Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с АкумУлатора на Поларис

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с АкумУлатора на Поларис

    Вече смених 3 акумулатора за 1 месец не знам от какво но и трите угасват изведнъж както има ток и в следващия момент няма акумулатора става на 0 волта прекъсва се някакси. Не е от акумулатора защото и трите ги купувам от магазина, проверявам зарежда около 13,5волта на място на високи обороти стига до 14,5в. Интересното е че след като се скапи акумулатора показва 12 волта а като дам на контакт няма сила да светне лампата на свободната едвам се забелязва.АТВ-то си пали с тикане и като закача уреда показва 13.2 а като дам газ става 8 волта
    Моля помогнете.
    АТВ-то е Поларис Предатор 2004
    Последно редактирано от Peppy; 31-08-08, 20:13.

  • #2
    До: Проблем с АкумУлатора на Поларис

    Имам няколко тъпи въпроса за да се ориентирам в картинката Предполагам, че акумулаторът ти е сух, необслужваем. Как е организирано зареждането - динамо, алтернатор? Съответно има ли някакъв изправител, реле-регулатор?

    Ако зарежда с недобре изправено нарежение или направо с променливо е възможно да скапваш акумулатора. Това с мултицет няма да го хванеш. Виждат ли се някакви външни изменения по батерията - деформации, механични повреди, следи от прегряване?

    Описаното изчезване на тока напомня много на мъртва клетка - без това дава напрежение, но с товар не може да го поддържа. Какво ги правиш повредените акумулатори? Опитвал ли си да зареждаш някой от тях на зарядно? След махане от ATV-то въобще стават ли за нещо?
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с АкумУлатора на Поларис

      Деформации по акумУлатора няма. Пробвах да го зареждам на зарядно ама колкото и да го дЪржа на зарядното не се зарежда. ЧесТно казано АТВ-то не съм го ровил от към електроника,обаче сега като се замисля както казваш ти когато се скапЕ акумУлатора и се прибирах на ход след като го запалих с тикане фаровете светят някакси пУлсиращо. Най вероятно проблема ще се окаже че токът е променлив. ама това как да го разбера на практика не знам.

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с АкумУлатора на Поларис

        Първоначално публикуван от kosata_ktm Преглед на мнение
        ... фаровете светят някакси пУлсиращо...
        Същото ми го е правил джипа от изгорял диод в изправителя. При мен беше трифазен алтернатор, на едната фаза имаше пробил диод. Фаровете пулсираха различно в зависимост от оборотите.

        Акумулаторът, освер батерия играе роля и на огромен електролитен полярен кондензатор за да изчиства смущенията породени от изправителя и алтернатора. За това и не трябва да се откача по време на работа. Горят аларми, касетофони, друга електроника.

        Лесен начин за проверка е с мултимер, който има AC обхват. Включваш на AC и мериш. Измерената стойност трябва да е близо до 0V ако изправителят работи добре. Повечето мултимери на AC мерят само преоменливата съставна.
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с АкумУлатора на Поларис

          Намерих схема на инсталацията
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с АкумУлатора на Поларис

            Можеш ли да качиш pdf-a, че така на картинка нищо се не види
            Аз не вярвам в чудеса!
            Разчитам на тях!

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с АкумУлатора на Поларис

              Не мога да кача пдф фаила понеже е 102мб. целия менуал.
              не знам как да копирам само тази страница със схемата.
              Днес пак си поръчах нов акумолатор като разпитах тук там и ми казаха хора които разбират от електроники че електрониката е на ред а проблема бил в акумолаторите понеже евтините акумолатори не издържали на тръскането много и се прекъсвали. Пробвах пак замервах зареждането с здрав акумолатор показва 13.2 волта на обороти и 14.4-14.7 като дам газ.
              Има логика да е от акумолатора понеже и двата изгоряха след изкачване на стръмен наклон с много неравности(доста тръскане). Третия се прекъсна на място след като дадох контакт и перката завъртя,фаровете светнаха и в момента в които натиснах бутона на стартера всичко угасна и акумолатора просто все едно си го откачил, нито пари нито пуши, нищо.Откачих го и пробвах с пробна лампа даже не светна въобще дори слабо.
              Незнам какъв да е този усилен акумолатор и дали въобще проблема е в него ама ще пробвам преди да бутаме електронното.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X