Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

    Предполагам следващата година след първото съзтезание по СуперМото доста хора ще си зададат въпроса как да си пригодят машините така че да станат по ефективни и нужно ли е да се правят сериозни доработки или комплект джанти с гуми ще оправят положението, защото не всички ще имат възможноста да подържат две и повече машини при положение че пак основно ще си караме ендуро.
    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

  • #2
    До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

    Еми най добре за мен е 4 гуми с джанти за супер мото.И преди всяко състезание ги слагам и така.А за кроса и ендурото си слагам таралежките.
    sigpic

    Коментар


    • #3
      До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

      Първоначално публикуван от brake Преглед на мнение
      Еми най добре за мен е 4 гуми с джанти за супер мото.И преди всяко състезание ги слагам и така.А за кроса и ендурото си слагам таралежките.
      То и за мен е така но ще има хора които които ще имат по големи амбиций и ще искат да се докажат а една много добре подготвена машина е едни гърди напреде
      Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

      Коментар


      • #4
        До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

        Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
        Колега моля те да разграничиш, "може" и "не става" съвсем различни неща са!!!
        Това все едно е да се чудиш кое ще е по добро от WRC кола и F1 на писта за F1! И пак СПОРЕД МЕН KFX-а е далеч като сравнение с кола от WRC. Иначе Явка то може, ама да си праиш кръгчета!

        Коментар


        • #5
          До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

          Наистина ATV-то независимо какво е се нуждае не само от гуми и джанти а от куп други доработки и настроики. Някои модели изискват повече допълнителни детаили някои по малко, но със сигурност ако се търси класиране и има поне 2-3 добре подготвени машини е задължително да се пипа яко. Все още навлизам в материята супермото quad и нямам достатъчно информация какво е нужно за да бъде перфектната машина, но скоро ще завалят постове от тестове и проби. Има обаче няколко запознати по добре user-и тук във форума които могат да внесът малко яснота. Естествено ще почерпя!

          Коментар


          • #6
            До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

            Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
            ........ Има обаче няколко запознати по добре user-и тук във форума които могат да внесът малко яснота. Естествено ще почерпя!

            Ами да си казват защо си траят, и на мен ми е интересно да науча нещо
            Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

            Коментар


            • #7
              До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

              освен гумите и джантите другото важно за което се сещам е окачването
              според мене трябва да е доста по-твърдо и изсипано на земята ако мога така да се изкажа
              за стабилноста на асфалт колкото по-нисък е центъра на тежеста толкова по-стабилно ще е атв-то
              SUZUKI QuadSport - First on 4 Wheels !!!

              Коментар


              • #8
                До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

                абе като за начало,джанти с гуми(1000$) + lower kit на предницата и на задницата(200$) + фланци(200$) мисля че ще свърши работа,а вече като с епокара ще с еразбере каво още ще бъде нужно,има още доста работи които могат да се добавят за да подобрят самото атв

                Коментар


                • #9
                  До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

                  Първоначално публикуван от brofa Преглед на мнение
                  абе като за начало,джанти с гуми(1000$) + lower kit на предницата и на задницата(200$) + фланци(200$) мисля че ще свърши работа,а вече като с епокара ще с еразбере каво още ще бъде нужно,има още доста работи които могат да се добавят за да подобрят самото атв
                  E то е ясно че всички ще започнем само с джанти и гуми и в последствие ще откриваме топлата вода.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

                    Let Your Riding Do The Talking

                    Коментар


                    • #11
                      До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

                      Недейте да забравяте,че на пистата на Плевен има и големи скокове.

                      Това АТВ със сигорност не би ви свършило работа,то си е шосеика
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #12
                        До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

                        Намерих нещо, но е на английски. Струва ми се интересно попрегледах го набързо.
                        Слагам го на английски, след обяд ще мога да го преведа, ако кажете, че ще е полезно на някого. Ако някой иска преди мен да се хване да го направи.


                        Quad supermoto racing is starting to gain some traction here in the States. Funny…the word “traction” truly characterizes the whole supermoto scene. Racers constantly tweak and tune to find the ultimate setup so that their quads can best handle the challenges of different track sections (asphalt and dirt). But setting up for such a race is no easy task! To help take away some of that challenge, we took Nic Granlund, this year’s Stateline Supermoto Champion, out for a night on the town and stole all his secrets. Here’s what his NGR-built YFZ450 is made of.

