Обява

Свий
Няма добавени обяви.

разглобяване вариатора наKFX700

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • разглобяване вариатора наKFX700

    Реших да разглобя съединителя но от цялата магария успях да махна само капака и да развия един дълъг болт с обратна резба,видях че предната шайба на вариятора има разни неща по нея но до там не можах да я разглобя.моля ви даите съвет и насоки как да го разглобя и какво да гледам дали е за смяна .Другия ми вапрос е има една пружина лилава на цвят а видях във форума че има още 2 цвята какъв е ефекта .Благодаря
    Прикачени файлове
    Човек колкото и добре да живеее накрая се жени

  • #2
    До: разглобяване вариатора наKFX700

    По така описаната процедура - сглоби обратно вариатора, събери всичко, пробвай атв-то, и ако все още върви добре - запали свещ на Св. Спиридон, покровител на майсторите.

    Вариатора изглежда много прост, но има сложни функции, и колкото е прост - толкова по-просто е да го прецакаш. Пружините са различни за различни приложения, но основно - за различни степени на подготовка на двигателя. Това са неща които не се импровизират, не си прецаквай машината, и не се занимавай ако не искаш да почнеш да сменяш ремъци през 100км и/или да тръгне машината като китайски скутер.
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #3
      До: разглобяване вариатора наKFX700

      това че питам някой по-табу за аудиторията вапроси не означава че съм технически неграмотен и се чудя как да си прецакам машината, знам кога да спра и кога да попитам .машината вървеше и все още върви както преди но ме притеснява факта че зацепва от веднъж с малко повече газ а карах един друг по нов който зацепва почти веднага .
      Притеснява ме това рязко зацепване защото последния път когато прибрахме колегата със счупения крак аз го возих и там постоянно спирах и тръгвах и ден два след това ми направи впечетление че някаде в кардана започна да чука при тръгване все едно има луфт вътре някаде

      Човек колкото и добре да живеее накрая се жени

      Коментар


      • #4
        До: разглобяване вариатора наKFX700

        Изваждането на вариатора става със спецялен изваждач и той за всяка машина е различен. Но и да го свалиш няма какво да му направиш освен да го прецакаш повече. Сигурен съм ,че ако си купиш нов ще зацепва плавно . Но цената е дебела...

        Коментар


        • #5
          До: разглобяване вариатора наKFX700

          забравих да добавя че когато мотора е угасен и двете шайби са разтворени до край ремъка има луфт м/у тях около 3 до 5 мм,
          вазможно ли е да износен трапеца на ремъка
          Човек колкото и добре да живеее накрая се жени

          Коментар


          • #6
            До: разглобяване вариатора наKFX700

            след като си техниески грамотен потърси в нета ремонтен каталог /service manual/ гарантирам ти че има там подробно е описано как се разглобява вариятора какво трябва да се гледа за износване и какви са сервизните граници и стойности!
            а след като си с цветна пружина най вероятно си с различен от оригиналният комплект палци и пружина!
            и най вероятно затова тръгва по рязко
            a това с вариятора по принцип е цяла наука има преси за определяне на силата на пружината и всичко трабва да се настройва на стенд
            Николай Гогов 0898676912

            НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

            Коментар


            • #7
              До: разглобяване вариатора наKFX700

              с две думи да си карам тоягата и толкова докато варви
              Човек колкото и добре да живеее накрая се жени

              Коментар


              • #8
                До: разглобяване вариатора наKFX700

                Вариатора е доста здрав и много рядко да не кажа че не съм чул да се поврежда. Предната част се сваля със специален ключ само когато трябва да сменяваш ремъка и когато искаш да го сменяш със специален. Ремъка даже може да се смени и без да сваляш предната шайба но това май го може само АНТИМ.
                На практика има модели от 2004 година със вариатори които нищо им няма и не им е правен ремонт. Единствено трябва да се сменя ремъка които се износва и най-лошото което може да се случи е да се скъса. На този модел има чек лампа която светква на 150 часа. Това не означава че е за смяна, но е препоръчително.
                Подмяната на разни детаили по вариатора като палци и пружини не е задължително. Обикновенно се слагат или по тежки палци или по леки. Съшото е и с прожините на двете ролки, по меки или по твърди. Всичко това оказва ЛЕКО влиание в/у работата на мотора. В зависимуст от това какво се търси като поведение.
                По тежките палци се слагат за да зацепва по рязко и да има по малко триене. Пружините са на същия принцип, по меката прави мотора по рязък и с по малко максимална скорост. По твърдата обратно. Както казва Goblin това си е една много проста и в същото време сложна механика.

