Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гърмежи в ауспуха. Защо?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Гърмежи в ауспуха. Защо?

    Гърменето не е от бедна смес-тъй,като когато е бедна гърми през карбуратора.Карай си и не обръщай много,много внимание.
    Поздрави!

    Коментар


    • #17
      До: Гърмежи в ауспуха. Защо?

      http://atv-bg.net/forums/showthread.php?t=2551
      много бедна смес. Цвета на електрода е от светло-сив до бял. Тук има повод за безпокойство. Карането на много бедна смес и при повишени натоварвания може да стане причина за значително прегряване, както на самата свещ, така и на горивната камера, а това е най-прекия път към прегаряне на изпускателните клапани.

      Коментар


      • #18
        До: Гърмежи в ауспуха. Защо?

        Здравей колега TTR.Аз няма да давам конкретни диагнози и да ти ги набутвам в очите.Ще ти кажа как бих постъпил,ако бях на твоето място.Добре си започнал от свеща,тя дава представа за изгарянето в горивната камера.Както казват:"Свеща е огледалото на двигателя".еееееееееее само как звучи а?
        Казваш че свеща ти е нова.Аз бих подбрал нещо което да отговаря на топлинното число за двигателя и производител на който имам доверие.NGK е добър избор според мен.Свещ от 3-4 лева не бих сложил.Не знам ти какво си подбрал.
        Щом казваш че свеща ти е бяла на тебешир,това наистина е признак за много бедна смес.Дори това да не е причината за твоето гърмене,този проблем трябва да го решиш.
        Аз бих тръгнал да проверя,първо дали връзката между карбуратора и главата не е спукана или скъсана.В повечето случаи,това е гумено съединение или фланец.Не знам как е при теб.Това е често срещан проблем и ако е така от там ти влиза въздух и ти обеднява сместа,каквото и да правиш с карбуратора.Като го гледаш,без да го размърдаш,в повечето случаи изглежда че му няма нищо,но като го размърдаш си проличава,ако е скъсан.
        В по-горните отговори,някой беше казал че му е гърмяло от разхлабена изпускателна генерация.Това е много вярно и е много възможно.Бих проверил всички места,където аспуха има скоби,гайки,връзки и т.н.,от главата до задното гърне.
        Може да ти гърми и ако си слагал по -отворено гърне на аспуха или си разпробил твоето за да върви или бръмчи повече.Ако не си,това отпада.
        Ако до тук всичко е ОК,бих преминал към карбуратора.Тука имаш по-сложна работа и ако не си сигурен в себеси,се обърни към някой,който говори малко,но го виждаш че му вървят машините и не се прибира на бутане.
        Аз бих отворил карбуратора откъм поплавковата камера,за да проверя за евентулно попаднали боклуци.Най-често има два горивни жигльора.Единият е за ниските-до средни обороти и е по-малкия.Другият е по-големия,в него влиза иглата,за която ще говорим после.Ако имаш например капка вода на дъното на чашката,тя постоянно тормози бензина да влиза във основния жигльор и от там сместа ти става бедна.Имайки предвид къде ги завираме тия АТВта,това не е трудно да го получиш.Така че бих проверил,дали няма някой боклук във жигльорите.
        Другата причина за бедна смес,може да е нивото на бензин във поплавковата камера.Тогава се получава така,че двигателя изсмуква бързо бензина,защото е малко и докато се стече още бензин сместа обеднява.Това само ако не си с бензинова помпа.
        Щом от както имаш АТВто,имаш и проблема,то е възможно да е бил с ниско ниво от самото начало.
        Така,че аз бих регулирал нивото.Малко е играчка,но е необходимо.
        Иглата е за по-финна настройка на сместа и ако имаш боклуци в поплавковата камера или ти е ниско нивото на вензина,не можеш да го компенсираш с вдигането на иглата.Понеже иглата се износва със времето,основно за това е направена да можеш да компенсираш износването като я шаваш нагоре,на долу.Също така променя и качеството на сместа,но в много тесни граници.
        Сещам се и за по сериозни причини,но първо бих направил горе описаното.
        Това бих направил аз.
        Само ще ти кажа за успокоение,че ако ти беше двутактов двигателя,отдавна да си приключил със карането.
        Затова не слушай когато ти казват да не обръщаш внимание и само да караш.
        НЕ,
        гърменето в аспуха НЕ е нормално.Много добре правиш че се заслушваш във машината си.Така ще я имаш дълго,а който я купи от теб,няма да те псува.....................много.

