Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Креисерска скорост-при какви обороти?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Креисерска скорост-при какви обороти?

    Първоначално публикуван от ceko26 Преглед на мнение
    "Айде да не съдим с аршините на старите руски автомобили за всичко живо що се търкаля по пътищата сега."

    Темата тръгна от Чероке 2,8 VM 2003г автоматик 150кс мина през кораби и самолети а накрая реши ,че всеки трябва да пише точно за американски "камьон".
    Процентно отношението на собствениците на джипове във форума които имат 6-та (повишаваща) скорост и които нямат според вас какъв е.
    Хващаш се за дреболий, никой не оспорва знанията ти и не е задължително да коментираш всяко мнение затова е форум да попиташ и да прочетеш резлични мнения.
    Въпроса на човека беше за обороти за дълго каране , за да кара бързо -не за престой.
    Недей да се засягаш, мисля че доуточнението имаше място, защото изказано по начина по който го беше написал беше вярно но само за част от автомобилите. За оборотите не визирам само американски автомобили (въпреки че моя специално в града при спокойно каране мнооого рядко надхвърля 2000об/мин) а и резица други конструкции с така подбрани предавателни числа на трансмисията и настройки на двигателя че тези обороти са съвсем нормални за тях. Като пример мога да дам BMW 325Е (Економик) - 2.7 L6 със само 130 кс, но пък оборотомера му беше до 4500 оборота, празния ход беше около 900 но пък при леко подаване на газ на 1000 оборота вече почваше да върти гуми и на практика се движи до 2000-2200 оборота.
    Чероткито за което стана въпрос доколкото съм гледал данните също е с достатъчно дълги дифове и кутията е подбрана така че оборотите да не са много високи при достатъчно бързо движение.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      Re: Креисерска скорост-при какви обороти?

      Е това му е хубавото на форума:питаш нещо и научаваш толкова много! Но освен колегата ТЕДО никой не сподели как му са виждат 3000об,когато червените почват от 4250 За диэел,раэбира се
      ZX-12-R;KLR 650;VULKAN 900;JAWA 350 с кош;JEEP CHEROKEE 2.8;SUBARU IMPREZA

      Коментар


      • #18
        Re: Креисерска скорост-при какви обороти?

        Производителя ти е сложил от 4250 об. да започва червената зона-това означава ,че дава всички под 4250 за работни обороти .Дори са си сложили и малко като застраховка по-ниска граница от възможностите на двигателя за да не е на макс.Тестван е на екстремални условия преди да го пуснат в продажба. На 3000 об. няма да го уплашиш маслото ти е с високо налягане водата циркулира КАКЪВ ДА Е ПРОБЛЕМА?
        Последно редактирано от ceko26; 14-03-07, 12:39.

        Коментар


        • #19
          Re: Креисерска скорост-при какви обороти?

          Благодаря! Друго е да го чуеш от някой,който раэбира Бях чувал всякакви варианти доста раэлични,включително и някаква формула за пресмятане на оптималните обороти эа дълго каране
          ZX-12-R;KLR 650;VULKAN 900;JAWA 350 с кош;JEEP CHEROKEE 2.8;SUBARU IMPREZA

          Коментар


          • #20
            Re: Креисерска скорост-при какви обороти?

            Ами може , но за генератор или за статичен двигател.Компютъра ти оптимизира настройките според оборотите.

            Коментар


            • #21
              Re: Креисерска скорост-при какви обороти?

              уви, оптимални са оборотите, при които останалите участниците в движението остават поне на 1см от твоето МПС... и става все по-трудно човек да ги достигне тия обороти...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #22
                Re: Креисерска скорост-при какви обороти?

                Чувал съм, че когато стрелката на скоростомера е вертикално, при най висока предавка, това е най-икономичен режим. Звучи странно да е така при всички автомобили, но при няколко, които съм притежавал по дълго, е така.
                VARADERO SD2

                Коментар


                • #23
                  Re: Креисерска скорост-при какви обороти?

                  Хе, не бях чувал, ако е вярно хич не е лоша идеята.
                  То не е трудно да се направи.

                  Коментар


                  • #24
                    Re: Креисерска скорост-при какви обороти?

