Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

    Здравейте колеги, до сега съм карал дълго време само мотори, това ще е първото ми АТВ. След дълго разглеждане по форуми и статии съм се спрял на тези две АТВ-та. Интересувам се какви са вашите мнения, какви са плюсовете и минусите им. Кое каква поддръжка изисква, кое е по-капризно и кое не.Също ме интересува и разхода на гориво, абе въобще като цяло какви са вижданията ви относно тези машини?!? Благодаря ви предварително.

    Поздрав!!!

  • #2
    От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

    Аз мога да ти дам лично мнение за сузукито. Имам 2 такива и лично съм доволен от към здравина. Едното е на 2-3к километра и само масла и филтри съм сменял. Разхода му на гориво е 13/100 при здрава ръчка. Слагаш му един спортен филтър и се отпушва и става много по различно. Ако те интересува нещо по конкретно казвай или на лично. Веднъж карах и един брутак набира по бързо, но пък разхода му беше по голям....за здравина нищо немога да кажа понеже го карах 1 час

    Коментар


    • #3
      От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

      Още един глас за Сузуки,щом си се насочил към работно значи спорта не те влече много и това че брута е малко по бърз от кинга няма значение.В нашата група има и от двата вида и собственика на кинга определено е много по доволен,за 12к км само масло и филтри е сменял.Разхода на гориво е какъвто е писал колегата по горе,а на брута при ръчкане разхода може да надхвърли 20л.За хората из горите и планините високия разход не е толкова проблемен от финансова гледна точка колкото ограничава максималния пробег на машината.При една по сериозна разходка ще трябва или да си носиш туба с бензин или групата да се съобразява и да излизате някъде до бензиностанция за да можеш за заредиш.Също така кинга има серво на кормилото което си е голям плюс при управлението на такава машина особено при движение по бавни и сложни участъци.
      Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

      Коментар


      • #4
        От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

        Сервото се доплаща отделно Може да си го поръчаш с него и без него. Също така пасват и части от коли на кинга

        Коментар


        • #5
          От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

          Колегата не е споменал нищо за поръчка на ново атв,ако има късмет ще си намери някое със серво.А колкото до частите само съм чувал за маншоните на полуоските.
          Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

          Коментар


          • #6
            От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

            За мое съжаление за ново няма как да се класирам...Но все пак искам да попитам за нещо което прочетох, интересуваме предимство ли е това, че Сузукито е инжекция, а Кавата - не или точно обратното?!? Интересуваме също предимство ли е това, че сузукито до колкото разбрах заключва диференциала с копче, а на Кавазакито трябвало да се държи постоянно някаква ръчка?!? Благодаря ви!

            Коментар


            • #7
              От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

              Само първите брутове са с карбуратор не знам точно до коя година,после и двете са инжекция.Предимството до колкото знам е минимална икономия на гориво за брута,в порядъка на 1-2л.Предимството на инжекциона при всички двигатели е икономия на гориво и автоматично регулиране на горивната смес при промяна на надморската височина.Блокажа на диференциала при кавата е направен така че да го държиш включен докато ти трябва и когато вече не ти трябва пускаш въпросната ръчка и той се изключва,хубавото в случая е че не можеш да го забравиш включен.Лошото е че в повечето случаи когато ти дотрябва блокаж или си затънал или катериш някоя много неприятна камениста пътека и здравия хват на кормилото е много важен особено във втория случай,а се предполага че ще ти трябва един пръст с който да държиш блокажа постоянно включен,което пък намалява силата на хвата.При кинга щракаш копчето и толкова,не е нужно да го държиш постоянно,но пък има вероятност да забравиш блокажа включен което е много неприятно за самия диференциал.Предполагам че бай японец не е толкова глупав и е предвидил че може да забравиш копчето включено и когато вече не ти трябва,сигурно има защита която след определена скорост изключва блокажа.Принципно е хубаво че блокажа се включва ръчно,когато видиш че ще минаваш през кал или някое голямо препятствие просто го включваш и знаеш че го имаш със сигурност.Аз карам ренегад и блокажа на предния диф е автоматичен,но е пълен ташак,трябва да затънеш и яко да забуксуваш че чак тогава му идва на ум да се включи и калта е по добрия вариант,ако минаваш през по големи камъни или скали където някоя от предните гуми се вдига все едно си без предно и не знаеш точно в кой момент ще зацепи,неприятно и опасно.Общо взето ако си намериш кинг със серво в добро състояние хич не го мисли,все пак ще се разхождаш с него няма да ходиш на състезание.Вярно че брута дърпа малко повече но високия разход и проблемите с електрониката мен лично ме отказаха преди година когато подобен избор стоеше и пред мен,вероятно щях да взема кинг тогава но нямаше нищо което да се продава,в момента има един който се продава във форума и ако обявата е вярна изглежда много интересна оферта http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=140616 мисля че за 8500 ще го прежалят.Успех с покупката!
              Последно редактирано от Warrer; 28-05-12, 18:28.
              Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

              Коментар


              • #8
                От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

                Колега видях предложението ти, машината не е въобще за подценяване...Какво ще кажеш за това http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...201&f1=details

                Коментар


                • #9
                  От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

                  Добре изглежда,не е блъскано по горите сигурно е било работно някъде,поне така изглежда на снимките.Километрите не са много но не са и малко,някъде към средата на безпроблемния си живот е.Хубавото в случая е че и двете машини са в Пловдив,с едно разхождане ще ги видиш и двете.Моят съвет е първо да отидеш да видиш по-новото,предполага се че всичко по него ще е оригинално,двигателя и всичко останало ще звучи и ще изглежда така както е излязло от завода.Идеята ми е дори и да не можете да се споразумеете за добра цена ще можеш подробно да го огледаш,чуеш и пробваш.Когато отидеш да гледаш това от мобилето ще имаш пресен спомен какво си видял преди малко как е изглеждало и как е звучало едно почти ново атв,може да забележиш липси които иначе няма да ти направят впечатление защото нямаш база за сравнение,също така може да забележиш и други разлики като странни звуци или поведение на машината.Може по старото дори да е по добро от по новото,нищо не се знае защото по някога на снимките изглежда едно,а като го видиш наистина е съвсем друго.Една пазена и обслужвана машина може да изкара много хиляди километри без проблем,докато една некадърно поддържана и брутално експлоатирана машина може да се докара до ужасно състояние дори за 100км,така че гаранции няма макар че точно тази машина е много идиото устойчива.Най-добре вземи със себе си някой приятел,когато сте двама по лесно се прави пазарлък и 4 очи виждат повече от 2,щом до сега си карал мотор предполагам си наясно с двигатели и трансмисии и имаш идея за какво трябва да внимаваш при огледа,ако нямаш питай.
                  Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

                    Много благодаря, за вниманието което ми отделяш. Разглеждам графика за тази седмица и ще правя ред да отскоча до Пловдив и Хисаря за да видя машините,веднага ще споделя видяното пък може да има и повод за черпене

                    Коментар


                    • #11
                      От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

                      Надявам се машините да са читави и да направиш правилния избор,а форума нали е за това да си помагаме кой с каквото може.Макар че не беше зле и други колеги да се включат да дадат още мнения,но като цяло само хубави работи съм чувал за кинга.Един спортен филтър,едни фланци да стъпва малко по стабилно и ще ти омръзне само да го караш.Да не забравиш да се похвалиш ако се сдобиеш с нещо.
                      Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

                        Колега, заповядай в Хисаря, огледай АТВто покарай малко, след това разкарай се до другото от мобилето, направи сравнение между двете и вземай това което прецениш.
                        Това от моята обява няма лебедка, но наистина е чисто ново на километрите който пише. Най-големоя + е, че половината километри са навартяни от 15г. момиче, това съм забравил да го напиша в обявата!
                        За цената не се тревожи, ще я измислим!!!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

                          Направо очаквам да почерпите и двамата
                          Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

                            Само да вметна, че ако имам пари АТВто щеше да е мое.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Kawasaki 750 Brute Force vs Suzuki 750 King Quad

                              Аз ще рева, няма да черпа ;( ;( ;(

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X