        Поздрави и успех.

        Коментар


        • #19
          До: Гърмежи в ауспуха. Защо?

          Щом гърми когато пуснеш газта,значи става въпрос за празния ход Когато пуснеш газта на скорост,храненето с бензин става през жигльора за празния ход.Пробвай най-напред реглаж на празния ход с винта,при добър подбор на жигльори винта трябва да реагира по следния начин:

          Когато е завит до край трябва да гасне,започваш да развиваш и оборотите започват да се вдигат,около средата са най-високи след това започват да падат и накрая при развито положение пак трябва да гасне.

          Обикновено винта е завит докрай и върнат около 1,5 оборот назад,в този случай сместа на празния ход е бедна и за това като върнеш газта гърми в ауспуха,започваш да развиваш докато оборотите станат най-високи и устойчиви в тоз момент сместа на празен ход е най-богата и ако всичко друго е наред трябва да спре да гърми,ако ли не започваш проби с друг размер жигльори.

          Когато промениш жигльорите и по-точно за празния ход се променя и позицията в която е трябва да бъде винта за реглаж,внимавай да не ти се получи добрата смес при много развит винт,че може да падне.
          Стефан Дянков

          Коментар


          • #20
            До: Гърмежи в ауспуха. Защо?

            Здравейте колеги,благодаря за отговорите.По въпроса за свеща не съм направил компромис.Като го купих смених консумативите и маслото всичко от хонда.Интересно че снощи като отворих поплавъковата камера бензина беше истекъл но на дъното на чашката имаше една едра черна капка която истръсках.Това ме навежда на мисълта както колегата по горе казва да не би тази капка да е тормозила бензина.По тази причина се отказах да вдигам иглата на този етап.Това може да стане лесно по всяко време щото мембраната с иглата са най отгоре итам са 4 винтчета.Относно болтчето за празен ход в момента е развито на два и половина оборота.Като го запаля ще го почовъркам.Това за сега почвам да събирам че дъжда спря и смятам да покарам.Поздрави.

            Коментар


            • #21
              До: Гърмежи в ауспуха. Защо?

              и моят раптор 700 ги има тези гърмежи но не им обръщам внимание така че не се претеснявай подавай само газ

              Коментар


              • #22
                До: Гърмежи в ауспуха. Защо?

                Първоначално публикуван от petyr_no4ev Преглед на мнение
                и моят раптор 700 ги има тези гърмежи но не им обръщам внимание така че не се претеснявай подавай само газ
                без заглушител нали
                Човек колкото и добре да живеее накрая се жени

                Коментар


                • #23
                  До: Гърмежи в ауспуха. Защо?

                  Здравейте отново.През почивните дни имах възможност да покарам доста в района над х. Равнища това е над с.Дедево Пловдивския регион.Сега по темата относно гърмежите.След махане на тази мръсна водна капка от чашката на карбуратора за която колегата по горе спомена като вариант за което му благодаря гърмежите спряха ицвета на свеща е по тъмен.Явно тя е пречела на притока на гориво и е обеднявала сместа.И имам чувството че горежа падна.А преди това бях при едни майстори в квартала и точно преди да спра при тях гръмна така че го чуха добре и казаха...тоците.Добре,че не го оставих.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Гърмежи в ауспуха. Защо?

                    Относно болтчето за празен ход в момента е развито на два и половина оборота.Като го запаля ще го почовъркам.Това за сега почвам да събирам че дъжда спря и смятам да покарам.Поздрави.[/QUOTE]


                    Доколкото знам то трябва да си е на 2 оборота и половина

                    Коментар


                    • #25
                      До: Гърмежи в ауспуха. Защо?

                      Да, то си беше на толкова и след това не съм го барал.Забравих да кажа че сложих филър на бензина тъй като съм патил от лош бензин а се налага да се зарежда къде ли не.В интерес на истината тогава бях заредил на бензиностанция от известна верига но както и да е смятам че въпреки цедката в резервоара е добре да има филтър,ако няма заводски щото цедката не спира водата да върви към карбуратора.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X