Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

    Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
    Моята идея за име е "Dakel Concept" и мисля, че най-му ходи

    Ако ще е на английски значи Dachshund Concept
    (произнася се дакшънд, мяза малко и на Якшън )

    Коментар


    • #62
      До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

      Aз успях вчера да направя едно кръгче с "концепта"....
      Мисля че това е бъдещето за рали рейда...

      Но бих искал да покажа нашиият скромен принос:

      - резервоара - стария 26 литра
      - новата стойка за роуд бука - много важна крачка и много трудоемка







      Това е туба за задължителните литри вода за машината





      Стреми се към звездите. Ако не ги достигнеш, поне ще се научиш да летиш....
      Петър Ценков - Спортен клуб Рали Рейд.БГ
      www.dakarbg.bg
      www.rallyraid.bg

      Коментар


      • #63
        До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

        Първоначално публикуван от pepino c Преглед на мнение
        A ...
        - новата стойка за роуд бука - много важна крачка и много трудоемка






        Петре, станала е перфектна, само да я виждаме, че с нашия недоскиф...
        Една карбонова отливка отгоре и направо ще го стане дизайнерска работата

        Коментар


        • #64
          До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

          Утре имам 2 срещи за капака - едното предложение е за карбонова....лека и здрава...

          А за виждането - точно е на нивото на оргиналния дисплей - просто над него. Мисля че това е МЯСТОТО...
          Стреми се към звездите. Ако не ги достигнеш, поне ще се научиш да летиш....
          Петър Ценков - Спортен клуб Рали Рейд.БГ
          www.dakarbg.bg
          www.rallyraid.bg

          Коментар


          • #65
            До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

            Тодоре как ще минете тези 10 км за които трябва 4х4?Аз не бих се отказал така лесно от двойния привод....
            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

            Коментар


            • #66
              До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

              Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
              Моята идея за име е "Dakel Concept" и мисля, че най-му ходи
              Пробвай с "Икарус" ама май беше запазена марка за некои видове Кавазакита, това на майтап, иначе машинката почва да става убава а тея 10км. мисля че няма да са чак толкова голям проблем при положение че повечето АТВ-та на Дакар са 2х4 а и като се натоварят мисля че и на кила ще дойде като останалите. Обаче имам един въпрос нямаше ли да е по добре ако бяхте почнали да надграждате върху рама от дългия Аутлендер и дали няма да се наложи още подсилване на сегашната при допълнителните резервоари за вода, бензин както и резервни части и инструмент защото малко по малко всичко си товари и сигурно на финала вече подготвено ще е безообразно тежък все пак трябва да има и надежност.
              Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

              Коментар


              • #67
                До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
                А тея 10км. мисля че няма да са чак толкова голям проблем при положение че повечето АТВ-та на Дакар са 2х4 а и като се натоварят мисля че и на кила ще дойде като останалите. Обаче имам един въпрос нямаше ли да е по добре ако бяхте почнали да надграждате върху рама от дългия Аутлендер и дали няма да се наложи още подсилване на сегашната при допълнителните резервоари за вода, бензин както и резервни части и инструмент защото малко по малко всичко си товари и сигурно на финала вече подготвено ще е безообразно тежък все пак трябва да има и надежност.

                Нали не забравяте, че Ренегада има много по-висок клиренс от всяко АТВ на цяла ос и че все още задния мост може да мине в режим на понижаваща предавка ?
                А може и да се направи още една дяволия и е почти сигурно, че ще бъде достатъчно проходим.
                Поне в пъти е по проходима в дадени условия от всяка друга машина 2WD...
                Единствения недостатък е, че при авария на задното прасе няма как да се прибереш само на предно предаване.
                В момента машината е с поразбит заден кардан. Интересно ще бъде дали ще издържи теста в наред с другите тестове в Клисура през този уикенд

                Пацо, дългият Аутлендер е вече прекалено дълъг...мисля, че е с 20 см. повече от Ренегада.
                Колкото до рамата тя има още усилени елементи които няма как да видиш на снимката особено отзад на резервоара където е много сериозна.
                Но най важното условие е да е чисто нова и леко усилена. Тогава е 100 % гаранцията, че ще издържи на Дакар.

                Вчера и днес карах прототипа и се усеща, че блъскането в ръцете е осезаемо намалено и всеки райдър на АТВ знае какво значи това.
                Другото е, че бързото взимане на последователни завои са доста по лесно контролирани от водача.
                Ако се монтира и сериозно окачване ( в случая Олинс) просто ще стане перфектно за рали рейд
                Последно редактирано от Desislav Cekov; 31-03-10, 08:28.

                Коментар


                • #68
                  До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                  Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                  Тодоре как ще минете тези 10 км за които трябва 4х4?Аз не бих се отказал така лесно от двойния привод....
                  Руси, тези 10 км. са разпръснати, не са наведнъж, а и 16 килограма тегло, което смъкнахме стават тонове след 9000 км.
                  Мисля да рискуваме, защото машините ни имат достатъчно въртящ момент, сила и проходимост, за да се справят с дюните...
                  Като отидем в Мароко ще разберем със сигурност

                  Коментар


                  • #69
                    До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                    Ето най-новата технологична разработка - компютърно проектиран и лазерно изрязан резервоар от Inox.
                    Остава да се сглоби и завари, за което ще информирам съответно.

                    По предварителни изчисления обема е 36 литра.







                    Стреми се към звездите. Ако не ги достигнеш, поне ще се научиш да летиш....
                    Петър Ценков - Спортен клуб Рали Рейд.БГ
                    www.dakarbg.bg
                    www.rallyraid.bg

                    Коментар


                    • #70
                      До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                      Идеята на този резеорвар е ако нещо отнякъде го пукне , да си изтече само съответния отсек а другото гориво да се запази нали ? или за здравина ?
                      Няма кал - Няма кеф !!!
                      Suzuki Samurai LJ410 1984
                      Suzuki LTZ400 2008
                      Honda Accord 2.0i SE Exec. 2002

                      Коментар


                      • #71
                        До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                        Тези прегради са най-вече заради инерционните сили на горивото вътре - така инерционнта сила не се увеличава при завои.

                        Но като цяло заздравява и укрепва конструкцията.
                        Стреми се към звездите. Ако не ги достигнеш, поне ще се научиш да летиш....
                        Петър Ценков - Спортен клуб Рали Рейд.БГ
                        www.dakarbg.bg
                        www.rallyraid.bg

                        Коментар


                        • #72
                          До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                          мда определено 20литра люлеещи се в обратната посока на завоя няма да са полезни ... Умно !
                          Има и друго решение - Вата/памук/некакво гъбесто... ползват се при коли които често се трошат ... / дербита , дрифтове , сещате се ... / но това е за да не изтича и да предотврати подпалване или изтичане на пистата ...
                          Няма кал - Няма кеф !!!
                          Suzuki Samurai LJ410 1984
                          Suzuki LTZ400 2008
                          Honda Accord 2.0i SE Exec. 2002

                          Коментар


                          • #73
                            До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                            аз съм виждал на ралитата на колите в резервоара имат специален дунапрен да не се плиска бензина
                            Honda CRE 250
                            Nissan Patrol GR

                            Botevgrad Racing Team

                            Коментар


                            • #74
                              До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                              Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
                              Моята идея за име е "Dakel Concept"
                              Малко слабички тея Дакели...Басет (Basset Hound) мисля,че по-му отива
                              Николай Миланов

                              "Fear. Fear attracts the fearful… the strong… the weak… the innocent… the corrupt. Fear. Fear is my ally."

                              Коментар


                              • #75
                                До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                                През изминалия уикенд тествахме с Петър новата концепция по време на тренировката в Клисура
                                Много ми хареса поведението, лекотата на управление, комфорта при неравностите и стабилноста при завоите.
                                Оказа се, че и без преден диференциал проходимоста на машината е отлична.
                                Тествах я даже и по жп линиите, на изкачвания, коловози, спускания и най-вече на сняг.
                                Минавах отвсякъде без проблем, защото мотора е много мощен, голям въртящ момент и добро сцепление.
                                Е, наложи се и яко да "клатя", ама това е щото бях с гуми за мъгла и страничен вятър



                                За първия кръг на "X Cross" в Троян Петър Ценков ще се състезава и тества отново "Дакел Концепта"
                                Последно редактирано от Desislav Cekov; 08-04-10, 23:29.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X