Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АТВ Предимства и недостатъци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • АТВ Предимства и недостатъци

    Кое е по добре? Автоматик полуавтомат или скорости.Без значение за разходка или сьстезание.
    [SIGPIC][SIGPIC][SIGPIC]С Тачката е лесно:wink:[SIGPIC][/SIGPIC]

  • #2
    До: АТВ Предимства и недостатаци

    За мен е по-добре със скорости.
    '05 Suzuki RM 250

    Коментар


    • #3
      До: АТВ Предимства и недостатаци

      Първоначално публикуван от naughty_boy Преглед на мнение
      За мен е по-добре със скорости.

      Аргументи?
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #4
        До: АТВ Предимства и недостатаци

        Аз лично мисля,че зависи от човека.Първоначално автоматик ще е по-лесно за всеки,но и със скорости се свиква трябва просто повече практика и след известно време движенията стават механични,не се мисли за смяната на скоростите.
        [SIZE=5][I][FONT=Palatino Linotype][B]Botevgrad Racing Team-[SIZE=1]some call it a hobby... we call it a way of life....[/SIZE][/B][/FONT][/I][/SIZE]

        Коментар


        • #5
          До: АТВ Предимства и недостатаци

          Свикнал съм със скорости. Мога да ползвам полусъединител и т.н.
          '05 Suzuki RM 250

          Коментар


          • #6
            До: АТВ Предимства и недостатаци

            Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
            Аргументи?
            всички автомати са тежки и респективно и спират така а тука биеш една две скорости надолу без да бараш спирачката и спираш пак по бързо по принцип само по спортните останаха със скорости, особенно в класа на бегачките/450-ки/ няма автомати а отука се почва работно спортно на един му харесва на друг не ,вкусове много аз лично съм за ръчката
            Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

            Коментар


            • #7
              До: АТВ Предимства и недостатъци

              Според мен зависи от човека и най-вече от стила на каране мястото където кара и нуждите му. Иначе технически погледнато то вобще спор нямя. Автоматичната трансмисия е по тежка от обикновенната следователно двигателят върти повече килограми което е равно на по ниска мощност и по висок разход.И това е преди да се стигне до кардана(а всички авт. са с такъв) където се губи още 10%мощност в сравнение с веригата. А най-важното е че ръчката предоставя по голям контрол над машината. Например на остър наклон я оставяш на първа и помагаш само малко със спирачката. Или както каза Трипер 2скорости надолу като спираш. Освен това на завой например биеш по долни и мотора стои в максимални обороти върпеки че намаляваш а автоматика в момета който пуснеш газта и оборотите падат. Я се замислете защо всички състезателни не само атв-та ми и коли и мотори и всичко са с ръчни трансмисий. Иначе и автоматика си има предимства особено при ендурото където дали си 1 сек по бърз от другия в завоя или направо не толкова важно. По принцип по преходите съм един от малкото често и единствения със скорости. Наистина уморява двойно, като съм целия кален и карам през бабуни едвам целя лоста за скоростите за съединителя да не говоря болят ме ръцете като се прибера обаче тепърва трябва да мия и смазвам верига и жила, но това не ми пречи особено както казах зависи си най-много от човека така че да живее ръчката
              It's not the Ride, It's the RIDER

              Коментар


              • #8
                До: АТВ Предимства и недостатъци

                И аз съм за ръчните скорости, но колегата ATV_RIDER не е прав за някои неща по автоматика, а именно автоматика на АТВ е ремък с ролки и охлаждаща турбина-какво му е тежкото?
                И когато пуснеш газта автоматика не отцепва трансмисията от двигателя, т.е. когато спускаш голям наклон и се засилва атв-то и оборотите на двг. се повишават, все едно, че е твърдо зацепен двг към трансмисия.
                Лично мен повече ме кефи да карам с ръчна кутия, по-добре ускорява, можеш да тръгнеш по-рязко, като пуснеш съединителя бързо, чувството, че по-пълно управляваш, владееш машината е по-силно, а оттам и кефа е по-голям, но това е лично мое субективно мнение.
                Създателя на тази тема да напише повече за какво точно каране, при какъв терен и условия кой тип трансмисия какви " + " и " - " дава, а също така и за кои марки и модели АТВ-та точно пита, т.к. имат много разлики, поне автоматиците.
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #9
                  До: АТВ Предимства и недостатъци

                  Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                  И аз съм за ръчните скорости, но колегата ATV_RIDER не е прав за някои неща по автоматика, а именно автоматика на АТВ е ремък с ролки и охлаждаща турбина-какво му е тежкото?
                  Ами след това имаш редукторно предаване което е в маслена баня и по голям, дебел и защитен заден шарнир, това едно на ръка за автомата се иска по голяма кубатура на ДВГ и веднага става по тежко, повече разход на по големия мотор и съответно по голям резервуар и те така че са много нещата всяко трупа по малко килограми и се направи една разлика от 60 -100кг., но има и автомати които са верига и оттам спестяват някое кило, например 250с.с. модел на BPR тежи повече от LTR на Сузуки450 едното си е за деца другото не толкова иначе за останалото съм съгласен с тебе фъна е по голям със скорости
                  Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                  Коментар


                  • #10
                    До: АТВ Предимства и недостатъци

                    Генчев пуснах темата за да видя сьщо и някой други мнения пьк и някой по наченаещи могат ди извлекат полза от дебатите.Мисля че ти добре знаеш каква е разликата като имам на предвит твоя автомат и на Ванката рьчката.Разходката и сьстезанието понякога дори се изравневат по изжевяване.Преди около 20 дена вземах 2 полариса автомат а имам сьщо и сузуки 250 полуавтоматкарал сам какьв ли не спортак но мисля че комбинацията скорости без сьеденител или сиреч полу автомата е перфектната.Между другото темата пусна на Радостин Тодоров Риск-Габрово баща му.Мн. поздрави от габрово надявам се да се видим на скоро в София.
                    [SIGPIC][SIGPIC][SIGPIC]С Тачката е лесно:wink:[SIGPIC][/SIGPIC]

                    Коментар


                    • #11
                      До: АТВ Предимства и недостатъци

                      Пробвал съм да карам старо кавасаки и "китайче" с автоматичен съединител, но тогава не съм се замислял какви са предимствата, а те са големи. Когато карам АТВ с механична с.к. при превключване от 1 ск. на друга натискам съединителя, ама как и до колко и дали минавайки през неравностите уцелвам точния момент за това не е много ясно и не винаги се получава, като в някой случаи "ръчкам" здраво с ботуша скоростния лост. Особено когато се налага бързо да превключиш на по-малка ск. е много полезно да не ти се налага да натискаш и съединител.
                      А с механични скорости и по-лесно се влиза в завой в който трябва да намалиш и да "усучеш" задницата на АТВ-то, става и със задна спирачка но тогава поне аз не мога точно да преценя колко да натисна педала на спирачката, движейки се през неравностите, докато като свалиш 1 или 2 предавки по надолу на мех с.к. се получава използване на компресията на двг. за спирачка много по-точно и премерено отколкото ползвайки задна спирачка. При автоматика като пуснеш газта АТВ-то не тръгва пи инерция, двг. е пак зацепен, но няма как да промениш предавателното съотношение все едно, че си превключил на по ниска скорост.
                      Е и автоматика си има своите предимства най-вече когато изкачваш променлив наклон и не е ясно точно на коя скорост трябва да влезеш в този участък и кога точно трябва да свалиш скорост по-долу, в тези случай автоматика винаги държи двг. на оптимални обороти и въртящ момент и се кара лесно и удобно, т.е. само даваш газ и не мислиш.../не е точно така, ама пълно щастие няма./
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • #12
                        До: АТВ Предимства и недостатъци

                        Веднага ще дам пример за килограмите на АТВ със скорости и автоматик. Раптор 700 и КФХ700. До колкото знам Раптора е 180кг. а КФХ-а е 230. Ако греша да ме поправите
                        '05 Suzuki RM 250

                        Коментар


                        • #13
                          До: АТВ Предимства и недостатъци

                          Първоначално публикуван от naughty_boy Преглед на мнение
                          Веднага ще дам пример за килограмите на АТВ със скорости и автоматик. Раптор 700 и КФХ700. До колкото знам Раптора е 180кг. а КФХ-а е 230. Ако греша да ме поправите
                          Така е не грешиш, но Раптора е на алуминиева рама и е типично "спортно" АТВ, а КФХ-а първо е 2 цилидров, с по-голям обем, дебел кардан, пиньон и корона и изглежда повече като "работно" АТВ-е.
                          "Работното" Сузуки Уинсон 4х4 500 тежи 234 кг, колкото КФХ с резервния бензин, а е по обемно и високо, има в повече раздатка, преден кардан, преден диференциал, предни чупещи полуоски, усилин генератор, трети фар, дво големи железни багажника, 2 задни пружини с амортисьори и японците си знаят какво още.
                          Така че килограмите най-малко идват от автоматика.
                          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                          Коментар


                          • #14
                            До: АТВ Предимства и недостатъци

                            Разликата между алуминива и метална рама почти няма не се заблуждавайте че алуминиевата е доста по лека специално за Раптор700 и 660 са мерени почти еднакви кила са
                            Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                            Коментар


                            • #15
                              До: АТВ Предимства и недостатъци

                              Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
                              Разликата между алуминива и метална рама почти няма не се заблуждавайте че алуминиевата е доста по лека специално за Раптор700 и 660 са мерени почти еднакви кила са
                              Да няма кой знае каква разлика. Донякаде според мен алуминиевата рама може да има някаква рекламна цел. По хубавото и може би освен някое килце надолу е това че не раждясва като се изтрие боята от камъни и прах. Иначе алуминиевото шаси не е кой знае какъв плюс даже първата работа на сериозните съзтезателите е да си сменят носачите с такива направени от Chromoly(каквото и да е това )
                              It's not the Ride, It's the RIDER

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X