Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 250сс

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

    Ауспуха ако е по-отворен със сигурност няма да го затрудни. Така че сменяй смело.

    Коментар


    • #17
      От: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

      Пробвахме с клапаните , не се оправи, ще говоря с вносителите от биго да им го закарам и те да го оправят.

      Коментар


      • #18
        От: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

        И те не се справиха , пратиха техник от Варна да доиде до вилата да го види Дойде , регулира клапаните , въздуха , горивото - каза че е чисто нов двигателя , което си го знам и аз , пробвах го уви продължава да си прави същия проблем с заглъхването и гасненето при подаване на газ рязко .Каза ми да сменя свеща с чисто нова , смених я и сега вече не ще и да запали .Както изглежда проблема е по електрониката , почвам да сменям един по един електронните елементи .Лошото е че ако се окаже датчика на хол докато стигна до него , ще хвърля сигурно 1000 лв за другите елементи. Е поне си купих друго бъги по мощно с ръчни скорости и двигателя му е пушка , та ще има с какво да се катеря по баирите

        Коментар


        • #19
          От: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

          Щом не може да ти се из форсира при подаване на рязка газ, проблема не ти е в електрониката. Електроника ако затруднява симптомите ще са или никакво палене, или ограничение на максималните обороти. Провери си разстоянието на електрода на свеща(0,6-0,7). Ако не иска да се из форсира на място, проблема ти е в давене от бензин, ако не иска да се из форсира на ход, значи му е малко бензина и пуска много въздух. Провери също и нивото на карбуратора. Въздуха се регулира от специален жигльор, но не те съветвам ти да го пипаш, а човек, който се е занимавал с карбуратори . Дано си решиш проблема .
          '05 Suzuki RM 250

          Коментар


          • #20
            От: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

            Колега, ако му подадеш малко газ колкото да си вдигне леко оборотите и тогава да му дадеш рязко всичката газ гасне ли? И моето когато работи на място и му дам рязко пълна газ директно глъхне и гасне, но ако му подам малко газ и след това рязко всичката си се форсира без да се замисли.
            Машината може само толкова, колкото задкормилното устройство. : )
            Само смелост не стига - Трябва да си малко луд !!

            Коментар


            • #21
              От: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

              Първоначално публикуван от FPS Преглед на мнение
              Колега, ако му подадеш малко газ колкото да си вдигне леко оборотите и тогава да му дадеш рязко всичката газ гасне ли? И моето когато работи на място и му дам рязко пълна газ директно глъхне и гасне, но ако му подам малко газ и след това рязко всичката си се форсира без да се замисли.
              Въпросното глъхнене здрав двигател с правилна настройка го прави когато е студен и се изфорсира, което не е много здравословно за самия него!
              Non scholae sed vitae discimus.

              Коментар


              • #22
                От: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

                До колегата naughty boy .Докато беше със старата свещ палеше след 2-3 мин въртене (с паузи разбира се ) , единствено зимата като го запалех му трябваха 10 мин да позагрее малко и тогава можеше да се форсира иначе гаснеше.Постепенното подаване на газ на неутрална няма проблем , изфорсирва си се екстра .Проблема идва когато включиш на директна защото момента на заглъхване съвпада с момента на потегляне , и колкото и бавно да се опитваш да подадеш газта при потегляне има ли лек наклон , дори съвсем лек заглъхва и гасне .С леко подаване на газ тръгва единствено на равен асвалт или по надолнище.При рязко изфорсирване на нулева при загрял двигател пак глъхне и гасне .Техника на фирмата провери и въздуха и жигльора и каза че са ок .Според него също има някакъв проблем с електрониката . Според него при ниски обороти когато се подаде газ за да тръгнеш , електрониката не подава равномерно ток на свеща и затова заглъхва .Но и самият той не знае кой елемент би могъл да прави този проблем .

                Коментар


                • #23
                  От: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

                  виж семерингите на коляновия вал за дефекти

                  Коментар


                  • #24
                    От: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

                    оправено е , оказа се електрониката .Смених магнета , датчика на хол и електрониката и сега лети Пали с половин оборот

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X