Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

    Първоначално публикуван от naskoradew Преглед на мнение
    И според теб за тези, които искат просто да се пробват и да видят как е на супермото има ли смисъл да наливат толкова много лев? За хората които гонят класации и челни позиции е отделен въпрос.
    Това е като при ендурото, докато неразбереш че ти трябва даден елемент (демпфер пр.) няма да си го купиш. В процес на каране всички ще разберем от какво имаме нужда. Иначе има няколко уж най-важни неща когато искаш да караш супермото като: по дълга задна ос + фланци или главини, по широки предни носачи + фланци, преплъзващ съединител, други амортесьори или планки които ги изместват в страни (че незнам как се казват). Мисля че това са най-нужните неща които трябва да се променят които изобщо не са малко. Иначе си става и само с гуми .

    Коментар


    • #17
      До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

      Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
      Инъче си става и само с гуми .

      И с изтъркани до край таралежки даже става.... супермото на центъра на село, голем кеф.

      Коментар


      • #18
        До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

        важното е да има пресъствие,а то времето ще покаже,на кои какво му трябва

        Коментар


        • #19
          До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

          Ето и превода на по-горният текст. Ще се опитам да напиша накратко нещата които са по-интересни.

          Накратко, разпитват шампион по Супермото АТВ, за доработките по неговата машина, NGR YFZ450.


          1. Ефективност на спирачките.
          В света на Супермото, усилието на спиране може да те отведе до победата, или обратното да се върнеш в къщи, без желаният трофей!
          Накратко, на атв-то има армирани маркучи, апарати и т.н. за по-ефективно спиране. Има дадени примерни цени, на марката с която е оборудвана Ямахата. $97 per rotor, $93 front brake lines, $43 rear brake lines, $29 per set of pads;

          2. Състезателни оси.
          Взимането на завои с по-висока скорост изисква по-широка задна ос. На въпросната Ямаха е поставена Lonestar Axcalibar Racing Axle, която позволява регулиране от +1,5 до 3,5 инча върху фабричната широчина. Тези опции позволяват машината да се настройва за различните трасета. $410: http://www.lsracing.com

          3. Спортен съединител.
          Тук е използван Hinson 9 Plate Clutch System. Няма да превеждам нататък, предполагам всеки се досеща за какво иде реч. Има и дадена цена : $1,050 full clutch kit, $108 clutch pack; www.hinsonracing.com

          4. Тунинг на двигателя.
          Като цяло са сменили всичко по мотора, бутало, хонинг цилиндър, повече гориво, по-високо налягане на маслото, валове и.т.н. ($950; nicgracing@aol.com)

          5. Поставяне на Демфер.
          Те са поставили Denton Racing steering damper, който има 7 позиции за настройка, за нагаждането на машината за различните трасета. $140; www.dentonracing.com

          6. Стабилизираща щанга (Anti-Sway Bar)
          Поставянето на такава би подобрило поведението на атв-то в острите завои и приплъзването. Те са ползвали Lonestar Racings Anti-Sway Bar ($263; www.lsracing.com)

          7. Амортисьори.
          Настройването на окачването при супермото, е едно от най-важните неща. Височина, твърдост и т.н. Атв-то трябва да е по-ниско за по-голяма стабилност. Те са използвали предни и заден аморти на фирмата Axis (custom Axis triple-rate dual-adjustable front shocks and a dual-rate, dual-adjustable rear shock). $1,395 front, $975 rear; www.customaxisshocks.com

          8. Предни главини.
          На YFZката са поставени алуминиеви хъбове на Lonestar, които са по-леки и предпазват лагерите от брахоляк и боклуци. $307: www.lsracing.com

          9. По-дълги носачи, предполагам се досещате за тяхното предназначение. На Ямахата са сложени Lager Racing ($882; www.laegerracing.com)


          Ами това е общо взето, колкото можах преведох го, дано се е получило. Според мен текста ще помогне да си направим грубо сметката колко би ни излязло като средства напълно преправяне на атв-то. Сигурен съм, че и без някои неща може, тук е дадено напълно тунинговано атв.
          Последно редактирано от naskoradew; 27-11-08, 15:04.

