Здравейте. Сега посъбрах 1000лв и ще си взема някое китайче 200-250сс. Аз съм близо до враца и пробвах едно Zongshen 250. Вижде го в мобилето 1200лв е и да попитам дали е добро както така известните Башани. Пише че са му сменяни накладки втулки и други части , но какво най често ще трябва да преглеждам и да сменям. Ще го карам повечето по черен път на село. Да очаквам ли нещо много мощно като скорост и дърпане защото го каран малко само до 2ра и не ми направи впечатление да дърпа много. Не съм го натискал докрай де , но незнам какво да очаквам и да не другите да вървят повече. Жалко , че ще го пробвам пак чак когато отида да го взимам.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ще взимам и аз. Малко Help
Свий
X
-
От: Ще взимам и аз. Малко Help
Колега чети във форума за китайците, но ако очакваш някъква голяма мощност определено ще си разочерован.А това ,,Да не другите да вървят повече"естествено че ще има атв-та които да вървят повече.Двигателите доколкото знам са читави но ходовата част НЕ!!!Дано да попаднеш на читав екземпляр.
-
От: Ще взимам и аз. Малко Help
...колега,нямам опит с АТВ-тата и немога да ти кажа какво те чака ако вземеш китаец,но пък мога да те посъветвам приятелски да не бързаш и да добавиш още малко парици и вземи нещо расово,пък било и по-втора употреба.Знам,че мерака ти сега иска да го вземаш,но само ще хвърляш пари на вятъра...,а сигурно на са ти излишни...Това е от мене,ти си решаваш!Успех в избора!HUSGVARNA 630 SMR
PEUGEOT PARTNER 2,0 HDI
Коментар
-
От: Ще взимам и аз. Малко Help
Здравей колега. Като бивш собственик на АТВ зонгшен 250сс с водно охлждане мога да ти дам много информация, но най-важното е с какви финанси разполагаш . Ако тези 1200лв можеш да ги донадиш до 3000-3500 не му мисли събери още малко и вземи японче. Ако не можеш обаче е проблем . Ако си повече от 70кг АТВ-то ще ти умалеее много бързо, но пък зависи с кой ще караш. Ако имаш познати само с китайки вземаи и не му мисли но сметни едни 200лв за обслужване без да смятаме гумите. Иначе ако го вземеш се приготви психически за следното : 1-во добър заварчик най-добре приятел да ти презавари цялата рама за да няма неприятни изненади, 2-ро подмяна на всички втулки на А-рамената, на всички лагери на главини и задната ОС, 3-то - масло верига и всички консумативи. Ако не смяташ да го караш на 100% навита газ а само за разходки в гората, китаеца не е лош избор. Частите са му евтини в Търговище има почти всичко за без пари, но не очаквай мощност . Ако си над 7кг и искаш да караш наравно с Японски машини и нон стоп на 100% навит масур се приготви за много разочарования. Ако имаш някакви други въпроси питаи мисля , че мога да ти дам доста инфо от първа ръка .Весело посрещане на новата година и знай , че кеф цена няма , но и ако неможеш да си позволиш да купуваш сено не трябва да си купуваш кон.
Коментар
-
От: Ще взимам и аз. Малко Help
За японче трудно ще събера. Сега да взема китайче и докато му взема душата и ми умалее ще събера за нещо около 4к. Ще го карам под напрежение , но не постоянно защото покрай мен няма по големи машини които да гоня. Ооо сега мислех да ви пусна линк към мобилето и то вече я няма обявата. Май ще събирам.
Коментар
-
От: Ще взимам и аз. Малко Help
Появи се едно добро башанче с водно охлаждане и е доста запазено. ето го mobile.bg пуснато е за 1300 , но дали ще мога да го спазаря за 1000-1100 защото толкова имам , а не ми се разкарва напразно. е пиша какво е станало. Сигурно близките 2 дни ще ходя да го товаря.
Коментар
-
От: Ще взимам и аз. Малко Help
Колега, башаните не са лоши машини! За този конкретно модел не знам, но от моя съм предоволен! Като си помисля, че навремето за на малкия детското атв дадох към 2500лв, а сега какви машинки има за хилядарка.......VW Touareg, Honda CBF 1000 ABS, NissanTerrano 33" , RIB390 20hp
Коментар
-
От: Ще взимам и аз. Малко Help
Взех го тоя Башан. Оказа се , че е Зонгшен но това не е от толкова голямо значение. Покарах го и доста ме зариби. Да не кажа , че надхвърли очакванията ми , задните гуми са буквално като пистови и трябва да помисля по въпроса. Изникна обаче нещо , реших да го вкарвам в калта и се глобнах в една голяма локва където въртях 10мин и накрая едвам го избутах. Карах го още 3-4 км и после се спрях. Като тръгнах и като натисна задната спирачка и се чува едно ръшкане , много силно и веднага пускам спирачката. Чудното е , че ту го прави ту не. Измих го спря да го прави , но пак от време на време се чуваше. Даже преди малко като да тръгна и още при тръгането започна това ръшкане , спрях огледах нямаше нищо , тръгнах и вече го нямаше този шум. Какво ли е това
Коментар
-
От: Ще взимам и аз. Малко Help
И малко проблеми да споделя. Има малък луфт в кормилото който ще се отстрани. Мигачите отзад неработят а и единият много дрънка когато карам , но и това се оправя. Идва и сложното. Днес като си каран и всеки път когато включвах на задна и после все по трудно се изключваше , а вече накрая пробвах и при запален двигател включвам задна и после не иска да изключи. Трябва да спря двигателя и всичко си е ок , но като е запален на място трудно се редят. Дали има отделно масло за ск. кутия и да е свършило или просто е бил загрял. Жалко , че чак другата седмиа ще го правя защото ще си ходя на Враца и чак петък ще се прибирам.
Коментар
-
От: Ще взимам и аз. Малко Help
Може да си изкривил диска, виж дали и накладките са ти на място. Друг вариант е да си задръстил апарата на спирачката с кал и боклуци. С един крик вдигни атв-то така че задните гуми да са във въздуха, въртиш на ръка и търсиш проблема.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар