Здравейте!От много време чета форума и много ми харесват АТВ-тата.Преди седмица карах YAMAHA KODIAK 400 доста ми хареса и сега навих баща ми да ми купи АТВ Спрял се е на SUZUKI KINGQUAD 700 .Не е чисто ново но е едва на 2000 км.Аз лично искам спортно,но баща ми не е съгласен Бихте ли ми казали какви са плюсовете и минусите на тази машина?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
SUZUKI KINGQUAD
Свий
X
-
До: SUZUKI KINGQUAD
Ето тука съм копирал едно мнение надявам се да ти бъде от помош
Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнениеВ къщи си имаме и работно сузуки уинсън 4Х4 и спортно ямаха раптор 350
работното: плюсове: автоматик е тръгва малко по-бавно, но набира бързо тъй като сивити придавката винаги държи двигателя в режим на максимален въртящ момент.
Управлява се по-лесно и ти оставя свободни ръце, крака при каране. Лесно се включва задна ск.
С включено 4х4 се слиза /това според мен е по важно от качването в някои случаи/ и по- най стръмния наклон, а се качва даже и по телена ограда /сина ми така ни обърна/, т.е. преодолява и неподвижни препятствия с лекота. Качвам го на платфрмата както е закачена за джипа без да слагам скарата за товарене.
Върви в сняг неутъпкан 40 см. /миналата зима по-голям не можах да намеря/. Има проходимост на планински катър можеш да се движиш бавно и сигурно.
С включено 4х4 на лигав терен /сняг, кал/ е толкова устойчиво, че дори се губи кефа от управлението му.
Като го караш не пръска и не слизаш от него целият в кал.
Има багажници /преден и заден/ товарим се на него цялото семейство /2+дете 8 г./ + голям сак и ни остава напълно свободен преден багажник. И има 2 допълнителни жабки за дребни предмети.
Има теглич. Извлачва на плажа голям скутер от морето /на бавни и 4Х4/
Удобно е да се монтира лебедка. Купил съм но за сега не съм закъсвал и затова още не съм я монтирал.
Има три фара, които правят ден в гората и можеш нощем да караш със слънчеви очила.
Голям клиренс лесно се обръща, но преодолява 70-80 см. водно препятствие ако караш бавно с включени бавни.
минуси: при здрав тормоз от моя страна /сняг, кал, скокове, и т.н..../ гори 13л./100 км.
От този тормоз счупих предна полуоска, а и другата вече чука яко....
Шарнирите са заварени и са част от носача /сигурно са скъпи/
Изобщо по-скъпо излиза и като рез. части и като първонач. инвестиция, но определено си заслужава.
Не може да се кара на 2 гуми предницата е тежка.
Не стои тежкарско /гъзарско/, някой фенове на спортните им викат "косачки"
спортното плюсове: по леко е като кг. може да се кара на задни гуми.
Удоволствието е по-голямо, като звук на двг., визия, и т.н.т... Създава по-голяма емоция.
По стабилно, тъй като е по-ниско.
Определено гори по-малко.
Отделни шарнири, лесно се рециклират, няма предни полуоски.
Като се обърнеш лесно се обръща в нормално полож. без чужда помощ.
минуси:по-малка проходимост. за да преодолееш препятствие трябва да се засилиш, а ако не можеш се връщаш отново и отново ако не си затънал.
На първа ск. без газ се движи с около 6-7км/час и не може да се минава през дълбоки реки.
лошо осветление в тъмно е опасно да се кара заради клони, дупки и т.н.т.
По неудобно, тръска и не можеш да си освободиш ни ръка ни крак като караш.
Няма къде да сложиш освен в раница нещо което ти е нужно, дори и бензин...
Трудно /бавно/ специално за раптора се превключва на задна ск.
Ще пробвам да покарам и двете атвета и пак ще пиша ...
Всяко има своите добри и лоши страни, зависи на кой какво му е нужно..........06' Yamaha Raptor 700R
08' BMW E92 335i
-
До: SUZUKI KINGQUAD
Прочети:
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...059#post224059
Според мен Сузукито е по- добро: по-стабилно на лоши терени, по-бързо набира, по-балансирано е при скокове, но разхода му на бензин ми се струва голям, а и до миналата година, когато последно съм търсил резервни части сузуки в БГ не доставяха рез. части за АТВ, докато за Ямаха има.
На каква цена е KINGQUAD-а?Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
До: SUZUKI KINGQUAD
Цената му е 10 000 лв.Както и да е вече е наше и за два дена му врътнах около 200-300 километра Тъкмо беше поваляло и се окалях добре
П.П. Знам ,че не е тук мястото,но един приятел си взе kawasaki triar(незнам дали беше точно така модела....)чисто ново от германия и карахме заедно,но нещо му скърца предницата???Някой ако знае да помага ,че човека много се дразни.
Коментар
-
До: SUZUKI KINGQUAD
наи вероятно трябва да му разглобите цялото окачване и да се почисти провери и гресира кавазаки обичат да правят окачването на лагери така че сигорно просто се е разсъхналоНиколай Гогов 0898676912
НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар