Проблема с цитирания Шинерай 350 е следния - при наличие на бензин - да те удави, и ток - да те убие - машинката упорито отказва да запали.
Нито на стартер, нито на дърпане - няколко километра, без едно "пук" дори.
Смяна на свещ - запали на стартер, без да се замисли дори.
Ок - явно е било свещ.
Да, ама не - на другата сутрин, с новата свещ - ефекта е съвършено същия.
Отново смяна на свещта - безпроблемно палене, и така - целия ден - и на топъл мотор, и на студен.
На следващата сутрин - нищо ново - не пали.
Не знам накъде да се насоча, и затова моля за помощ.
Лошото в случая е, че АТВ-то е паркирано на една хижа, където ходим през уикендите, и вместо да се кара, се прекарват часове в ровене по двигателя, и за съжаление - безрезултатно.
Бензина е предостатъчо, стига си до свещта - след дългото дърпане свещта е мокра..
Тока също е предостатъчно - искрата е стабилна и силна - на всяка от свещите, с които се пробва.
Ако някой е имал аналогичен дерт с пустия китаец, моля да сподели.
Нито на стартер, нито на дърпане - няколко километра, без едно "пук" дори.
Смяна на свещ - запали на стартер, без да се замисли дори.
Ок - явно е било свещ.
Да, ама не - на другата сутрин, с новата свещ - ефекта е съвършено същия.
Отново смяна на свещта - безпроблемно палене, и така - целия ден - и на топъл мотор, и на студен.
На следващата сутрин - нищо ново - не пали.
Не знам накъде да се насоча, и затова моля за помощ.
Лошото в случая е, че АТВ-то е паркирано на една хижа, където ходим през уикендите, и вместо да се кара, се прекарват часове в ровене по двигателя, и за съжаление - безрезултатно.
Бензина е предостатъчо, стига си до свещта - след дългото дърпане свещта е мокра..
Тока също е предостатъчно - искрата е стабилна и силна - на всяка от свещите, с които се пробва.
Ако някой е имал аналогичен дерт с пустия китаец, моля да сподели.
Коментар