                    Първоначално публикуван от rosslan Преглед на мнение
                    Чувал съм, че когато стрелката на скоростомера е вертикално, при най висока предавка, това е най-икономичен режим. Звучи странно да е така при всички автомобили, но при няколко, които съм притежавал по дълго, е така.
                    И аз съм го чувал ама май не е вярно! На много автомобили километражите са еднакви а двигателите различни, респективно и скоростните кутии и предавателните числа са други. Даже при бензинови и дизелови модификации

                    Коментар


                    • #25
                      Re: Креисерска скорост-при какви обороти?

                      На средата ми е 110км/ч. С 80км/ч харчи с два литра по малко.

                      Коментар


                      • #26
                        Re: Креисерска скорост-при какви обороти?

                        аз тyк съм чел много пъти по списния да задват този въпрос а най вече страите VМ на jeep които имат тенденция да прегряват и имат проблеми с главите...
                        а в списанието казват че ако на 4000-4200обо е максималната мошност 1000 обо по малко са най добри за подържане тоест 3000-3200обо. на много км без да старда мотора..
                        значи аз тръгвам за БГ и няма да сам 3000км само на 3500-4000обо защото така ше съкратя животчето на мотора..
                        поздрави..

                        Коментар


                        • #27
                          Re: Креисерска скорост-при какви обороти?

                          Сравнението с крайцерската скорост при самолетите не е много коректно защото газотурбинните двигатели са най-икономични при режим близък до номиналният, което в цифрово изражение означово примерно, че ако максималната скорост на самолета е 900 км/ч, икономичната скорост е 850. При автомобилите за съжаление в болшинството случаи важи правилото – колкото по-висока скорост, толкова по-висок разход. Теоретично, наистина в зоната на максималният въртящ момент е най-нисък специфичният разход, но стойността която всички виждате в техническите данни на автомобила е при пълно натоварване (пълен газ), а при частични натоварвания на двигателя максималната стойност на въртящия момент се намира в съвсем друг оборотен диапазон (при бензиновите ДВГ) и естествено е с по-ниска стойност. А движение с пълно натоварване на двигателя и скорост по-ниска от максималната имаме само при високи външни съпротивления (баир, ремарке и т.н.), т.е това, че максималният ни въртящ момент на двигателя е примерно при 3800 об/мин, не означава автоматично, че при частични режими (магистрала) разхода ще ни е най-нисък в този оборотен режим, напротив. Повечето графики на разход на гориво в зависимост от скоростта (на най-висока предавка) са възходящи криви. С други думи – с 60 км/час на пета предавка в общия случай ще имаме по-нисък разход отколкото с 80, 100 или 120 и нагоре км/ч. Разбира се понякога при много ниска скорост и висока предавка респ. ниска честота на въртене на коляновия вал, двигателя започва да работи неустойчиво и характеристиките се влошават – т.е. с 40 на пета може да се наблюдава леко повишение в сравнение с 60, но само толкова. От там нататък с повишаване на скоростта се повишава и разхода, като при скорости близки до максималната стойностите са доста високи. Посочените по-горе примерни скорости не са абсолютни, а са различни за различните двигатели и автомобили, но като цяло принципа е такъв.

                          Коментар


                          • #28
                            Re: Креисерска скорост-при какви обороти?

                            +1. Съпротивлението на въздуха още никой не го е отменял.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #29
                              Re: Креисерска скорост-при какви обороти?

                              едно момчентзе на което вярваммного е завършило двигатели с вътрешногорене в технческия и още няколко висшии той казва

                              най-икономична е колата когато си на най-високата възможна предавка с възможно най малки обороти ПРИ КОЙТО КОЛАТА НЕ СЕ ЗАДЪХВА (не чука аванса)


                              склнен съм да му вярвам ...

                              има една скорост и оброти на всяка предавка кадето машината не намалява и реагира най-добре при подаване на газ това как се нарича някои има ли идея

                              ) а иначе като гледах колегите и моето мнение е газ до ламарината )) особено със служебна кола )

                              Коментар


                              • #30
                                Re: Креисерска скорост-при какви обороти?

                                Чудя се как ли ще чука аванса на съвременен инжикцион?
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X