Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

    Мда моето е същото на кавазаки, щото съм го купувал от там А задната спирачка е маслена и директно маслото от дифа се влива при спирачката.

    Коментар


    • #32
      От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

      За това ли говориме - http://www.motoshop1.com/product_inf...oducts_id=1114 ?!?
      Или за това - http://www.motoshop1.com/product_inf...roducts_id=969

      Коментар


      • #33
        От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

        Аз лично ползвам маслото от втория линк

        Коментар


        • #34
          От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

          Не знам какви са сервизните интервали при Сузуки но аз практикувам така,ако трябва да сменям маслото на двигателя на 100 часа аз го сменям на 70.На дифовете и ск.кутия се сменя на 200 часа,аз ги смених на 100 за да съм сигурен че това което е вътре е ново и точно колкото трябва да бъде.Днес случайно бутнах едното шише със старото масло от предния диф и на дъното нямате идея колко мизерии имаше,а когато го точех си беше бистро.Стана ми интересно и понеже си пазя старите масла в отделни шишета реших да проверя и тях,и във трите шишета от двата дифа и ск,кутия на дъното на шишетата имаше мизерии и то не малко.Шишетата са от мин.вода бяха чисти когато слагах маслото в тях и стоят затворени с оригиналните си капачки,така че няма шанс нещо да е влязло вътре.Така че моята препоръка е да смениш всичко сега и вместо да слагаш скъпо синтетично масло,слагай 10W-40 и си го сменяй на 50-60 часа,няма нужда да е мотул и да е над 20лв литъра.Аз последно налях Кастрол 10W-40 за бензинови двигатели, 4л туба я купих за 60лв,филтъра струва 12лв,след 60-70 часа пак ще го сменя и една туба ми стига за 2 смени.Същото се отнася и за дифовете,ако по книга се сменя на 200 часа го сменяй 100-120,не е чак такъв разход но за сметка на това ще си сигурен че машината ще се запази възможно най-дълго в добра кондиция.
          Честито пак и със здраве да си караш новата придобивка.
          Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

          Коментар


          • #35
            От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

            След консултация с хората от шопа, обслужването на машината е следното:

            1. Двигател
            2. Преден диференциал
            3. Заден диференциал
            4. Маслен филтър
            5. Въздушен филтър, който все още не е пристигнал

            Има ли още нещо според вас колеги, което трябва да се обслужи, нещо забравено или пропуснато?!?
            Поздрави!!!

            Да използвам поста и да се изфукам Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8240_b.JPG
Прегледи:1
Размер:349.2 КБ
ID:5381879Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8242_b.JPG
Прегледи:1
Размер:370.4 КБ
ID:5381880Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8243_b.JPG
Прегледи:1
Размер:372.0 КБ
ID:5381881
            Последно редактирано от Я.Стоичков; 05-06-12, 17:35.

            Коментар


            • #36
              От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

              Няма нищо забравено или пропуснато,това е най-важното.
              И още един път честито,страшна е кукличката.
              Симеон Симеонов - 0878666200
              Suzuki Bandit N600 with K&N filter and Hurric exhaust
              Suzuki - A way of life

              Коментар


              • #37
                От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

                Само сменяй гумите, щото тия(оригиналните) са пълен х** и изобщо не държат. Но пък може и да ги изтъркаш през лятото и след това да си вземеш нещо по читаво Покарай го сега с тоя филтър и после като дойде другия сам ще усетиш разликата

                Коментар


                • #38
                  От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

                  Би трябвало утре да дойде филтъра...Другото което се сещам сега знам, че някои атв-та имат гресьорки за смазване, при мен не забелязвам такива има ли според вас нещо такова?!?

                  Коментар


                  • #39
                    От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

                    Принципно повечето такива гресьорки са на спортните модели или така наречените 2WD и те са на носачите

                    Коментар


                    • #40
                      От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

                      Досега съм купувал 3 атевета и един мотор,винаги когато взема нова машина разглобявам всичко по окачването.Хем от самото начало имам реална представа в какво състояние е всичко хем почиствам и смазвам със истинска грес.Последно взех на SKF една половинка,предназначена за морски машини,наистина е малко скъпичка но си струва.Не е връзвайте на приказките на продавачите че всички греси били водоустойчиви,ако ще смазвате окачване което се прави веднъж годишно прежалете 25-30лв за да не давате после повече пари за части по окачването.Другият вариант е ако машината позволява да сложите гресьорки където трябва и след всяко излизане или измиване да гресирате с нормална грес която не е чак толкова скъпа 4-5лв 0.5кг.Вторият вариант е по добър защото колкото и да е качествена скъпата грес,след много мокрене и кал цяла година вероятно вече няма да си върши работата,а когато гресирате след всяко каране дори и да е влязла вода във втулките греста я изкарва.Стоичков ако имаш време и желание избери си едната процедура за да караш дълго и да си спокоен.
                      Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X