Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Корекции WAAS (EGNOS) - принципи и реално приложение в България за момента

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Корекции WAAS (EGNOS) - принципи и реално приложение в България за момента

    Първоначално публикуван от mount Преглед на мнение
    Доколкото разбирам GPS поддържащ WAAS може да работи и с EGNOS? Мислех, че тези, които поддържат WAAS са полезни само на територията на САЩ, а то излиза, че като заработи напълно EGNOS ще има полза от тях и тук?
    За пореден път - Да, поддъжа EGNOS, поддържа и другите - японската и индийската системи, но не знам те дали са пуснати.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      До: Корекции WAAS (EGNOS) - принципи и реално приложение в България за момента

      Дайте сега да мериме пишките! Аз с "Виста"съм постигал 2 м точността. Я да видим кой какво имал?

      Коментар


      • #18
        До: Корекции WAAS (EGNOS) - принципи и реално приложение в България за момента

        Всекидневие. Колорадо 300 с външна антена.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: Корекции WAAS (EGNOS) - принципи и реално приложение в България за момента

          Външна антена? Хе-хе, аз постигам това с вградената такава.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #20
            До: Корекции WAAS (EGNOS) - принципи и реално приложение в България за момента

            Aaa, отвънка и баба знае. Тури го в кола, па пак ще си говорим. Еле па с тонирани стъкла.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              До: Корекции WAAS (EGNOS) - принципи и реално приложение в България за момента

              ... и как си мерите... точността?
              Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
              Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

              Коментар


              • #22
                До: Корекции WAAS (EGNOS) - принципи и реално приложение в България за момента

                Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                ... и как си мерите точността?
                С линийка бе, как иначе.

                Това е, един вид теоретичната, с някаква вероятност. Изсмукано от пръстите на програмист - статистик.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  До: Корекции WAAS (EGNOS) - принципи и реално приложение в България за момента

                  ходех до румъния и ГПС-то ми хвана на няколко пъти сателити с номера 33, 37 и 39 което е наземна станция предполага и това е по пътя от балчик до констанца. уреда е nuvi 310 със неговата си антена
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #24
                    До: Корекции WAAS (EGNOS) - принципи и реално приложение в България за момента

                    Първоначално публикуван от anton_m Преглед на мнение
                    ...което е наземна станция предполага
                    Не е наземна станция. Просто спътниците с тия номера излъчват данните за корекция. Иначе са си спътници като всички останали.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Корекции WAAS (EGNOS) - принципи и реално приложение в България за момента

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Не е наземна станция...
                      Което е видно и от позицията им, върху GPS-a.
                      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Корекции WAAS (EGNOS) - принципи и реално приложение в България за момента

                        EGNOS е по-добра система от GPS
                        От днес влиза в действие EGNOS - Европейската геостационарна система за навигационно покритие (European Geostationary Navigation Overlay Service) с общодостъпната услуга Open Service, която се предоставя безплатно на предприятията и гражданите, съобщава от Брюксел БТА.

                        Системата ще бъде в помощ на пилоти, шофьори и слепи хора и превъзхожда американската GPS (global positioning system), защото подобрява прецизността - от около десет метра сега до два метра.

                        EGNOS е първи принос на Европейския съюз към навигацията чрез спътник и е предвестник на Galileo - глобалната спътникова навигационна система, разработвана в съюза.

                        Европейските предприятия и граждани могат да имат много голяма полза от EGNOS. Системата може да поддържа нови приложения в различни области:

                        Коментар


                        • #27
                          До: Корекции WAAS (EGNOS) - принципи и реално приложение в България за момента

                          Демек вече да си задействаме тази екстра на апаратите, а?! А тъкмо сега открих тази тема и исках да питам дали вече работи тази система за точност а то се оказа че от днес вече е пусната офицялно. Бравос.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Корекции WAAS (EGNOS) - принципи и реално приложение в България за момента

                            Първоначално публикуван от docdobrev Преглед на мнение
                            EGNOS е по-добра система от GPS
                            От днес влиза в действие EGNOS - Европейската геостационарна система за навигационно покритие (European Geostationary Navigation Overlay Service) с общодостъпната услуга Open Service, която се предоставя безплатно на предприятията и гражданите, съобщава от Брюксел БТА.

                            Системата ще бъде в помощ на пилоти, шофьори и слепи хора и превъзхожда американската GPS (global positioning system), защото подобрява прецизността - от около десет метра сега до два метра.

                            EGNOS е първи принос на Европейския съюз към навигацията чрез спътник и е предвестник на Galileo - глобалната спътникова навигационна система, разработвана в съюза.

                            Европейските предприятия и граждани могат да имат много голяма полза от EGNOS. Системата може да поддържа нови приложения в различни области:
                            Моля при дословен цитат от новинарски сайт:

                            - Да се цитира източника.
                            - Да се има едно на ум, предвид техническата грамотност на списвачите при превода на готова продукция.
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #29
                              До: Корекции WAAS (EGNOS) - принципи и реално приложение в България за момента

                              В самото наименование на системата EGNOS, присъства думата "overlay". Дайте си сметка тогава над какво се надгражда.

                              А се надгражда над GPS системата, тоест EGNOS сама по себе си не може да работи без GPS. А и разликата в точността, поне за гражданските ширпотребски приемници, за съжаление не е толкова голяма, колкото на някои хора им се ще. Това са просто корекции на GPS системата, отразяващи предимно йоносферното влияние и други неща.

                              Може би сега са я открили официално, но реално работи повече от година, незнайно с кава точност обаче. Моя GPS с външна антена редовно си поддържаше 2м точност, която реално често не отговаряше на действителността. Получават се измествания, особено когато пътя е по протежението на сравнително стръман склон например. Тия измествания системата EGNOS няма как да коригира, а точно те са най-честите причини да се чудим в гората дали се движим по един или друг съседен трак, или по трак изобщо. Да, на голо поле с широка видимост във всички посоки точността сигурно ще е тая, но това далеч не е най-честия случай за нашата страна.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Корекции WAAS (EGNOS) - принципи и реално приложение в България за момента

                                Извинявам се ако въпроса ми не е на място.Как на нуви 255w може да се активира тази екстра на този апарат?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X