Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Надморска височина...!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Надморска височина...!

    Goblin Ltr-a е инжекцион и с кита не ми дойде нищо освен кита...Мисля че следващата стъпка е EFI Fuel Controller /джет кит само че за инжекцион/.Коригира количеството гориво на впръскване на дюзата.Сетих се и за нещо друго което коригирах днеска но ще се разбере едва на следващото каране на над 1000+ метра..
    Veskov - ми освен по една кислородна маска на мене и атв-то....Знам че има решение,просто е въпрос на време...
    SUZUKI QuadSport - First on 4 Wheels !!!

    Коментар


    • #17
      От: Надморска височина...!

      Tогава моето го изтрий,от някъде съм разбрал,че е карбуратор.
      А тези простотии се правят от името на всички ни.
      Даника
      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

      Коментар


      • #18
        От: Надморска височина...!

        Първоначално публикуван от ! Алекс Преглед на мнение
        Goblin Ltr-a е инжекцион и с кита не ми дойде нищо освен кита...Мисля че следващата стъпка е EFI Fuel Controller /джет кит само че за инжекцион/.Коригира количеството гориво на впръскване на дюзата.Сетих се и за нещо друго което коригирах днеска но ще се разбере едва на следващото каране на над 1000+ метра..
        Veskov - ми освен по една кислородна маска на мене и атв-то....Знам че има решение,просто е въпрос на време...
        Объркал съм се.

        При това положение - с оригиналния ауспух инжекциона ти ще се справя с промените в надморската височина що се отнася до равномерната работа на двигателя (мощност пак ще губиш, няма начин).

        За сметка на това, няма да може да компенсира за промените които си правил по ауспух и двигател.

        Повечето атв и кросови инжекциони са отворени системи - нямат кислороден датчик, и не могат да "разберат" че ауспуха е сменен.

        EFI fuel controller наистина ще ти помогне, но преди да си вземеш - провери различните марки и модели и виж дали има някой който предлага готова картография ("map") за твоята конфигурация. Повечето сериозни производители на ауспуси би трябвало сами да ги публикуват достъпни за сваляне на сайтовете си, за главните модели контролери.

        Отделно - огледай се някъде по темите тук, имаше една тема от Събин, за наличието на dynojet дино стенд за мотори в София, с необходимата електроника и познания да ти го регулира по ауспуха и по промените в двигателя. Успех
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #19
          От: Надморска височина...!

          Това, че си увеличил обема на двигателя помага за този ефект. Все пак електрониката не знае, че двигателя консумира повече въздух. Най простият и лесен начин да решиш този проблем е замяната на дюзата, впръскваща бензин с МАЛКО по-голяма.

          Коментар


          • #20
            От: Надморска височина...!

            EFI Fuel Controller-a ми пристигна миналата седмица.Има общо 6 настройки за какво ли не.Аз стигнах до втората/празни обороти и ускорение/ а за другите смятам че най-добре е да се настройва на Дино.Определено сега машината върви по съвсем различен начин и се усеща доста осезаемо.На по-високи места не съм се качвал и засега нямам резултат от там.Мислех си че ще се справя сам с настройките но определено ще ми трябва най-вероятно Дино стенд защото така в момента всичко става малко на ухо както се казва.А иначе намерих решение и без контролер като вдигам малко волтажа на TPS-сензора но ми отнема около 1 час а така в момента всичко става в движение и за 10 сек.Определено си заслужава всяко левче!
            SUZUKI QuadSport - First on 4 Wheels !!!

            Коментар


            • #21
              От: Надморска височина...!

              Алекс, помниш ли колко ядове брах с Полариса с това пльокане и кихане, знаеш колко пъти с теб сме го правили в движение... Какви ли не електроники и заигравки не бяха и най-накрая излезе, ако се сещаш, че КН филтъра е причината...
              Като сложих стоков дунапрен и литна, и то без Еделброк карбуратора и спортната електроника на Филчев... Щях да ти казвам оня ден, ама нали бях с колата.... асистенция...))

              Коментар


              • #22
                От: Надморска височина...!

                Първоначално публикуван от asdimar Преглед на мнение
                Какви ли не електроники и заигравки не бяха и най-накрая излезе, ако се сещаш, че КН филтъра е причината...
                Аз КН го сложих сега когато ми пристигна и електрониката и нямам никакви аномалии,върви осезаемо по-добре щом Дългото момче остана възхитен и каза "това върви много",а и нали той ми е тест пилот още от самото начало на ъпгрейдите и все пак кара Раптор 700-ка.Въпроса е там че останаха 4 режима който с каране по нивата или горите няма как да ги настроя толкова прецизно.
                SUZUKI QuadSport - First on 4 Wheels !!!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X