                Коментар


                • #9
                  До: разглобяване вариатора наKFX700

                  Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                  Вариатора е доста здрав и много рядко да не кажа че не съм чул да се поврежда. Предната част се сваля със специален ключ само когато трябва да сменяваш ремъка и когато искаш да го сменяш със специален. Ремъка даже може да се смени и без да сваляш предната шайба но това май го може само АНТИМ.
                  На практика има модели от 2004 година със вариатори които нищо им няма и не им е правен ремонт. Единствено трябва да се сменя ремъка които се износва и най-лошото което може да се случи е да се скъса. На този модел има чек лампа която светква на 150 часа. Това не означава че е за смяна, но е препоръчително.
                  Подмяната на разни детаили по вариатора като палци и пружини не е задължително. Обикновенно се слагат или по тежки палци или по леки. Съшото е и с прожините на двете ролки, по меки или по твърди. Всичко това оказва ЛЕКО влиание в/у работата на мотора. В зависимуст от това какво се търси като поведение.
                  По тежките палци се слагат за да зацепва по рязко и да има по малко триене. Пружините са на същия принцип, по меката прави мотора по рязък и с по малко максимална скорост. По твърдата обратно. Както казва Goblin това си е една много проста и в същото време сложна механика.

                  до тука ясно за което благодаря,лампата ми е светвала за сега само един път и съм я рестартирал, но не разбрах този луфт м/у ремъка и шайбите нормален ли е или е време за смяна
                  Човек колкото и добре да живеее накрая се жени

                  Коментар


                  • #10
                    До: разглобяване вариатора наKFX700

                    Първоначално публикуван от kritars Преглед на мнение
                    до тука ясно за което благодаря,лампата ми е светвала за сега само един път и съм я рестартирал, но не разбрах този луфт м/у ремъка и шайбите нормален ли е или е време за смяна
                    Луфта е съвсем в нормите. Проблема е ако ремъка се е назъбил там където търка във шайбата, тогава смяната му е задължителна.
                    Хубаво е на втория път когато светне 300ч да го подмениш.

                    Коментар


                    • #11
                      До: разглобяване вариатора наKFX700

                      не е назъбен значи всичко е наред ,благодаря на всички за инфото
                      п.с.пожелавам на всички яко и безавариино каране
                      Човек колкото и добре да живеее накрая се жени

                      Коментар


                      • #12
                        До: разглобяване вариатора наKFX700

                        Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                        Вариатора е доста здрав и много рядко да не кажа че не съм чул да се поврежда. Предната част се сваля със специален ключ само когато трябва да сменяваш ремъка и когато искаш да го сменяш със специален. Ремъка даже може да се смени и без да сваляш предната шайба но това май го може само АНТИМ.
                        На практика има модели от 2004 година със вариатори които нищо им няма и не им е правен ремонт. Единствено трябва да се сменя ремъка които се износва и най-лошото което може да се случи е да се скъса. На този модел има чек лампа която светква на 150 часа. Това не означава че е за смяна, но е препоръчително.
                        Подмяната на разни детаили по вариатора като палци и пружини не е задължително. Обикновенно се слагат или по тежки палци или по леки. Съшото е и с прожините на двете ролки, по меки или по твърди. Всичко това оказва ЛЕКО влиание в/у работата на мотора. В зависимуст от това какво се търси като поведение.
                        По тежките палци се слагат за да зацепва по рязко и да има по малко триене. Пружините са на същия принцип, по меката прави мотора по рязък и с по малко максимална скорост. По твърдата обратно. Както казва Goblin това си е една много проста и в същото време сложна механика.
                        а от къде могат да се купят тези палци и пружина?

                        Коментар


                        • #13
                          До: разглобяване вариатора наKFX700

                          Има такъв в момента и то най-добрия в купувам-продавам

                          Коментар


                          • #14
                            До: разглобяване вариатора наKFX700

                            видях го,благодаря ти.а какъв е очаквания ефект точно от този кит?

                            Коментар


                            • #15
                              До: разглобяване вариатора наKFX700

                              това което съм усетил от този кит най вече е:
                              - моменталната реакция на машината на подаването на газ например когато караш с около 40-50км в час и върнеш газта при подаването и отново има моментно замисляне с оригиналните палци и пружина с този комплект това изчезва
                              - по висока максимална скорост но не много говорим за 5-10км
                              - по плавно предаване на мощноста на двигателя към задните колела и от там по добро стартиране машината не скача във въздуха като се подаде рязко газ а се изтрелва напред
                              Николай Гогов 0898676912

                              НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X