          Коментар


          • #20
            До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

            Повече от добре си се справил, наистина всеки сегмент си изисква финансови жертви.
            Да сложиш и някоя и друга снимка на тая Ямаха!

            Коментар


            • #21
              До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

              Ето и още няколко снимки на въпросното АТВ в действие :







              Този Ник кара доста атрактивно. Това което забелязах е, че на последната снимка е с аморти FOX, а на предишните с други(най-вероятно описаните в текста по-горе). Намерихи още няколко негови снимки, но са със друга YFZ-ка, с гуми таралежки, най-вероятно кросовата му.

              Коментар


              • #22
                До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

                Moже да сменя амортесьорите за различните видове писти. Ако пистата е само завои и няма скокове кара с едни, ако пистата е със скокове кара със други.

                Коментар


                • #23
                  До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

                  Абе хора всичкото е супер което го правят и всеки от нас би искал да си подобри машината ама защо имам чувсто че тия там на снимките само карат а машините ги плаща някой друг. Колко ще ми стъпи един такъв тунинг на личния джоб за да се кача на пистата и да има резултат и в краина сметка това трябва да се избие някяк
                  Последно редактирано от Desislav Cekov; 27-11-08, 19:09. Причина: правопис
                  Човек колкото и добре да живеее накрая се жени

                  Коментар


                  • #24
                    откаде мога да си взема гуми за супермото

                    Откаде мога да си взема гуми за супермото.
                    :twisted:

                    Коментар


                    • #25
                      До: откаде мога да си взема гуми за супермото

                      Аз за първото състезание ще взема вромос.Да видя кое как ще е и вече после ще видим.
                      sigpic

                      Коментар


                      • #26
                        До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

                        Такъв тип атв бях видял преди няколко месеца тук във Варна на картинг пистата. Беше някакво жълто сузуки и мисля, че беше само със сменени джанти и гуми, но се кантареше яко, а също така направи няколко много добри слайда. Човека който го караше мисля, че се казваше Цанко "Лудия" Супер изглеждаше отстрани дано да продължава и да се развиа този вид състезания в БГ
                        [FONT=Arial Black][SIZE=4][COLOR=Red]ЕНДУРО ВАРНА[/COLOR][/SIZE][/FONT]

                        Коментар


                        • #27
                          До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

                          Да Сузуки 450 беше.Доста широко изглежда, но не знам дали това му е фабрично.Мисля че е сменена задната ос с по-широка. Същото атв беше горе в магазина Crazy Fox по пътя към Каменар.
                          M.Minassian

                          Коментар


                          • #28
                            До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

                            Това Сузуки жълтото, не един от собствениците на магазина Crazy Fox, казва се Гочев, и също така беше на еднурото в Шумен тази година. Разглеждал съм го по-отблизо това Сузуки, има си тунинг по него, но той така го вкара от Щатите! И се продава междудругото.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

                              Първоначално публикуван от kritars Преглед на мнение
                              Абе хора всичкото е супер което го правят и всеки от нас би искал да си подобри машината ама защо имам чувсто че тия там на снимките само карат а машините ги плаща някой друг. Колко ще ми стъпи един такъв тунинг на личния джоб за да се кача на пистата и да има резултат и в краина сметка това трябва да се избие някяк
                              Така е прав си имат си спонсори. Тук разглеждаме какви доработки може да се направи на едно атв, за да стане подходящо за супермото. Никой не казва, че всичкият тунинг е задължителен. Не съм си и помислил, че всички по-сериозни атв-исти които участват по състезанията ще се втурнат да правят всичко това накуп.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

                                Упс Верно така беше Ама тоя лудия го караше на задна май
                                [FONT=Arial Black][SIZE=4][COLOR=Red]ЕНДУРО ВАРНА[/COLOR][/SIZE][/FONT]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X