До: Кое ATV да избера?
Според мен Раптор 700 и ТРХ 700 са най-удачни като избор за каране в гората, защото са по-високи! А ТРХ-а е с независимо окачване отзад и е доста по-проходим от останалите, поради големият си просвет от долу! Можеш да минеш през доста дълбоки реки с тях със сигурност...както и с 450тка. 450-тките са по-ниски попринципр макар, че аз лично предпочитам да карам от този клас и ми харесват. И това, което са ти казали, че на всяка кал и река се опъва лебедка ако си само със задно... незнам... може би никой нямаше да кара атв-та със задно
... стават непроходими, само при много дълбока кал (до фаровете цялото атв или ако задницата ти усвисне на някой коловоз) и при много дълбок сняг за другото даже са по-стабилни от 4Х4...странични наклони коловози пресечена местност камъни... държи се по-стабилно!
А за този модел който си цитирал "Can-Am 2009 DS 450 EFI X mx или xc незнам разликата"
Разликата е, че модификацията MX е по-подходяща и направена специално за мотокрос, а ХС е за смесен тип каране, но по ориентирана към ендуро...демек гора и писта и каквото се сетиш!
Според мен Раптор 700 и ТРХ 700 са най-удачни като избор за каране в гората, защото са по-високи! А ТРХ-а е с независимо окачване отзад и е доста по-проходим от останалите, поради големият си просвет от долу! Можеш да минеш през доста дълбоки реки с тях със сигурност...както и с 450тка. 450-тките са по-ниски попринципр макар, че аз лично предпочитам да карам от този клас и ми харесват. И това, което са ти казали, че на всяка кал и река се опъва лебедка ако си само със задно... незнам... може би никой нямаше да кара атв-та със задно
А за този модел който си цитирал "Can-Am 2009 DS 450 EFI X mx или xc незнам разликата"
Разликата е, че модификацията MX е по-подходяща и направена специално за мотокрос, а ХС е за смесен тип каране, но по ориентирана към ендуро...демек гора и писта и каквото се сетиш!
Коментар