Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой вид OFRM ползвате?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кой вид OFRM ползвате?

    Мисля си за оптимизация и евентуален нов подход с вариантите на картите и затова отварям тази тема. Освен отговора на анкетата, моля дайте идеи какво може да бъде променено според вас за да стане картата още по-добра. В момента обмислям дали да не раздела офроуд картата от другата, като в офроуд картата ще махна блоковете, а в нормалната пътна карта ще махна цветовете от пътищата, и ще ги остава като "непавиран път" и "пътека".

    Друго нещо което тествам е да сложа блоковете в отделен файл, както и варианти с всички входове и само по 1-2 входа.

    Отделно мисля и за ниво с изо линии (хоризонтални линии с надморската височина като линии).

    Трябва да направя и версия която да е на MapSource, обаче не мисля всички версии да бъдат и за мапсорс, вероятно ще е само на кирилица и само офроуд версия.
    280
    OFRM Geotrade 4.60ML
    7.50%
    21
    OFRM Geotrade 4.60LAT
    10.36%
    29
    OFRM Geotrade 4.60CYR
    28.93%
    81
    OFRM Geotrade TOPO V4.60ML
    8.57%
    24
    OFRM Geotrade TOPO V4.60CYR
    13.93%
    39
    OFRM Bulgaria V4.60
    30.71%
    86

  • #2
    До: Кой вид OFRM ползвате?

    Струва ми се добра идея да има отделени продукти: офроуд карта и роуд карта. Предполагам че видеото ще се натоварва по малко ако на картата има само нужните данни/ детайли.
    Ползвам още OFRM 4.60. Това което ме спира да мина на Геотрейд е че е само на СД и ще ми заеме слота, който ползвам за тестване на други карти.
    Кирилска версия също не бих си сложил, тъй като ползвам нувито като каркит и няма да може да чете телефония указател (който е на латиница)
    Не ми се струва толкова важно да се рутира точно до съответния вход. Вярно е че има блокове с повече от 10 входа, но мисля че това е повече изключение отколкото правило. В края на краищата навигацията в неселено място има точно 8-10 м, така че и да те закара пред вход 3, вместо пред 1 не е толкова голяма беда.

    Скромните ми препоръки са следните:
    1- геотрейдската версия да може да се заключва към уреда, както е OFRM
    2- да мога да рутирам до населено място което е показано на картата, но няма улици и адреси (например Троян)
    3- гласът да казва "преизчисляване" само веднъж

    Не съм наясно дали изпълнението на горните неща е техничеки възможно или извънредно трудоемко. Не претендирам да имам технически познания, пиша като обикновен клиент.

    Иначе поздравления за работата досега. Аз лично съм доволен от продукта, спасявал ме е в трудни моменти.

    Коментар


    • #3
      До: Кой вид OFRM ползвате?

      Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
      Мисля си за оптимизация и евентуален нов подход с вариантите на картите и затова отварям тази тема. Освен отговора на анкетата, моля дайте идеи какво може да бъде променено според вас за да стане картата още по-добра. В момента обмислям дали да не раздела офроуд картата от другата, като в офроуд картата ще махна блоковете, а в нормалната пътна карта ще махна цветовете от пътищата, и ще ги остава като "непавиран път" и "пътека".

      Друго нещо което тествам е да сложа блоковете в отделен файл, както и варианти с всички входове и само по 1-2 входа.

      Отделно мисля и за ниво с изо линии (хоризонтални линии с надморската височина като линии).

      Трябва да направя и версия която да е на MapSource, обаче не мисля всички версии да бъдат и за мапсорс, вероятно ще е само на кирилица и само офроуд версия.
      За разделянето - Не ме кефи Аз карам много по пътищята и извън тях
      За Блоковете - Да - хич и не ми трябват, но е добре да могат да се включват/изключват

      Изолиниите не мисля че ми са необходими - нали картата е ТОПО (не че работи добре на Нувито 5000, ама се надявам скоро да го "фикснат"

      Коментар


      • #4
        До: Кой вид OFRM ползвате?

        Първоначално публикуван от gkostadinov Преглед на мнение
        Скромните ми препоръки са следните:
        1- геотрейдската версия да може да се заключва към уреда, както е OFRM
        2- да мога да рутирам до населено място което е показано на картата, но няма улици и адреси (например Троян)
        3- гласът да казва "преизчисляване" само веднъж

        1 - Може, но трябва да се обърнете към е-мейла за подръжка.

        2 - И това го може, но трябва да се търси "Град" (City) от менюто "Накъде" а не адрес.

