Реших да разглобя съединителя но от цялата магария успях да махна само капака и да развия един дълъг болт с обратна резба,видях че предната шайба на вариятора има разни неща по нея но до там не можах да я разглобя.моля ви даите съвет и насоки как да го разглобя и какво да гледам дали е за смяна .Другия ми вапрос е има една пружина лилава на цвят а видях във форума че има още 2 цвята какъв е ефекта .Благодаря
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
разглобяване вариатора наKFX700
Свий
X
-
До: разглобяване вариатора наKFX700
По така описаната процедура - сглоби обратно вариатора, събери всичко, пробвай атв-то, и ако все още върви добре - запали свещ на Св. Спиридон, покровител на майсторите.
Вариатора изглежда много прост, но има сложни функции, и колкото е прост - толкова по-просто е да го прецакаш. Пружините са различни за различни приложения, но основно - за различни степени на подготовка на двигателя. Това са неща които не се импровизират, не си прецаквай машината, и не се занимавай ако не искаш да почнеш да сменяш ремъци през 100км и/или да тръгне машината като китайски скутер.Издъних се на Тюринг теста
-
До: разглобяване вариатора наKFX700
това че питам някой по-табу за аудиторията вапроси не означава че съм технически неграмотен и се чудя как да си прецакам машината, знам кога да спра и кога да попитам .машината вървеше и все още върви както преди но ме притеснява факта че зацепва от веднъж с малко повече газ а карах един друг по нов който зацепва почти веднага .
Притеснява ме това рязко зацепване защото последния път когато прибрахме колегата със счупения крак аз го возих и там постоянно спирах и тръгвах и ден два след това ми направи впечетление че някаде в кардана започна да чука при тръгване все едно има луфт вътре някаде
Човек колкото и добре да живеее накрая се жени
Коментар
-
До: разглобяване вариатора наKFX700
Изваждането на вариатора става със спецялен изваждач и той за всяка машина е различен. Но и да го свалиш няма какво да му направиш освен да го прецакаш повече. Сигурен съм ,че ако си купиш нов ще зацепва плавно . Но цената е дебела...
Коментар
-
До: разглобяване вариатора наKFX700
забравих да добавя че когато мотора е угасен и двете шайби са разтворени до край ремъка има луфт м/у тях около 3 до 5 мм,
вазможно ли е да износен трапеца на ремъка
Човек колкото и добре да живеее накрая се жени
Коментар
-
До: разглобяване вариатора наKFX700
след като си техниески грамотен потърси в нета ремонтен каталог /service manual/ гарантирам ти че има там подробно е описано как се разглобява вариятора какво трябва да се гледа за износване и какви са сервизните граници и стойности!
а след като си с цветна пружина най вероятно си с различен от оригиналният комплект палци и пружина!
и най вероятно затова тръгва по рязко
a това с вариятора по принцип е цяла наука има преси за определяне на силата на пружината и всичко трабва да се настройва на стенд
Николай Гогов 0898676912
НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!
Коментар
-
До: разглобяване вариатора наKFX700
Вариатора е доста здрав и много рядко да не кажа че не съм чул да се поврежда. Предната част се сваля със специален ключ само когато трябва да сменяваш ремъка и когато искаш да го сменяш със специален. Ремъка даже може да се смени и без да сваляш предната шайба но това май го може само АНТИМ.
На практика има модели от 2004 година със вариатори които нищо им няма и не им е правен ремонт. Единствено трябва да се сменя ремъка които се износва и най-лошото което може да се случи е да се скъса. На този модел има чек лампа която светква на 150 часа. Това не означава че е за смяна, но е препоръчително.
Подмяната на разни детаили по вариатора като палци и пружини не е задължително. Обикновенно се слагат или по тежки палци или по леки. Съшото е и с прожините на двете ролки, по меки или по твърди. Всичко това оказва ЛЕКО влиание в/у работата на мотора. В зависимуст от това какво се търси като поведение.
