Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 250сс

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 250сс

    Здравейте , купих се бъги razor двуместно малко китайче с двигател от атв 250сс с уж автоматична скоростна кутия и задна . Гледах че на някои модели китайски атв са същите . Не знам колко е автоматична , но ми се струва че е просто дълга скорост .Има само газ и спирачка и един лост който в предно положение включва напред в средата изключва и в задно положение включва задна .
    Забавна машинка но проблема е че нещо и куца центровката . Като подадеш леко газ и заглъхва и или загасва или поема .Проблема е че като загасне така май се задавя и после паленето е трудна работа . Изключвам подаването на бензина , оставам го за 10 мин и след това паля , изфорсирвам и пускам бензина . Бъгите се намира близо до Самоков , ако има някой колега от там който да разбира от центровка , ще се радвам да се свържем . Ако пък не всякакви идеи ще са ми от помощ.

  • #2
    От: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

    Не знам каква центровка имаш предвид но това не е балканче да му се размести центровката,най-вероятно запалването е електронно и ти нищо не можеш да променяш там.По добре първо смени свещта,помоли някой който разбира да ти свали и почисти карбуратора и след това да го регулира.Кристалното кълбо ми казва карбуратор
    Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

    Коментар


    • #3
      От: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

      Сложи добра и истинска свещ и правилна пропорция бензин-масло.Да го поогледа някой по-стар моторист.
      А тези простотии се правят от името на всички ни.
      Даника
      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

      Коментар


      • #4
        От: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

        Мерси колеги , ще търся някой майстор моторист , иначе двигателя е 4-ритактов с 2 свещи на 55 км от както е излязъл от завода , затова си мислех че само настройка му трябва , но като намеря майстор той ще каже .
        Поздрави

        Коментар


        • #5
          От: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

          Здравейте отново .
          В събота ходих на вилата и си поиграх малко с бъгито и открих следня проблем . Пали работи си супер докато загрее след което гасне и се дави . Запалих го и почнах да го форсирам , след 5 мин форсиране , което накъсваше нищо че е подадена гас до дупка аспуха стана червен и забалязах че след всяко прекъсване хвърля огън от аспуха към 10 см . Разпитах из селото за някой който да разбира от мотори , но там има главно пенсионери които нищо не разбираха . Наблизо има писта за картинги , не знам колко общо имат двигателите на картингите с двигател на АТВ , но мисля да ида следващата събота да ги питам . Ако има някой от Самоков или около него , бъгито е в Рельово на 10 км от Самоков ,който рабира от атв двигатели ще го взема с колата и после ще го върна . Ще се радвам ако ми дадете някакви кординати , че само го гледам и не мога да го карам , а тръпката си е голяма да поткараш по баирите .

          Коментар


          • #6
            Re: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

            Колега, виж си поплавъка на карбуратора.
            Според мен бензина е много и се дави.

            Коментар


            • #7
              От: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

              Разглобих карбуратора , вътре свети , няма мръсотийки - чистота .Открих един дълг болт кух с дупчици по него , точно под карбуратора след казанчето с поплавъка .Беше доста развит , навих го около 6 оборота докато затегне и спря да се дави . Но за съжаление глъхненето при подаване на гас на ниски обороти си остана .Поне сега като загасне пали , ама ако загаснесш на наклон няма тръгване с тоя автоматичен съединител , заглъхва и загасва .. Тествах го с 2ма човека в планината на нагорнище , върви екстра .След доста увещания ми дадоха името и телефона на техника на фирмата вносител та успях да го питам и него . Та той обясни следното:
              Иглата е с електронно регулиране и не може да се пипа , така че да съм забравил за реглаж на карбуратора , да проверя маркучите за вакума който влизат в карбуратора , или някаква жица идваща от датчик в скоростната кутия , и отиваща в електрониката , да не прекъсва някъде и от там да идва и глъхненето на двигателя .Та тази събота пак ще се навирам под него да преглеждам .Ще отворя и въздушния филтър да го прегледам , да не би да се завряла някоя гадинка за тея 2 години седене в гараж и да си е направила вътре дом
              Ако някой има други идеи ще се радвам да ги сподели .
              Поздрави

              Коментар


              • #8
                От: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

                Нищо не става каквото и да правя ефект няма . Филтъра блести - чисто нов , прегеледах маркучите за вакума , здрави са .Прегледах и жицата от датчика отиваща до електрониката , никъде не е сгъната или прекъсната . Единственото нещо което разбрах е че карбуратора ми е депресионнен модел и болта който въртя , отговаря за обогатяването на горивото.
                Не мога да намеря и майстор в самоков или около него че да го прегледа , от форума никой не иска да ми даде кординати , на майстори на атв -та че да се свържа с тях.

                Коментар


                • #9
                  От: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

                  Това , че двигателя е на АТВ или нещо друго не променя почти нищо принципно. Все си е същия четритактов ДВГ. Много любопитно ми стана с тази игла с електронно регулиране.... що за чудо е пък това. Снимай го тоя чуден карбуратор. Така по описания е малко невъзможно. Някои карбуратори имат ускорителни помпи - предвидени да подават допълнително гориво точно в режим на ускоряване..... снимай да видим колкото е възможно.
                  0888932647

                  Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                  Коментар


                  • #10
                    От: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

                    Пробвай като започне да глъхне,да спреш бензина от кранчето.Ако след3-4сек. нещата тръгнат към подобрение, търси проблема в карбуратора.Впрочем това гърмене и огньове от ауспуха може и да се дължи на малки или липсващи хлабини на клапаните,нищо че е на 50 км.,при китайците всичко е възможно.Успех!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

                      Ето това е двигателя:

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:dvigatel.jpg
Прегледи:2
Размер:150.5 КБ
ID:5396038

                      А това е карбуратора , доколкото разбрах от един колега депресионен карбуратор

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:carb_32mm.jpg
Прегледи:2
Размер:81.9 КБ
ID:5396039

                      Коментар


                      • #12
                        От: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

                        имам подобен проблем с едно атв ти как реши твоя 0898377286 или пиши . благодаря предварит

                        Коментар


                        • #13
                          От: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

                          Все още не съм го решил , ходих при един майстор на кросови мотори в самоков на главната улица към боровец , човека разглоби карбуратора прегледа го -перфектен.Прегледа и свеща и филтрите , регулира подаването на въздух , но уви пак глъхне на ниски обороти . Игра си 3 часа да пробва различни настройки .Единственото което не пипа бяха клапаните , но не посмя защотото не знаеше на колко да ги нагласи , нямам книжка за бъгито .Според него е точно от тях , но без да знае точно на колко да се нагласят , не смее да ги пипа .Трябва да намеря за този двигател някакво опътване .
                          Между другото , ауспуха се разпадна миналта седмица докато се забавлявахме в снега с бъгито .Открих същият прикачам снимказа 85 лв , но се чудя след като моят се разпадна на 200 км употреба , дали да не си купя някакъв по оригинален .Гледам че от сузуки бандит ауспуха е почти същия , малко е по дълъг но това не ме притеснява .Само не знам като е за по мощен двигател дали няма да има проблем все пак бъгито е с 250 кубиков двигател , а ауспуха е за 1200 кубика.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

                            Според мен проблема ти е натегнати клапани.Когато изпускателният клапанът не затваря добре част от гориво отива в ауспуха,където се запалва и затова кривката става червена,а когато всмукателният е без луфт двигателят пали много трудно студен и като позагрее се получава припукване в ауспуха и неравномерна работа на двигатела,когато е на ниски обороти.Щом не знаете колко трябва да е хлабината поне ги проверете дали въобще имат такава,и ако нямат им оставете 0.15 на всмукателен и 0.20 изпускателен.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Здравейте , не много на място но да попитам, как се прави центровка на двигател 2

                              Здравей , описанието ти е точно както е при мен , ще отворим да ги регулираме така както казваш и ще пиша за резултата . А относно ауспуха , дали ще затрудни двигателя ако сложа този от сузуки бандит , или да си взема пак китайски ?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X