Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Надморска височина...!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Надморска височина...!

    Влияе ли по някакъв начин надморската височина на машините ни ?Има ли разлика дали е карбуратор или инжекцион?
    Забелязах че при Ltr-a ми определено му влияе но се чудя как да коригирам това.Миналата седмица на 1400 м. а тази на над 1600 м. ми се губят ниските,гърми,трещи в гърнето....
    SUZUKI QuadSport - First on 4 Wheels !!!

  • #2
    От: Надморска височина...!

    При карборатурите си е заигравка, иглите са различни за надморските височини както и в последствие жигльорите, обикновенно комплектите са в диапазона 0-900м. н.в. 900-1800м. нв. или нещо те в тоя ми ти порядък(варианти бол според разните му производители) и се настройват на същата височина дека и обикновенно се карат, при нас е най удачно нещо като в първия вариант, инжекционните компенсират доста добре разликите но пък там си има различни карти стига некой да им разбира.

    п.п. Колко ли често ти се случва да караш доста на високо та да си заслужава бърничкането?
    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

    Коментар


    • #3
      От: Надморска височина...!

      От тук ти идва проблема когато си на голяма височина ,регулираи от там оборотите!
      Последно редактирано от V.R.R.; 09-09-12, 21:20.
      KX 450F 2008 HONDA CR-V 2000г 147к.с.

      Коментар


      • #4
        От: Надморска височина...!

        Влияе няма как, въздухът на по-голяма надморска височина е по-рядък, до двигателя достига по-малко кислород и горивната смес става по-богата, в следствие на това се покачва разхода и изгарянето е по-неефективно. Можеш да се справиш с проблема ако настроиш карбуратора за работа на по-голяма надморска височина, стандартното съотношение въздух към гориво за морското равнище е 14,6:1, най-добре е да видиш какво съотношение препоръчва производителят на карбуратора за надморката височина на която караш.

        Коментар


        • #5
          От: Надморска височина...!

          Пацо за 2 седмици 2 пъти....!А за старото Ltz имах 2 шепи от кита с жигльори даже ги метнах на Ванката но с него като че ли нямах такива грижи.
          Влади въртях го но не бях сигурен.Ядосах се много,прибрах се в Стара Загора паля и помен няма от глъхнене и гърмежи...;-)
          По моята логика на по-голяма надморска височина требе да намаля въздуха...?

          KVV спринцовка е LTR-a...;-)
          SUZUKI QuadSport - First on 4 Wheels !!!

          Коментар


          • #6
            От: Надморска височина...!

            Трябва да го увеличиш. Не достига кислород за правилно изгаряне. На единица въздух, кислорода е по-малко, по разреден е въздуха.
            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

            Коментар


            • #7
              От: Надморска височина...!

              И аз съм инжекцион и до сега не съм имал никакви проблеми. Със сток електроника съм и става въпрос пак за такива височини около 1500 - 1600м.

              Коментар


              • #8
                От: Надморска височина...!

                Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                Трябва да го увеличиш. Не достига кислород за правилно изгаряне. На единица въздух, кислорода е по-малко, по разреден е въздуха.
                Точно, затова се дави и глъхне, много му е бензина и малко кислорода. Щом е спринцовка не знам, но може да пробваш с по-хубав въздушен филтър, ако вече не си го сменил, а и да го переш редовно, особено в този прашен сезон.

                Коментар


                • #9
                  От: Надморска височина...!

                  Ако не се лъжа, на Петър Ценков и Младен Вачков, това им беше един от проблемите на Дакар тази година.
                  ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                  0878 23 58 34- Радо

                  Коментар


                  • #10
                    От: Надморска височина...!

                    Сложи му компресор и ще литне.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #11
                      От: Надморска височина...!

                      Определено влияе надморската височина.И при шейните тези които са с карбуратор заглъхват,особено при много рязка промяна на н.в.Докато при инжекционите го няма този проблем.Моята шейна също е карбуратор.След като и сложих тунинг на всмукателна и изпускателна система,вече го няма този проблем.
                      SKI-DOO SUMMIT

                      Коментар


                      • #12
                        От: Надморска височина...!

                        И карбураторните, и инжекционните атв-та в България в голям процент са внос от САЩ. Там машините излизат от завода с максимално обеднена смес, за да отговарят на някакви измислени норми за замърсяване, и дори на морското равнище пукат и плякат весело.

                        Първата работа на щастливия собственик е да сложи "отворен" ауспух, от което работата обеднява още повече и пак - пляк, плюк...

                        Смяната на жикльорите с "човешки" такива оправя нещата при работа на морското равнище, и малко отмества границата при която изкачването на високо ще се превърне в проблем.

                        При инжекционите - инжекциона се бори за поддържането на сместа равномерна, но и там има инжекциони и инжекциони. Някои си имат датчик за атмосферно налягане, други си нямат.

                        При всички положеня - при изкачване на по-висока надморска височина може да се постигне (със смяна на жикльори и с инжекциони) единствено равномерна работа на двигателя. Мощността така или иначе се губи поради липсата на кислород. Точно като при хората.

                        Решението (частично) е както писа шефа по-горе - принудително пълнене.
                        Последно редактирано от Goblin; 11-09-12, 20:09.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #13
                          От: Надморска височина...!

                          Не знам дали допълнително не му влияе че съм с биг бор кит на 474 куб. и отворена генерация с KN филтър...
                          SUZUKI QuadSport - First on 4 Wheels !!!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Надморска височина...!

                            Първоначално публикуван от ! Алекс Преглед на мнение
                            Не знам дали допълнително не му влияе че съм с биг бор кит на 474 куб. и отворена генерация с KN филтър...
                            Не повече отколкото биха влияли на управлението на машината ти десетина кила живак във всяка гума

                            Ако карбурацията (жикльори и прочее) не са тези които е трябвало да дойдат с биг бор кита ти - дори на морското равнище ще си имаш музикални изпълнения.
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #15
                              От: Надморска височина...!

                              Малко вероятно да се оправи,но му затапи малко генерацията и смени свещите с една стпен,намали им и с една идея разстоянието.Малко вероятно е на такъв двигател да намериш компромис и на ниско и на високо,а и е зинал отвсякъде с този тунинг.
                              А тези простотии се правят от името на всички ни.
                              Даника
                              Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X