Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

    Разгъвките ги има при Тромбата и е необходимо само да си кажете цвета и надписите
    Ето така става на моето ATV

    Коментар


    • #47
      До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

      Един 2010 GNCC Can-Am Outlander




      Николай Миланов

      "Fear. Fear attracts the fearful… the strong… the weak… the innocent… the corrupt. Fear. Fear is my ally."

      Коментар


      • #48
        До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

        Поредната ни стъпка в тунинга на уникалната машина наречена Ренегад вече е факт
        Супер технологичния научно-изследователски център "The Bliznacite Peko & Ivo" сътвори поредното чудо
        Вече има Ренегад само със задно предаване и удължена база с 10 см.
        В заданието се преследваха три цели - олекотяване на предницата, по-висока максимална скорост и стабилност при висока скорост
        Подробно със снимки и коментари ще ви разкаже Петър, а от мен една снимка преди да го тествам и малко преди да сложат кормилото





        Коментар


        • #49
          До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

          Мисля /без да съм го карал/ че това е машината за "tout terain" и рали рейд... Само финните настройки да се изпипат....

          Предполагам, че обърнатите предни гуми /грайфер/ не влизат в "КОНЦЕПТА"
          Стреми се към звездите. Ако не ги достигнеш, поне ще се научиш да летиш....
          Петър Ценков - Спортен клуб Рали Рейд.БГ
          www.dakarbg.bg
          www.rallyraid.bg

          Коментар


          • #50
            До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

            Първоначално публикуван от pepino c Преглед на мнение
            Предполагам, че обърнатите предни гуми /грайфер/ не влизат в "КОНЦЕПТА"
            Това е за заблуда към големите концерни да не копират идеите ни
            През уикенда тествах концепта и усещането е много различно...
            Возията е изключително комфортна, стабилноста в завоите е много добра, а ускорението е много по-добро
            В общи линии сме постигнали целите, остава по-сериозния тест през този уикенд на обучението в Клисура и дистанция от 300 км.

            Коментар


            • #51
              До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

              Добре де, ама големите дюни без предно, а?
              И освен това, дали ще мине техническата инспекция след като е променен откъм силово предаване?

              Иначе е зъл, спор няма ...

              Коментар


              • #52
                До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
                Добре де, ама големите дюни без предно, а?
                И освен това, дали ще мине техническата инспекция след като е променен откъм силово предаване?

                Иначе е зъл, спор няма ...
                Ицо, пак разгада "пъклените" ни планове
                Разработката е изцяло за Дакар и е съгласувана с Морел и даже го изпреварихме с идеята за предния диференциал не само като идея, а и като реализация
                В "Дакар 2010" участниците с Ренегад от неговия тим са включвали 4х4 само 10 км. (общо, не на веднъж) за цялото състезание от 9000 км.
                Техническия преглед е негов ангажимент...нали знаеш какво е MD RALLY TEAM за ASO
                Все пак човека има "само" 17 участия на Дакар и от ASO го ползват за консултант за много неща

                Коментар


                • #53
                  До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                  Това значе ли че ще се радваме на 1-ви Бълкарски екип с АТВ на Дакар и 2-ро Българско записване
                  Око за око и светът ще ослепее

                  Коментар


                  • #54
                    До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                    Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
                    Ицо, пак разгада "пъклените" ни планове
                    Разработката е изцяло за Дакар и е съгласувана с Морел и даже го изпреварихме с идеята за предния диференциал не само като идея, а и като реализация
                    В "Дакар 2010" участниците с Ренегад от неговия тим са включвали 4х4 само 10 км. (общо, не на веднъж) за цялото състезание от 9000 км.
                    Техническия преглед е негов ангажимент...нали знаеш какво е MD RALLY TEAM за ASO
                    Все пак човека има "само" 17 участия на Дакар и от ASO го ползват за консултант за много неща

                    Колеги успех с начинанието и един малък съвет от мен . Не издавайте жокерите си преди да сте ги използвали . Ще стискаме палци за титла и почитно място
                    http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

                    Коментар


                    • #55
                      До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                      Първоначално публикуван от Ico_Ns Преглед на мнение
                      Това значе ли че ще се радваме на 1-ви Бълкарски екип с АТВ на Дакар и 2-ро Българско записване
                      Ицо, ти поне знаеш, че ние първо скачаме, после викаме "хоп" и не търсим само полулизъм и възклицания във форумите, а силно представяне (не достойно, а силно)
                      Имаме покана от най-големия европейски отбор да караме за тях, но още нямаме договор и сме предпазливи с изказванията, за да не ни се смеят и чужденците
                      Досега има анонс за българско участие, но записано няма нито едно, щото срока е след 15 май...

                      Коментар


                      • #56
                        До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                        Първоначално публикуван от pepino c Преглед на мнение

                        Предполагам, че обърнатите предни гуми /грайфер/ не влизат в "КОНЦЕПТА"
                        Имаме общ познат който преди 2г. в Германия с обърнати гуми им "скъса шортите"
                        Цветан Петров
                        "4Х4 АДВЕНЧЪР" ТРОЯН
                        0888865583

                        Коментар


                        • #57
                          До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                          Ето малко и от техническата част.

                          След като натоварихме с близо 50 литра гориво задната част на Ренегада при тестове в реално състезание от Христов имаше оплакване, че машината е "вдървена" от към управление и по специално влизане в завой на неравен терен.
                          Проблем беше и при завиване и рязко поднасяне на кален грунд.
                          При още проби се оказа, че дори и на асфалт возилото е с нарушен център на тежестта.
                          От много време обсъждаме че малко по-дълга база би компесирала горните недостатъци както и подобрението при езда в стил рали рейд.
                          За първи път когато видях АТВ-та подготвени за такъв тип състезания ми направи впечатление удължаването на базата както и максимално натоварената задна част на машините.

                          За съжаление претоварената състезателна програма на Тодор и Пепи ни лишаваше от машина за проби и експерименти.
                          Многото състезания по различни терени и в различни държави обаче беше важна за една друга идея.

                          Изхвърлянето на предното силово предаване !!!

                          Това на пръв поглед е чисто безумие, когато става въпрос за познатия на повечето състезатели роден оф роуд.
                          Нашите планове обаче не включваха зли дерета с мазна кал.
                          От машината се желаеше по леко управление простота на конструкцията и максимална скорост.
                          Бързите ремонти както и усилената предна част на конструкцията са от особна важност в маратонски състезания.




                          Ето го и жертвения агнец...Имахме пълна свобода на рязане удължаване и други гаври. След разглобяването разочарованието ни дойде от това, че машината бе тотално крива като сходимост и предна част на рамата.
                          А-рамената бяха издълбали ушите на захващане, но... с чисто ново и баба знае
                          Грозното късо черно костенурче щеше да се превърне в красив дълъг шарен алигатор





                          Предната част на рамата и окачването заводски са слаби. Алуминиевия държач на дифа и окачването е едно от слабите места.
                          На снимката ясно личи, че е чупен и заваряван при поправка. Явно това са зони за деформация зададени от производителя които нас не ни устройваха.
                          Другото е че оригинално водният радиатор е много близо до профила на рамата. По този начин чуствително се намалява охлаждането на двигателя.





                          Цялото предно прасе комплект с полуосите тежи точно 16.5кг.Като прибавим скорост по неравен терен ясно ви е за каква тежест в предната част става въпрос.



                          Не ни се ходеше до бай Стругар, а и Христов бързаше и се взе решение предните оси да бъдат олекотени с флекса
                          А и решихме, че оригиналните материали са по-сигурни и здрави. Ако някой скъса полуоска имаме парчета за снаждане.
                          Олекотяването и в този детайл е значително и при това в самия край на колелата където центробежните сили са зверски.



                          Най вероятно и на вашия Ренегад предните полуоси са същите.Пълни с кал и стружки от разбитите сачми и корпус.
                          Задължително ги прегледайте и гресирайте преди сезона.
                          Последно редактирано от Desislav Cekov; 30-03-10, 11:18.

                          Коментар


                          • #58
                            До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !



                            Първото което направихме е да "спънем" рамата, за да не се размести при рязането както и да запазим параметрите на ушите за носачите.
                            Имаше идея и за направата на нови по-здрави А-рамена, но решихме това да стане след тестовете на дългата база.



                            На снимката се вижда колко ръжда има в профила. Грижете се за рамата като я смазвайте през малък отвор със спрей и вижте дали местата за отичане на вода не са запушени. Решишме да изработим и нови по здрави кули за амортисьорите. Старите бяха криви. Предната част я изпълнихме с два квадратни профила. По този начин горещия въздух от радиатора ще преминава безпрепятствено. Като най слабо звено е задния държач на рамената. Той е направен от тънка ламаринка. Явно така е проектиран с цел по лесно сваляне на предаването. Той също беше преработен.
                            Следваше рязане усилване и удължаване на самата задна част, както и на кардана спирачна линия и ел инсталация. На седалката също се премества захващането.
                            А пасването на стари търкаляни кори е една цяла одисея...



                            Брат ми и Коко носят вече удължената и боядисана рама.При сглобяването се наложи два пъти да променяме кастора на задния диф.
                            Интересното беше, че в този момент спечелих бас срещу Г.Фиков който твърдеше, че няма начин тази рама да се движи на следващият ден.




                            С интерес наблюдаваме Т.Христов при първото палене на ''дакела"



                            Извинете накъде е финала?



                            Христов се чуди за име на новия модел...




                            Разликата между двете АТВта.... Следват тестове по света и у нас
                            Последно редактирано от Desislav Cekov; 30-03-10, 11:12.

                            Коментар


                            • #59
                              До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                              Браво за работата, май ще дръпнете клиентите на зундера!!!
                              WWW.FBRALLYRAID.COM

                              Коментар


                              • #60
                                До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                                Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение



                                Христов се чуди за име на новия модел...
                                Разликата между двете АТВта.... Следват тестове по света и у нас
                                Моята идея за име е "Dakel Concept" и мисля, че най-му ходи

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X