От: cf moto
Peichev68 - Кавата е "750 camo" модел 2010г. без усилвател на волана.
Фабричното окачване е скандално. Подмених го с по-твърдо и подобрих страничната стабилност на 50% но още не е на ниво.
Надлъжните колебания на вълнист път намаляха чувствително, но ги има и то най вече при сядане на задната част на седалката. С гумите се заиграх .... и т.н.
Извини ме но не е за тази тема.
Мога да пусна подробности на л.с. ако искаш. Може и проба на машината и т.н.
yamaha-racing - С нетърпение чакам да се появят къси CF-X6 625куб. инжекцион. Поне според мен това е много добър вариант. Цената е сносна, рамата и багажниците здрави, двигател и палене на ниво. Окачването е супер плавно и мноооого здраво. Но аз не съм нито служител нито рекламен агент на ЦФ така че ... всеки си преценява сам. Просто от опит съм стигнал до този извод. (който извод си е лично мой)
Кавата заповядай да я покараш при мен и си прецени преди да си дадеш паричките. КФХ-а и КВФ-а нямат нищо общо.
Peichev68 - Кавата е "750 camo" модел 2010г. без усилвател на волана.
Фабричното окачване е скандално. Подмених го с по-твърдо и подобрих страничната стабилност на 50% но още не е на ниво.
Надлъжните колебания на вълнист път намаляха чувствително, но ги има и то най вече при сядане на задната част на седалката. С гумите се заиграх .... и т.н.
Извини ме но не е за тази тема.
Мога да пусна подробности на л.с. ако искаш. Може и проба на машината и т.н.
yamaha-racing - С нетърпение чакам да се появят къси CF-X6 625куб. инжекцион. Поне според мен това е много добър вариант. Цената е сносна, рамата и багажниците здрави, двигател и палене на ниво. Окачването е супер плавно и мноооого здраво. Но аз не съм нито служител нито рекламен агент на ЦФ така че ... всеки си преценява сам. Просто от опит съм стигнал до този извод. (който извод си е лично мой)
Кавата заповядай да я покараш при мен и си прецени преди да си дадеш паричките. КФХ-а и КВФ-а нямат нищо общо.
Коментар