От: Модификация на задна зъбчатка - каква ?
Ами предполагам че е проблем. При колите когато има разстояние между главината и джанта се получава едно много неприятно биене, предполагам , че и при пиньона няма да се центрира точно и ще има някакви негативни последствия. От това което си описал обаче 4 зъба са ти малко. според мен ако не пипаш предния трябва да се ориентираш към 45- 47 зъба, дори помисли за 13/45 така определено ще подобриш много предадената мощност на задната ос естествено за сметка за максималната скорост, която според мен ще падне с 30-тина % . Моя съвет е да питаш в магазина този пиньон за какво е. След това звъниш в карлово и се уговаряш човека да ти изработи пиньон за ..... (каквото са ти каза ли в магазина) с уговорката вътрешния диаметър да е 4мм по-малък.
Ами предполагам че е проблем. При колите когато има разстояние между главината и джанта се получава едно много неприятно биене, предполагам , че и при пиньона няма да се центрира точно и ще има някакви негативни последствия. От това което си описал обаче 4 зъба са ти малко. според мен ако не пипаш предния трябва да се ориентираш към 45- 47 зъба, дори помисли за 13/45 така определено ще подобриш много предадената мощност на задната ос естествено за сметка за максималната скорост, която според мен ще падне с 30-тина % . Моя съвет е да питаш в магазина този пиньон за какво е. След това звъниш в карлово и се уговаряш човека да ти изработи пиньон за ..... (каквото са ти каза ли в магазина) с уговорката вътрешния диаметър да е 4мм по-малък.
Коментар