                        1. Streamline Performance Brakes
                        In the world of supermoto, stopping power can make the difference between a last ditch effort pass for the win or going home without any of the spoils. The NGR YFZ slows down via Streamline Performance steel-braided brake lines, pads, and rotors. The Streamline parts are manufactured from top-notch materials for optimal braking feel and performance, whether it is their rotors, steel-braided brake lines, or pads.
                        ($97 per rotor, $93 front brake lines, $43 rear brake lines, $29 per set of pads; www.streamlinebrakes.com)

                        2. Axcalibar Racing Axles
                        Taking asphalt and dirt corners at high-speed calls for extra width in the rear end, and on the NGR YFZ, that’s handled by a Lonestar Axcalibar Racing Axle. The axle is adjustable from +1.5 inch to 3.5 inches over stock width, which enables the machine to be tuned for different track conditions. ($410: http://www.lsracing.com)

                        3. Fullbore Innovations
                        A highly specialized race machine needs highly specialized styling, and the boys from Fullbore Innovations take care of that with their plastic kit. The Fullbore plastic kit is offered in seven different colors and is made from a high-impact polymer blend that is more durable than most OEM plastics and resist harsh chemicals. ($599: www.fullboreinnovations.com)

                        4. Hinson 9 Plate Clutch System
                        A pumped-up engine can’t get the power to the ground if it’s dealing with a weak clutch. The NGR YFZ is equipped with a Hinson Racing 9 plate clutch system that includes an inner hub, pressure plate, outer basket, stiffer springs, and clutch cover (plus the appropriate nine-plate clutch pack!). The Hinson clutch allows the maximum amount of power to be transferred to the ground on both the demanding asphalt and hard-packed dirt sections. ($1,050 full clutch kit, $108 clutch pack; www.hinsonracing.com)

                        5. NGR Motor Treatment
                        Getting maximum drive out of any corner, whether it’s asphalt or dirt, is subject to the rear wheel horsepower produced by the engine. NGR coaxes maximum HP out of their 450ccs with cam modifications, race porting, intake manifold matching, valve lapping, cylinder honing, oil pressure modification, and piston modifications. The NGR firebreather has a race-proven track record that proves its ponies pack a punch. ($950; nicgracing@aol.com)

                        6. Denton Steering Stabilizer
                        Steering dampers are a necessity for any aggressive sport riding, but supermoto is an extreme application and requires the use of a widely adjustable damper. The Denton Racing steering damper has seven positions of adjustability to ensure the right amount of steering damping for the track. ($140; www.dentonracing.com)

                        7. Lonestar Racings Anti-Sway Bar
                        Hard, tight turns can make for some interesting stories if your quad hasn’t been set up properly for supermoto. Having a good, strong sway bar will help transfer suspension load while eliminating chassis roll. This, in turn, optimizes traction and cornering. ($263; www.lsracing.com)

                        8. Axis Shocks
                        Setting the ride height on a supermoto machine is as critical as inserting the key in your car ignition prior to your morning commute. NGR does this with Custom Axis triple-rate dual-adjustable front shocks and a dual-rate, dual-adjustable rear shock. By lowering the ride height of the machine, the NGR YFZ will hug the asphalt corners like an oversized slot car. ($1,395 front, $975 rear; www.customaxisshocks.com)

                        9. Lonestar Front wheel Hubs
                        A stylish addition to the front end of the NGR machine are these Lonestar Racing billet front wheel hubs. These hubs are machined from 7075-series aluminum for maximum weight savings and strength. Another key feature of the Lonestar hubs are the billet caps that protect the bearings from being contaminated by dirt and grit. ($307: www.lsracing.com)

                        10. Lager Racing Ball Joint A-arm Front End A wider front end is essential to hug the high-speed dirt and tarmac curves of a supemoto track, and the Laegers Racing +2 long travel A-arms do the trick nicely. These A-arms allow the camber of the quad to be adjusted to suit the specialized track conditions of a supermoto track and can be purchased in six different powder coated colors. ($882; www.laegerracing.com)

                        Коментар


                        • #13
                          До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

                          Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                          E то е ясно че всички ще започнем само с джанти и гуми и в последствие ще откриваме топлата вода.

                          Това е капка в морето ако знаете колко неща трябват и то все дето си струват пара ,като съединител например който е скромните 1500лв.да не говрим за гумите .

                          Коментар


                          • #14
                            До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

                            Първоначално публикуван от ktm450sxs Преглед на мнение
                            Това е капка в морето ако знаете колко неща трябват и то все дето си струват пара ,като съединител например който е скромните 1500лв.да не говрим за гумите .
                            мммда, обаче това ми беше първата покупка. Когато го взех нямах никаква представа че през 2009 ще има quad супермото. Взех го защото компетентни лица ми казаха че дори и при offroad-а върши перфектна работа. Не съм го пробвал, но скоро ще го монтирам и ще споделя впечатления.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Как да пригодим АТВ-та ни за СуперМото

                              Първоначално публикуван от ktm450sxs Преглед на мнение
                              Това е капка в морето ако знаете колко неща трябват и то все дето си струват пара ,като съединител например който е скромните 1500лв.да не говрим за гумите .

                              И според теб за тези, които искат просто да се пробват и да видят как е на супермото има ли смисъл да наливат толкова много лев? За хората които гонят класации и челни позиции е отделен въпрос.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X