
                      Последно редактирано от turtey; 31-07-12, 21:24.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #12
                        От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

                        В немското мобиле открих това: http://home.mobile.de/MIL-TRUCKS#des_161466828 и няколко снимки от там:
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.JPG
Прегледи:1
Размер:120.5 КБ
ID:5395833Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.JPG
Прегледи:1
Размер:105.0 КБ
ID:5395831Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.JPG
Прегледи:1
Размер:97.1 КБ
ID:5395830Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.JPG
Прегледи:1
Размер:92.9 КБ
ID:5395829Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.JPG
Прегледи:1
Размер:123.8 КБ
ID:5395828Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.JPG
Прегледи:1
Размер:98.8 КБ
ID:5395834Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.JPG
Прегледи:1
Размер:75.6 КБ
ID:5395832

                        Коментар


                        • #13
                          От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

                          На входа на Перник (от София) в дясно автокъщата която продаваше КЕЙфорските "геги" имаше един такъв.
                          Нямаше му гюрука, но беше в добър вид. Чудно ми беше кой си е играл на тая "гега" да я кастри.
                          Явно не е била "гега", ами такъв ......"УАЗ".

                          Коментар


                          • #14
                            От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

                            Тези на входа на перник не са Илтис а база на гега с френски двигател на Пежо за френската армия. Куцо магаре. Две от тях са тук и ги разглеждах.
                            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                            Коментар


                            • #15
                              От: VW "Iltis" или германската УАЗ-ка…

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Пичови, за начало Илтис на немечки е пор ))

                              Втори лост няма, щото понижаващата е в ск кутия. Предния диф е лсд, задния ръчен 100%.

                              Та ужаза пак е назад
                              Все си мисля ,че ще предпочета тоя апарат пред Ужаската,щото съм я имал.Особено с Гегов мотор.
                              МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X