Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

    Човек вече една бира не може да си изпроси
    Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

    Коментар


    • #17
      От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

      Начев, ще се чуваме тези дни с тебе да ми обясниш нещо повече, пък почерпошката ще е от мен!

      Коментар


      • #18
        От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

        Телефона от обявата е на приятела на който е АТВто. Моя телефон е 0899839340 може и на мен да званнеш мяма проблем, но незнам дали мога да отговора на всичките ти въпроси.

        Коментар


        • #19
          От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

          Същия звяр го имам в гаража И колегата Warner ти е обяснил всичко Единственото което ме дразни са снимки от мобилето със намокрения кинг, така не си личи колко са надрани пласмасите Блокажа няма как да го забравиш засщото на 27-30км му е ограничителя и започва да удря на прекъсвач. Със едни предни фланци, ще стане супер понеже малко му е тежка предницата и олита понякога Ако има въпроси питай, когато мога ще отговарям Успех с огледите

          Коментар


          • #20
            От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

            Както виждам колегата Трайков е от Карлово,Хисаря е съвсем близо,защо не вземете да се уговорите нещо и да отидете заедно да го погледнете.Предполагам че ако не е зает колегата няма да ти откаже малко помощ.
            Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

            Коментар


            • #21
              От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

              Първоначално публикуван от Я.Стоичков Преглед на мнение
              Много благодаря, за вниманието което ми отделяш. Разглеждам графика за тази седмица и ще правя ред да отскоча до Пловдив и Хисаря за да видя машините,веднага ще споделя видяното пък може да има и повод за черпене
              Колега АТВ-то на което си дал линк от обявата е мое. Ако те интересува още нещо за него питай. Не съм го публикувал във форума защото вече се плаща а гледаемоста не е толкова голяма за това. Това което мога да кажа като предимства на моята машина е че има лебедка която работи отлично и миналия уикенд даже вадих един колега от реката. Друго предимство е , че АТВ то вече има монтиран спортен филтър на "КиН" както колегата по горе ти е препоръчал да монтираш.
              Цената се коментира естествено.
              Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
              Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

              Коментар


              • #22
                От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

                Колега гледам на снимките, че има и други работни атв-та при тебе, ти какъв съвет ще ми дадеш в избора...Всъщност кинга при тебе сега кара ли се, нещо като на авто-къща ли е...Дай малко история за самата машина?!?

                Коментар


                • #23
                  От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

                  Да имам и други модели, при мен е нещо като хоби прераснало в нещо друго, но съм може би най-големия маняк на работни АТВ-та в страната. Имал съм почти да не кажа всички, Марки и Модели на Работни 4х4 АТВ-та. Включително и 2 UTV-та или Сайд бай Сайд както им викат. Говорим само за 4х4 АТВ-та защото от Спортни нямам почти никакъв опит. И да не си харесаш нищо поне може да дойдеш да почерпиш опит и информация която ще ти е полезна.
                  Сузукито се кара да, предимно за 30-40 мин. след работа до близката горичка за малко разтоварване.
                  Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
                  Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

                  Коментар


                  • #24
                    От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

                    Благодаря на всички колеги за съветите, машината от Хисар е вече при мен...Очаквайте снимки в най-скоро време...Наздраве!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

                      Ха честито и със здраве,много усмихнати километри да навъртиш,хубава машина си взел
                      Kawasaki GTR 1400

                      Linked brakes are designed for heating your seat,go round a corner,touch your rear brake pedal mid lean,shit yourself......heated seat---simple!!!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

                        Честито!Много безаварийни километри и приятни емоции ти пожелавам с новата машина.
                        Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

                          Благодарим,благодарим!!!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

                            Колеги пак ще трябва да помагате,трябва тази машина да я обслужим...Масло на двигателя разбрах, че трябва да е 10W40 и съм се спрял на Мотул http://www.motoshop1.com/product_inf...oducts_id=1765 , по интересното ми е на преден и заден диференциал какво масло трябва да се сипва, същото ли е като в двигателя или не, какъв маслен филтър ще ми е нужен?!?

                            Коментар


                            • #29
                              От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

                              Маслото е различно за дифовете Магазина от които си посочил маслото имат всичко за сузукито, аз от там си взимам всички масла и филтри Честито за машинката и много хубави моменти

                              Коментар


                              • #30
                                От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

                                Маслото за предния диф е 75W-90 или 80W-90 GL-5,второто е по евтино.За задния диф инфото което намерих е" 75w-90 or 80w90 for the front and the back has to be a wet brake approved oil ONLY!" тоест маслото трябва да отговаря на спецификация за мокра спирачка,питай в мотошопа ще ти кажат какво трябва да е,предполагам че разполагат с необходимата информация.Даже гледам че имат точно каквото ти трябва само че е за Кавазаки което не е проблем.

                                SPECIFICATIONS MODEL: KingQuad 750AXi
                                DIMENSIONS AND DRY MASS
                                Overall length.................................................. 2 115 mm (83.3 in) 2 135 mm (84.1 in)
                                Overall width................................................... 1 210 mm (47.6 in) 1 250 mm (49.2 in)
                                Overall height................................................................................... 1 245 mm (49.0 in)
                                Wheelbase........................................................................................ 1 280 mm (50.4 in)
                                Ground clearance ............................................................................... 270 mm (10.6 in)
                                Seat height ......................................................................................... 880 mm (34.6 in)
                                Dry mass ............................................................................................. 273 kg (601 lbs)
                                275 kg (606 lbs)
                                Front track ......................................................................................... 930 mm (36.6 in)
                                Rear track .......................................................................................... 940 mm (37.0 in)

                                ENGINE
                                Type .................................................................................. 4-stroke, liquid-cooled, DOHC
                                Number of cylinders ...................................................................................................... 1
                                Bore............................................................................................... 104.0 mm (4.094 in)
                                Stroke..........................................................................................… 85.0 mm (3.346 in)
                                Displacement ............................................................................... 722 cm3 (44.1 cu. in)
                                Compression ratio................................................................................................ 10.0 : 1
                                Fuel system.................................................................................................. Fuel injection
                                Air cleaner .............................................................................. Non-woven fabric element
                                Starter system.......................................................................... Electric and recoil starter
                                Lubrication system............................................................................................ Wet sump
                                Idle speed ......................................................................................... 1 300 ± 100 r/min

                                DRIVE TRAIN
                                Clutch ................................................................... Wet shoe, automatic, centrifugal type
                                Transmission ................................................................ Automatic variable ratio (V-belt)
                                Transfer. ........................................................................... 2-speed forward with reverse
                                Gearshift pattern, Transmission ....................................................................... Automatic
                                Transfer.................................................................................... L-H-N-R (Hand operated)
                                Primary reduction ratio (Automatic drive) ................... 2.763 – 0.78 (Variable change)
                                Secondary reduction ratio ....................................................................... 1.904 (40/21)
                                Final reduction ratio (Front & Rear) ........................................................ 3.600 (36/10)
                                Transfer gear ratio, Low............................................................................ 2.562 (41/16)
                                High ......................................................................................................... 1.240 (31/25)
                                Reverse .................................................................................................... 1.882 (32/17)
                                Drive system.................................................................................................... Shaft drive

                                CHASSIS
                                Front suspension .......................Independent, double wishbone, coil spring, oil damped
                                Rear suspension ....................... Independent, double wishbone, coil spring, oil damped
                                Front wheel travel ................................................................................. 180 mm (7.1 in)
                                Rear wheel travel .................................................................................. 200 mm (7.9 in)
                                Caster......................................................................................................................... 1.6°
                                Trail ...................................................................................................... 3.4 mm (0.13 in)
                                Toe-out ................................................................................................. 10 mm (0.39 in)
                                Camber..................................................................................................................... 0.64°
                                Steering angle....................................................................................... 46° (right & left)
                                Turning radius.......................................................................................... 3.1 m (10.2 ft)
                                Front brake ............................................................................................. Disc brake, twin
                                Rear brake............................................................................ Sealed oil-bathed multi-disc
                                Front tire size............................................................................... AT25× 8-12, tubeless
                                Rear tire size............................................................................... AT25×10-12, tubeless

                                ELECTRICAL
                                Ignition type ............................................................................... Electronic ignition (CDI)
                                Ignition timing......................................................................... 7° B.T.D.C. at 1 300 r/min
                                Spark plug .................................................................... NGK CR6E or DENSO U20ESR-N
                                Battery .................................................................................12V 64.8 kC (18 Ah)/10 HR
                                Generator ............................................................................ Three-phase A.C. generator
                                Main fuse.................................................................................................................... 30A
                                Fuse .............................................................................................. 10/10/10/10/15/15A
                                Headlight ............................................................................................. 12V 35/35W × 2
                                AUX lamp ..................................................................................................... 12V 35/35W
                                Brake light/Taillight......................................................................................... 12V 21/5W
                                Reversing light .................................................................................................. 12V 21W
                                Speedometer light...................................................................................................... LED
                                Neutral indicator light ................................................................................................ LED
                                High beam indicator light .......................................................................................... LED
                                Coolant temperature/FI indicator light ...................................................................... LED
                                Reverse indicator light............................................................................................... LED
                                Difflock indicator light ................................................................................................ LED

                                CAPACITIES
                                Fuel tank.............................................................................. 17.5 L (4.6/3.8 US/Imp gal)
                                Engine oil, oil change........................................................ 2 300 ml (2.4/2.0 US/Imp qt)
                                With filter change.............................................................. 2 500 ml (2.6/2.2 US/Imp qt)
                                Overhaul ........................................................................... 3 000 ml (3.2/2.6 US/Imp qt)
                                Differential gear oil ......................................................... 500 ml (16.9/17.6 US/Imp oz)
                                Final gear oil .................................................................. 770 ml (26.0/27.1 US/Imp oz)
                                Coolant ................................................................................... 2.5 L (2.6/2.2 US/lmp qt)

                                надявам се инфото да ти помогне.
                                Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X