        3 - Геотрейдската версия няма този проблем.

        Коментар


        • #5
          До: Кой вид OFRM ползвате?

          Привет на всички, значи на мен лично картата в този си вид ми допада най-много, мисля че няма нищо излишно в нея - и номерата на блоковете и входовете са необходими, и офроуд пътищата са необходими. Аз лично ползвам и изолинийте с надморската височина, но мисля че ако са вградени в картата не би било по-практично защото няма да могат да се изключват.

          Коментар


          • #6
            До: Кой вид OFRM ползвате?

            Аз пък мисля, че от много ангажименти на екипа към роуд-картата, страдат(ме) ползвателите на офроуд-картата.
            Конкретизирам - изпратени тракове, които ги няма на картата, не ги виждам след 2-3 месеца при новата версия, че дори две нови версии излизат и ги няма. ЗА да не съм голословен - например от Осеновлак към Козница съм(и не само аз вероятно, щот и други от групата пращат) изпращал поне още един подход. Още го няма.
            Вероятно колегите от екипа не смогват да обработят "роуд-добавките", затова и така се получава.
            Не мога да упрекна никого, просто си казвам личното мнение.
            Вярно е и това, че роуд-ползвателите са в стотици пъти повече от офроуд-такива. Вярно е това, че обществото ни е пазарно ориентирано.

            Предвид горното - подкрепям разделянето. Не само блоковете, улиците в голямата си част не ме интересуват. А ако се замисля по-сериозно сигурно и други неща ще включа в този списък.
            Mitsubishi L200 DobbleCab

            KTM XC 450 RW 2009
            KTM 350 SX 2011

            Коментар


            • #7
              До: Кой вид OFRM ползвате?

              аз съм с някаква ТОПО 20,каква е?

              Коментар


              • #8
                До: Кой вид OFRM ползвате?

                Първоначално публикуван от zbytsam Преглед на мнение
                аз съм с някаква ТОПО 20,каква е?
                Това са хоризонтални линии не е офроуд картата, освен тях трябва да имаш и други позиции с карти.

                Коментар


                • #9
                  До: Кой вид OFRM ползвате?

                  Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
                  Аз пък мисля, че от много ангажименти на екипа към роуд-картата, страдат(ме) ползвателите на офроуд-картата....
                  Ами просто не се добавят вече офроуд тракове. И аз съм за 2 карти, такава за OFF и такава за ON.
                  Събин е много добре запознат с тези проблеми но откровено казано правенето на пътна карта е икономически много по-изгодно.
                  И това не е никак лошо защото България има нужда от такава пътна карта.
                  Но Събине, ти най-добре знаеш, че ние малкото ендуристи няма как да търсиме даден адрес с моторите така, че моля те раздели картите.
                  Предварително благодарим ако стане това.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Кой вид OFRM ползвате?

                    Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
                    Аз пък мисля, че от много ангажименти на екипа към роуд-картата, страдат(ме) ползвателите на офроуд-картата.
                    Конкретизирам - изпратени тракове, които ги няма на картата, не ги виждам след 2-3 месеца при новата версия, че дори две нови версии излизат и ги няма. ЗА да не съм голословен - например от Осеновлак към Козница съм(и не само аз вероятно, щот и други от групата пращат) изпращал поне още един подход. Още го няма.
                    Вероятно колегите от екипа не смогват да обработят "роуд-добавките", затова и така се получава.
                    Не мога да упрекна никого, просто си казвам личното мнение.
                    Вярно е и това, че роуд-ползвателите са в стотици пъти повече от офроуд-такива. Вярно е това, че обществото ни е пазарно ориентирано.

                    Предвид горното - подкрепям разделянето. Не само блоковете, улиците в голямата си част не ме интересуват. А ако се замисля по-сериозно сигурно и други неща ще включа в този списък.
                    Поткрепям колегите напълно!
                    Дали ще стигнеш до вход А или Б (който е на 100м) не е толкова важно(поне според мен)
                    НО в гората по тъмно когато единствения ориентир ти е ГПС - дали го има пътя или не понякога е живото спасяващо
                    "Докато умните се намъдруват,лудите се налудуват"
                    "LZ1WAN"

                    Коментар


                    • #11
                      До: Кой вид OFRM ползвате?

                      Аз ползвам топо 4.60МL на nuvi 255W и не забелязвам никакви проблеми.
                      Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Кой вид OFRM ползвате?

