Здравейте!
Та колеги проблема му е следния:
Събрахме се и решихме да покараме, в момента в който тръгнахме машината си работеше перфектно не е имала никакви болежки или признаци за каквото и да било. В един момент решихме да спрем за почивка малко и в момента в който угасихме кавазакито край нямаше палене повече.Машината въртеше на стартер но не иска да запали въобще, погледнахме основните причини като има ли ток до свещта, помпата дали качва бензин и неща по инсталацията дали нещо не се откачило. Всичко беше наред пробвахме на дърпане да го палим по едно време се едно двигателя нямаше компресия никаква после започна да държи и пак не запали. След няколко дена го закарахме в сервиз да му видят електрониката за проблеми, закачиха го и казаха че проблема е механичен и че електрониката му е наред имаше някакви грешки незначителни но не било от тях и ги изчистиха.Аз лично мисля че центровката му е избягала даже с единият от майсторите в сервиза се заговорих той също каза че е напълно възможно да е това но можело да бъде ангренажна верига да е прехвърлила някой друг зъб даже имаше и изказвания за дупка в буталото. Та се питам от едно гасене възможно ли е такъв сериозен ремонт и какво би могло друго да бъде при положение че машината се кара от новобранец и не и се дава газ въобще но едва ли има нещо общо. Ще съм благодарен да споделите мненията си благодаря предварително на всички поздрави!!!
Та колеги проблема му е следния:
Събрахме се и решихме да покараме, в момента в който тръгнахме машината си работеше перфектно не е имала никакви болежки или признаци за каквото и да било. В един момент решихме да спрем за почивка малко и в момента в който угасихме кавазакито край нямаше палене повече.Машината въртеше на стартер но не иска да запали въобще, погледнахме основните причини като има ли ток до свещта, помпата дали качва бензин и неща по инсталацията дали нещо не се откачило. Всичко беше наред пробвахме на дърпане да го палим по едно време се едно двигателя нямаше компресия никаква после започна да държи и пак не запали. След няколко дена го закарахме в сервиз да му видят електрониката за проблеми, закачиха го и казаха че проблема е механичен и че електрониката му е наред имаше някакви грешки незначителни но не било от тях и ги изчистиха.Аз лично мисля че центровката му е избягала даже с единият от майсторите в сервиза се заговорих той също каза че е напълно възможно да е това но можело да бъде ангренажна верига да е прехвърлила някой друг зъб даже имаше и изказвания за дупка в буталото. Та се питам от едно гасене възможно ли е такъв сериозен ремонт и какво би могло друго да бъде при положение че машината се кара от новобранец и не и се дава газ въобще но едва ли има нещо общо. Ще съм благодарен да споделите мненията си благодаря предварително на всички поздрави!!!
Коментар