Здравейте на всички участници във форума.Първо прочетох условията за участие тук,поствани от модератора и затова от доста време само чета Вашите мнения безучастно.Този форум се модерира доста стриктно и постове от сорта"продавам космически кораб-цена........" не вървят.Адмирации на модератора.Та по темата.Скоро четох тук за самоделно направено Атв.Ето моят отговор на въпроса.
Това возило е на базата на Yamaha XTZ 660 ,за тези който не са много по ендуро моторите,двигателя е едно към едно,като на Раптора 660.Ползвам съм цялата рамка на мотора,без предницата и задната капла.Пластмасите са от китайските Атвета,взех ги от Търново,момчето се казва Миро и е много точен пич.Първо го направих със 8" гуми,но като се качих на връх Ботев и обратно,диска и веригата бяха на салата.Така че вече сме на 10",което е истината.Препоръчвам го на всики,които са на 8" или 9" и не са с диференциал, иначе става само за в полето.Джантите са също от китайските,само че се наложи малко тунинг,защтото се развиваха гайките,просто не са правени за такъв двигател, те са от Търговище,Фирма Ванеда,работят с куриер и доставят на другия ден,много точни.
Гуми и лебедка-Vromos,специални благодарности на Явор,въпреки,че не се познаваме лично и на Ангел с когото се запознахме в Бургас,Много готини.
Всичко останало е плод на въображение и 4 месеца всеки ден след работа зад сруга и фрезата.
За всички,които искат да усетят тръпката да си направят,а не да си го купят,само ще кажа,че не излиза много по-ефтино,поне в моя случай.
Като цяло:двигател-перфектен,все пак си е Yamaha,много динамика и сила.
Укачване-отзад централния амортесиор на мотора с възможност за регулиране,отпред два централни от някакво ендуро,и в магазина не знаеха от какво точно,но ми харесаха на дължина и изглеждат доста истински,също с регулировка.
Плюсове:заради рамката на мотора стана малко по-дълго и зада изглежда съразмерно малко по-широко от оригиналния Раптор,което го прави много стабилно във всички посоки.Резервоара е 21 литра.И е много удобен,защото можеш да го стискаш с крака,лично аз карам с такъв стил и е доста стабилно.
И най-важното,няма нищо сложно по цялата констукция,което е лесно за подръжка.
Минуси:Няма задна,не става за каране на задни гуми,тегло 230 кг.
Това е за сега.Лошото е,че в Плевен има само 4 Атвета и трудно се събира групата,но да се надяваме на размножение.
Готов съм да помогна с каквото мога на всеки който иска съвет.За сега чао и безавариино каране на всички.
Това возило е на базата на Yamaha XTZ 660 ,за тези който не са много по ендуро моторите,двигателя е едно към едно,като на Раптора 660.Ползвам съм цялата рамка на мотора,без предницата и задната капла.Пластмасите са от китайските Атвета,взех ги от Търново,момчето се казва Миро и е много точен пич.Първо го направих със 8" гуми,но като се качих на връх Ботев и обратно,диска и веригата бяха на салата.Така че вече сме на 10",което е истината.Препоръчвам го на всики,които са на 8" или 9" и не са с диференциал, иначе става само за в полето.Джантите са също от китайските,само че се наложи малко тунинг,защтото се развиваха гайките,просто не са правени за такъв двигател, те са от Търговище,Фирма Ванеда,работят с куриер и доставят на другия ден,много точни.
Гуми и лебедка-Vromos,специални благодарности на Явор,въпреки,че не се познаваме лично и на Ангел с когото се запознахме в Бургас,Много готини.
Всичко останало е плод на въображение и 4 месеца всеки ден след работа зад сруга и фрезата.
За всички,които искат да усетят тръпката да си направят,а не да си го купят,само ще кажа,че не излиза много по-ефтино,поне в моя случай.
Като цяло:двигател-перфектен,все пак си е Yamaha,много динамика и сила.
Укачване-отзад централния амортесиор на мотора с възможност за регулиране,отпред два централни от някакво ендуро,и в магазина не знаеха от какво точно,но ми харесаха на дължина и изглеждат доста истински,също с регулировка.
Плюсове:заради рамката на мотора стана малко по-дълго и зада изглежда съразмерно малко по-широко от оригиналния Раптор,което го прави много стабилно във всички посоки.Резервоара е 21 литра.И е много удобен,защото можеш да го стискаш с крака,лично аз карам с такъв стил и е доста стабилно.
И най-важното,няма нищо сложно по цялата констукция,което е лесно за подръжка.
Минуси:Няма задна,не става за каране на задни гуми,тегло 230 кг.
Това е за сега.Лошото е,че в Плевен има само 4 Атвета и трудно се събира групата,но да се надяваме на размножение.
Готов съм да помогна с каквото мога на всеки който иска съвет.За сега чао и безавариино каране на всички.
Коментар