                        Според мен, номерата на блоковете задължително трябва да ги има. Относно номерата на входовете - добре е да са обозначени първи и последен вход, или въобще да ги няма. Иначе при един блок с повече входове става доста претрупано. Самия GPS дава някакво отклонение в метри и може да се окаже, че според него ти се намираш пред вх.1 , а всъщност си пред вх.2 или 3.
                        Много е ясно, че стигнеш ли веднъж до блока, няма как да не намериш входа.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Кой вид OFRM ползвате?

                          Аз мисля, че картата 4.60 си е добре така, както е. Т.е. - универсална и за градско и за извън и за офф. Имам предвид че:
                          - когато си на оффроуд обикновено не виждаш градовете с техните подробности и те не би трябвало да пречат.
                          - при градско каране не е важно къде са трасетата, а градските подробности.
                          - при този вариант на картата имаш всичко накуп и не е нужно да превключваш или да правиш разни други операции - просто ползваш това, което е необходимо.

                          Според мен ако резултата от разделяне на картите ще повлияе на бързодействието например, би било донякъде полезно

                          Поздрави
                          Тодор Томов
                          =============================
                          Не е страшно да се родиш тъп,страшно е да си умреш тъп!!
                          Toyota LJ70, 1KZ,+++, pics TУK

                          Коментар


                          • #14
                            До: Кой вид OFRM ползвате?

                            Айде и аз да се изкажа, макар че не съм в България:

                            1. В момента имате една карта, но за различни машинки (да кажем, че това е причината разликата във CYR/LAT/TOPO/MapSource версиите), което предизвиква почти 50% от въпросите за картата. Т.е. непрекъснато се пита "каква е разликата, коя карта е за мен, по какво се различават точно в цената" и т.н. Ако картата се нарои още повече си представям на какво ще заприлича форума, и направо ми става жално за Събин.

                            2. Май вече е прието новите Гармин-и от Геотрейд да се продават с тази карта на Събин/Геотрейд преинсталирана. Ако се разделят картите - новите клиенти на Геотрейд ще са в чудо, защото ще получат само едната, а може да искат/и другата. Естествено може да се направи сайт, и който иска да си ги смени/замени и т.н. Това ще предизвика останалите 50% от въпросите във форума, и ми става още по-жално за Събин.

                            3. Ако сега се раздели картата - коя точно нейна издънка ще получават за напред досегашните клиенти, които имат вече "абонамент"?

                            4. Ако някой купи и двете/трите версии, и иска да си сглоби карта - "глей какво става" - още 50% теми във форума. Т.е. стават общо 150%, хаха

                            5. Не искам да я сравнявам с други карти, но при е едно отделяне на само "асфалтова карта" мисля че изгубва почти всички предимства спрямо други карти/навигационни системи. Т.е. смятам, че плюсът й е в това, че е обединена.

                            ______________

                            Ако така и така маркетинговата стратегия на картоправячите е "нарояване", то по-добре направете карти с различна подробност. Т.е. да има една "царска", и нейни орязани версии, които да са с по-ниски цени. Примерно без блокове, без адреси, без имена на улици, без рутиране, и т.н. Т.е. хората да не ги комбинират, ама просто да "ъпгрейдват" до по-скъпия продукт.

                            Т.е. купуваш си новият Oregon с най-орязаната карта, и после решаваш, че ти трябва търсене на блокове, или офф-роуд или рутиране и така отиваш да се ъпгрейдваш.

                            Тогава само 50% от въпросите ще бъдат за разликата между продуктите. Просто Събин ще направи тук една таблица, и готово.

                            Според мен това решение си е изключително и единствено в правото на Събин/Геотрейд. Хората тук във форума са вече клиенти на картата, в този й вид, и очакват ~1(2) години безплатни ъпдейти в този им вид (или по-добри!).

                            Коментар


                            • #15
                              До: Кой вид OFRM ползвате?

                              Мен картата в този и вид най ми харесва. Не съм забелязал да има някакво дразнещо забавяне спрямо старата. Единствено TOPO-то върви по-бавно (става въпрос за Colorado), обаче и за това вече си има опция.

                              Според мен единствено не е нужно всеки вход на всеки блок да го има на картата. Само номера на блока е достатъчен. Новата иконка за вход също е прекалено голяма. Стария вариант с малкото квадратче според мен беше по-удачен.

                              И последно, може би ще е добре блоковете да са с малко по-контрастен цвят. Сега са малко бледички за моя вкус.

                              Не виждам никакви предимства от разделянето на картата. А и на по-новите устройства съм убеден че кой-знае каква разлика в бързодействието няма да има.

                              Но, всеки гледа от собствената си хралупка все пак.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X