Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Китаец VS Китаец

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Китаец VS Китаец

    Абе да ви кажа честно не знам кое е по-здраво, имам Зонгшен 200куб. и Кавазаки КФХ 700. За кавата до сега съм дал над 2800лв. за ремонти а за китаеца не повече от 200лв. които не са били даже и наложителни ( подмяна на лагери втулки и тн.) Та не знам кое е по-добро

    Коментар


    • #17
      До: Китаец VS Китаец

      Първоначално публикуван от dand79 Преглед на мнение
      Абе да ви кажа честно не знам кое е по-здраво, имам Зонгшен 200куб. и Кавазаки КФХ 700. За кавата до сега съм дал над 2800лв. за ремонти а за китаеца не повече от 200лв. които не са били даже и наложителни ( подмяна на лагери втулки и тн.) Та не знам кое е по-добро
      май китайчето
      при мен е подобно в гаража- кфх700 и шайнрей 250 въздухар - ремонта на кфх си излиза сума, ама няма нищо общо като натоварването на което се подлага,веднъж пригодих китайски кормилни накрайници на кфх-а и ефекта беше доста бърза смяна , Все пак да не се отклоняваме към японски нали темата е Китаец вс Китаец... затова по темата - има две марки дето са се доказали - шайнрей и башан..или по-скоро са толкова популярни че проблемите които дават отдавна са намерили решение, за шайнрей мога да кажа за 250тката че е с добър двигател , има сравнително вибрации , но все пак е един цилиндър, мощността му стига за да се разхождаш спокойно в гората , има добър предпазител на венеца и диска, скоростната кутия е ок, индикатора за температурата удря почти веднага максималното ниво , но явно само така си показва,защото не загрява има рег. водят го 1+1 ,но трудно се вози втори човек отзад, поддръжката е проста, сменят се втулките на предните носачи и на рамото отзад доста скоро, спирачките са дискови,частите са евтини , бонус е че се продава в комлект с нерфбаровете и бумпер и гардове за ръцете и багажник , честно да ти кажа най-ми харесва шайнрей 350 но е малко скъп като нов , за тея пари има втора ръка японски в мобилето, верно стари на по 3-4 и повече години ама все пак японски и с някоя хилядарка за ремонт ще имат приличен вид, сори за отклонението

      Коментар


      • #18
        До: Китаец VS Китаец

        Първоначално публикуван от branimir Преглед на мнение
        веднъж пригодих китайски кормилни накрайници на кфх-а и ефекта беше доста бърза смяна
        бърза,бъра ама са по 4 лв.

        Коментар


        • #19
          До: Китаец VS Китаец

          неща които трябва да смениш възможно най-бързо когато си вземеш китайско атв: гуми/особено ако ще караш на мокро и кално/, верига, втулки, някой и друг болт с по-як

          Коментар


          • #20
            До: Китаец VS Китаец

            Първоначално публикуван от kvv Преглед на мнение
            неща които трябва да смениш възможно най-бързо когато си вземеш китайско атв: гуми/особено ако ще караш на мокро и кално/, верига, втулки, някой и друг болт с по-як

            + 1
            http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

            Коментар


            • #21
              До: Китаец VS Китаец

              Привет на всички,
              Имам keeway dragon 250 и това атв е много добро за начинаещ офродуър.Аз съм му втория собственник и искам да кажа,че макар за китайско атв-то се държи перфектно.За 3-4 е правило малки проблеми.Относно двигателя-като часовник е!
              Поздрави:
              Мартин