По тежките палци се слагат за да зацепва по рязко и да има по малко триене. Пружините са на същия принцип, по меката прави мотора по рязък и с по малко максимална скорост. По твърдата обратно. Както казва Goblin това си е една много проста и в същото време сложна механика.
Коментар
-
До: разглобяване вариатора наKFX700
Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнениеВариатора е доста здрав и много рядко да не кажа че не съм чул да се поврежда. Предната част се сваля със специален ключ само когато трябва да сменяваш ремъка и когато искаш да го сменяш със специален. Ремъка даже може да се смени и без да сваляш предната шайба но това май го може само АНТИМ.
На практика има модели от 2004 година със вариатори които нищо им няма и не им е правен ремонт. Единствено трябва да се сменя ремъка които се износва и най-лошото което може да се случи е да се скъса. На този модел има чек лампа която светква на 150 часа. Това не означава че е за смяна, но е препоръчително.
Подмяната на разни детаили по вариатора като палци и пружини не е задължително. Обикновенно се слагат или по тежки палци или по леки. Съшото е и с прожините на двете ролки, по меки или по твърди. Всичко това оказва ЛЕКО влиание в/у работата на мотора. В зависимуст от това какво се търси като поведение.
По тежките палци се слагат за да зацепва по рязко и да има по малко триене. Пружините са на същия принцип, по меката прави мотора по рязък и с по малко максимална скорост. По твърдата обратно. Както казва Goblin това си е една много проста и в същото време сложна механика.
до тука ясно за което благодаря,лампата ми е светвала за сега само един път и съм я рестартирал, но не разбрах този луфт м/у ремъка и шайбите нормален ли е или е време за смяна
Човек колкото и добре да живеее накрая се жени
Коментар
-
До: разглобяване вариатора наKFX700
Луфта е съвсем в нормите. Проблема е ако ремъка се е назъбил там където търка във шайбата, тогава смяната му е задължителна.Първоначално публикуван от kritars Преглед на мнениедо тука ясно за което благодаря,лампата ми е светвала за сега само един път и съм я рестартирал, но не разбрах този луфт м/у ремъка и шайбите нормален ли е или е време за смяна
Хубаво е на втория път когато светне 300ч да го подмениш.
Коментар
-
До: разглобяване вариатора наKFX700
а от къде могат да се купят тези палци и пружина?Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнениеВариатора е доста здрав и много рядко да не кажа че не съм чул да се поврежда. Предната част се сваля със специален ключ само когато трябва да сменяваш ремъка и когато искаш да го сменяш със специален. Ремъка даже може да се смени и без да сваляш предната шайба но това май го може само АНТИМ.
На практика има модели от 2004 година със вариатори които нищо им няма и не им е правен ремонт. Единствено трябва да се сменя ремъка които се износва и най-лошото което може да се случи е да се скъса. На този модел има чек лампа която светква на 150 часа. Това не означава че е за смяна, но е препоръчително.
Подмяната на разни детаили по вариатора като палци и пружини не е задължително. Обикновенно се слагат или по тежки палци или по леки. Съшото е и с прожините на двете ролки, по меки или по твърди. Всичко това оказва ЛЕКО влиание в/у работата на мотора. В зависимуст от това какво се търси като поведение.
По тежките палци се слагат за да зацепва по рязко и да има по малко триене. Пружините са на същия принцип, по меката прави мотора по рязък и с по малко максимална скорост. По твърдата обратно. Както казва Goblin това си е една много проста и в същото време сложна механика.
Коментар
-
До: разглобяване вариатора наKFX700
това което съм усетил от този кит най вече е:
- моменталната реакция на машината на подаването на газ например когато караш с около 40-50км в час и върнеш газта при подаването и отново има моментно замисляне с оригиналните палци и пружина с този комплект това изчезва
- по висока максимална скорост но не много говорим за 5-10км
- по плавно предаване на мощноста на двигателя към задните колела и от там по добро стартиране машината не скача във въздуха като се подаде рязко газ а се изтрелва напредНиколай Гогов 0898676912
НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар