Много фин прахоляк, който е абразив и никасила на цилиндъра ти е до там. Аз ползвам масло на мотул, изключително гъсто е и съм го разредил. Тубата е 1л около 20-25лв. С разреждането ще имам за 2-3 години. Разхода е нищожен, ефекта е огромен. Ама всеки сам си решава от къде да икономисва
Преди 13г бях взел едно голфче като кола на доизживяване- след мен гаранция за моргата. Собственика гордо ми заяваяваше че от 2 години няма изобщо въздушен филтър. Понеже го познавам и знам откога го караше, съм сигурен че годините бяха поне 3 без филтър. Маслото го пипаше като за нормално амортизиран на толкова години автомобил. Аз си му сожих филтър естествено и до края на живота си проблеми с двигателя съм нямал. Доста черни пътища, палатки и пясък виждаше тоя автомобил и при него и при мен. Отиде на вторични заради външен вид. А никасила е още по- здраво покритие.
Твърдя със сигурност, че омаслен с какво да е масло през дунапрена не ще премине нещо за което да си заслужава повече да пишем.
Преди 13г бях взел едно голфче като кола на доизживяване- след мен гаранция за моргата. Собственика гордо ми заяваяваше че от 2 години няма изобщо въздушен филтър. Понеже го познавам и знам откога го караше, съм сигурен че годините бяха поне 3 без филтър. Маслото го пипаше като за нормално амортизиран на толкова години автомобил. Аз си му сожих филтър естествено и до края на живота си проблеми с двигателя съм нямал. Доста черни пътища, палатки и пясък виждаше тоя автомобил и при него и при мен. Отиде на вторични заради външен вид. А никасила е още по- здраво покритие.
Твърдя със сигурност, че омаслен с какво да е масло през дунапрена не ще премине нещо за което да си заслужава повече да пишем.
Колега айде да не сравняваме кросов мотор с голфче На голфчето не му сменяш бутала на 100-150 часа работа нали ? Не го караш над 7-8000 оборота, и не на последно място във филтърната му кутия няма кал, вода и прахоляк !
На шосейна машина е безсмислено омасляването СЪГЛАСЕН, ама на при "горските" нещата са малко по-различни Не случайно като си купиш нов филтър за "горските" си идва обилно омаслен.
Преди 13г бях взел едно голфче като кола на доизживяване- след мен гаранция за моргата. Собственика гордо ми заяваяваше че от 2 години няма изобщо въздушен филтър. Понеже го познавам и знам откога го караше, съм сигурен че годините бяха поне 3 без филтър. Маслото го пипаше като за нормално амортизиран на толкова години автомобил. Аз си му сожих филтър естествено и до края на живота си проблеми с двигателя съм нямал. Доста черни пътища, палатки и пясък виждаше тоя автомобил и при него и при мен. Отиде на вторични заради външен вид. А никасила е още по- здраво покритие. Твърдя със сигурност, че омаслен с какво да е масло през дунапрена не ще премине нещо за което да си заслужава повече да пишем.
Дай пак.
П.П. Има едно кросово в гаража което не е мое но го мъча при удобен за мен случай. От по- немодерните е и филтъра му не се омаслява по дефолт. Поглеждал съм му задната част на дунапрена- чистичък като нов след няколко карания.
Последно редактирано от //Радо//; 07-10-13, 18:09.
Какво да е масло лепкаво ли е като смола, и става ли на конци като го стиснеш мжду пръстите си ?
Както и да е колега , не ми се спори за глупости, кой с каквото иска да си омаслява филтъра.
При условие че разходите по моторите ни е 4 цифрена сума на сезон, 20-30 лв за 2-3 години мисля не са фактор.
Аз също не съм фен на безсмислените шукарии за които да се дават пари, но точно от това не пестя.
Радо стига пиши за някакви коли...тук е подфорума за АТВ не за коли ,ако беше видял каква кафява ГНЯС изтече от филтъра при последното пране щеще да си промениш мнението дали няма ефект от омасляването. Ако това беше влязло в двигателя ми представям си какво би станало!
Здравейте, запалянковци на мотокроса. Имам огромен проблем със възд.филтър. Вчера го изпрах и го оставих да изсъхне и го поставих без да го омаслявам, но моторът във високите няма такава тяга да ме изтегли както преди и има по-гърлест глас. Каква е причината? Моля за вашето бързо съдействие. Двигателя е Minarelli AM6 2012 година.
Здравейте, запалянковци на мотокроса. Имам огромен проблем със възд.филтър. Вчера го изпрах и го оставих да изсъхне и го поставих без да го омаслявам, но моторът във високите няма такава тяга да ме изтегли както преди и има по-гърлест глас. Каква е причината? Моля за вашето бързо съдействие. Двигателя е Minarelli AM6 2012 година.
Филтрите са проектирани да работят намазани с масло. Без него пропускливостта на филтъра ти се увеличава (в карбуратора влизат повече въздух и прах) и сместа обеднява, съответно не ти стига гориво.
Коментар