              Коментар


              • #22
                До: Китаец VS Китаец

                Първоначално публикуван от kachev Преглед на мнение
                Колеги, не съм компетентен да отговоря на въпроса, но искам да попитам: Bashan 200 с водно охлаждане или Shineray 200 или 250 с въздушно охлаждане е по-добре да си взема. Трябва да отбележа, че го искам за разтоварване в рядкото свободно време с което разполагам и съм аматьор.
                P.S. Някой знае ли дали регистрирано в БГ АТВ може да се кара в Гърция без проблем????????????
                Имам Шинерай 250 и мога само да го хваля това АТВ!!!Единствения недостатък е като запали докато загрее,защото глъхне и сега в студа малко по трудно пали.Аз го взех края на август от тогава не съм го спрял да го карам в блата,големи калища,скали,дерета,в реката и къде ли не!До сега не ме е оставяло никъде и мога да кажа,че не очаквах на това каране да издържи!Иска по често смазване,защото скърца.Моето е с 4 скорости и мисля че доста бързо се набира.50 км за нула време ги вдига,максималната му скорост е 80км/ч от там вече става много нестабилно.Предимстовото му е че е регистрирано и имам багажник на който доста дърва събирам из гората също така е лекичко и дори някаде да закъсам което мн рядко се случва лесно го измъквам.

                Коментар


                • #23
                  До: Китаец VS Китаец

                  Лееелее тоя Башан 500 АТВ много прилича на Поларис Аутлоу 525 IRS - 2009
                  Иначе моя опит с 2 броя Башан 200-7 е ......
                  Абе със смесени чувства ........
                  Пъргави машинки , с изненадваща стабилност на писта (особено като си регулирате амортисорите според теглото и стила на каране)
                  Видимо са със добра и старателна изработка.
                  Но с много слаби шарнири. И електро превключвателите издишат бързо от влагата.
                  ОООО дааааа
                  Ниски са ми на мен кормилата им. След дълго каране ме боли гръб.
                  С друго АТВ не ми става така. Значи може би да се смени кормило с някакво марково.
                  Аз пробвах с едно по високо , но то беше по-тясно и загубих контрол, та върнах оригиналното.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Китаец VS Китаец

                    Взех за дъщеря ми , китай4е , 110сс . След две минути ве4е го караше като 4е ли с него се е родила. Тя е на 6 години , върти го в кръг , поднася по завоите , и дрифтува ЯКО . Единственото за 1 месец е 4е му пада веригата отвреме на време , но трябва да пооправя обтега4а и болтовете по задницата трябва да ги сменя с по яки , даже и аз се извозвам с него , двигателя е бетон . Сега се замислям да си закупувам и за мен едно 200сс -250сс , може да дадете и акъл.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Китаец VS Китаец

                      Някох може ли каже нещо за
                      АТВ Shineray XY200STIIE-B 200 кубика ако има опит де!!!

                      Навил съм се да взема нещо от този клас за рядко каране в почивните дни и за не много тежък терен , моля за съвет и препоръка за марка и модел, слаби места и кое е по-доброто китайско BASHAN ili SHINERAI

                      Благодаря

                      Коментар


                      • #26
                        До: Китаец VS Китаец

                        Статистика на повредите на Башан 200-7
                        Имаме 2 броя. Карат се предимно от децата м/у 40 и 52 кг и рядко от мен 130кг

                        Башан червен:

                        1. 60км - Разхлабени задни главини. Конусът играе спрямо конуса на задния вал (задната ос), въпреки че контра-шплентът си е на място.
                        2. 150км - Повреден бутон за палене
                        3. 180км - Прекъснал ключ за палене
                        4. След 1 месец без ползване петно от антифриз на пода. Водна помпа (по-точно маншончето и)
                        5. 205 км - Подменени горни предни носачи заради напукана гума на втулките
                        6. 220км - Разхлабени задни главини. Конусът играе спрямо конуса на задния вал (задната ос) въпреки че контра-шплентът си е на място.
                        7. 286км - Установих че ръчната не работи (не я ползваме и не зная от кога не работи)
                        8. 286км. - Прекъсва моторчето на вентилатора. Ту работи, ту не. Това доведе до двукратно прегряване с хубави гейзери. Все пак децата ми не са автомонтьори та едното им око да гледа за неработещ вентилатор. Подменен с такъв от друг модел.
                        9. 310км - Спукано казанче за спирачната течност. Подменено с ново.
                        10. 322км. - Разхлабени задни главини. Конусът играе спрямо конуса на задния вал (задната ос) въпреки че контра-шплентът си е на място.
                        В момента е с подменена ръчна спирачка от друг модел и проработи
                        километри към днешна дата 381км.

                        Башан жълт :


                        1. 35км - Разхлабени задни главини. Конусът играе спрямо конуса на задния вал (задната ос), въпреки че контра-шплентът си е на място.
                        2. 175км - Прекъснал ключ за палене
                        3. 196км - Разхлабени задни главини. Конусът играе спрямо конуса на задния вал (задната ос) въпреки че контра-шплентът си е на място.
                        4. 223км - Установих че ръчната не работи (не я ползваме и не зная от кога не работи)
                        5. 250км - Квичащ вентилатор за охлаждането . Подменен с такъв от друг модел.
                        6. 288км - Спукано казанче за спирачната течност. Падна върху ауспуха и се разтопи в най неподходящия момент при едно безкрайно спускане по сипей. Добре че го карах аз, а не децата. Подменено с ново.
                        7. 322км. - Разхлабени задни главини. Конусът играе спрямо конуса на задния вал (задната ос) въпреки че контра-шплентът си е на място.
                        8. 322км. - Развили се гайки и изгубена Z-планка на седалката. Сменена със собствено производство.
                        9. 360км. - Изкривен ( усукан) кормилен прът при странична атака на наклон с 45-46 км/час Поддалият волан доведе до загуба на ориентация с инцидент ( счупено ребро и др.травми)
                        Ръчната е оригиналната и от сервиза не успяха да я настроят. Сега пак не работи грам , но след намесата им се появи зловещо чегъртане. Към днешна дата машината е на 369км.
                        ??? Започва трудно превключване на предавки и веднаж изключи първа при рязко подаване на газ за атака на наклон. (не беше току що включена и мнооого ме изненада)

                        ВАЖНО:
                        С тази статистика не искам да опозоря хубавите машини. Просто внимателно съм описал какво се е случило. Сигурен съм, че и при най великите марки ако не започнеш с тунинг и доработки , ще има също доста дреболии за писане. Дечицата карат внимателно, но аз като се кача се движа по ръба на възможното а и съм твърде тежък за Башан 200-7. Така че .....

                        След още 200-300км ще пиша пак. Дано да няма какво.
                        Последно редактирано от batvaljo; 07-05-10, 20:00.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Китаец VS Китаец

                          Здравейте,името ми е Мишо и съм на 14години,все още немога да пускам теми и затова ще пиша тук.Искам да си взема това атв http://www.atvshineray.com/?pgID=pro...&id=XY250ST-9E ,ако може да изкажете мнението си,все пак ще ми е 1-вото атв и съм начинаещ ,ако имате някакво по-добро атв до 3800лв. да качите снимки и да му кажете характеристиката,благодаря предварително !

                          Коментар


                          • #28
                            До: Китаец VS Китаец

                            Поздрави за готината тема. Сега и аз да кажа на Кейлай 100 за 3800 километра : сменени втулките по задното окачване, на шенкелите, тампоните на амортисьорите и автоматичния смукач. Мога да кажа ,че се оказа много корав кокъл и никаде неме е оставил. На Зонгшен 250 за 300 километра му направих само оптегач за веригата върви много.
                            пс: 75 кила съм и Кейлая си върви другото почти не ме усеща.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Китаец VS Китаец

                              Да се впиша и аз. Скоро си купих китайско АТВ (всеки според възможностите). Аз тепърва се уча да карам. След 4 дена, както си карах изгасна и не можах да го запаля по никакъв начин. Указа се, че е изгоряло електронното запалване или нещо от тоя род беше (причината била, че съм го карал на ниски обороти). Това беше проблема иначе двигателя е часовник и пали дето се вика от половин оборот.
                              Извода дето си правя от тая тема е, че китайските не са толкова издръжливи, ама и частите им са по-евтини.
                              Дарин 0897042636
                              ВАЗ 2105

                              Коментар


                              • #30
                                До: Китаец VS Китаец

                                http://www.atvshineray.com/?pgID=pro...v&id=XY250STXE

                                аз съм с този модел и съм си доволен , на практика са еднакви , само на фаца го докарва

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X