Направо не е истина поредния технологичен скок на Can-Am
С цялото си уважение г. Христов, къде е точно технологичния скок?!
Renegade 800R X xc – Can-Am brings back its successful Renegade X, but with even more features to make it the most formidable sport –utility ATV in the industry. With full beadlock wheels, a powerful Rotax® 800R engine, dual-mode DPS power steering and an industry first front sway-bar, the Renegade X xc is a serious cross-country machine for the discerning trail enthusiast. Can-Am also updates the trick-looking X Package graphics and seat cover, too.
С цялото си уважение г. Христов, къде е точно технологичния скок?!
Renegade 800R X xc – Can-Am brings back its successful Renegade X, but with even more features to make it the most formidable sport –utility ATV in the industry. With full beadlock wheels, a powerful Rotax® 800R engine, dual-mode DPS power steering and an industry first front sway-bar, the Renegade X xc is a serious cross-country machine for the discerning trail enthusiast. Can-Am also updates the trick-looking X Package graphics and seat cover, too.
Бедлок джантите, пауер стиринга или суей бара ?
Може да съм се изразил малко силно, но има ли друг производител, който да усъвършенства модела си три пъти за две години
За сравнение, KAWASАKI вече не помнят кога за последно "усъвършенстваха" пластмасите и сложиха мигачи за регистрация
Подобрена е работата на двигателя, конете вече са 71 (при 69 в момента ) и още куп дребни на пръв поглед неща, но необходими...
И само да попитам, коя друга марка АТВ вади серийно такова оборудване
П.П.
Не забравяй, че съм "болен" на тема Ренегад и е нормално за мен да изглеждат така нещата
Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 29-05-09, 19:01.
ШЕФЕ ТЪКМО РЕШИХ ДА ТЕ ЗАРАДВАМ С НОВАТА ИГРАЧКА ,А ТИ ПАК СИ ПЪРВИ В ЧАС!ГОЛЕМИТЕ ФЕНОВЕ НА РЕНЕГАДНАТА МАШИНА СМЕ ОЧАРОВАНИ НА НОВИТЕ ПОДОБРЕНИЯ:
-нов модел джанти
-малко увеличена мощност
-преден блокаж на диференциала
-нов стайлинг в жълто и черно
-система за управление
-и още куп глезотийки
Хубавото на Кан-ам е ,че всяка година гледат да задържат феновете си и да ги карат да се чувствуват ГОРДИ собственици на марката и да гонят върхови класирания!
При така създадената ситуация "щастливите" собственици на Кавазаки само могат да мечтаят ,кога ще излезе новият им модел!И в най-добрия случай да преминат в нашия лагер/на Ренегадите/.
Прикачени файлове
Последно редактирано от malkatatromba; 29-05-09, 19:35.
Интересните неща са двустепенно серво управление и предна стабилизираща щанга. Не е малко, за първото беше време, второто до сега се продаваше от независими фирми и не беше малко пари.
Ето ги и техническите данни Не ми хареса само идеята за по-малък резервоар... И едно интересно видео
Engine Type
799.9 cc, V-twin, liquid-cooled, SOHC, 8-valve (4-valve / cyl) Bore & Stroke 91 x 62 mm EFI System / Carburetor 46-mm Throttle Body, 2 Siemens VDO injectors Starting System Electric Transmission CVT, sub-transmission with high, low, park, neutral & reverse, standard engine braking Drivetrain Selectable 2w/4w shaft driven with Visco-lok† front differential Advanced Engine Details [Title] Description Chassis Frame SST Front Suspension Type RS-type double A-arm, forged aluminum upper arm/ HPG shocks Travel 8.5 in (216 mm) Rear Suspension Type RS-type TTI independent, HPG shocks Travel 9 in (229 mm) Front Brake 2 hydraulic discs Rear Brake 1 inboard hydraulic disc Tires/Front ITP‡ Holeshot‡ ATR - 25 x 8 x 12 in
ITP‡ Holeshot‡ ATR - 635 x 203 x 305 mm Tires/Rear ITP‡ Holeshot‡ ATR - 25 x 10 x 12 in
ITP‡ Holeshot‡ ATR - 635 x 254 x 305 mm Wheels New full aluminum beadlock wheels with inner reinforcement rings Advanced Chassis Details [Title] Description Dimensions L x W x H (in) 86 x 46 x 45 in L x W x H (mm) 2,184 x 1,168 x 1,143 mm Wheelbase 51 in (1,295 mm) Seat Height 34.5 in (877 mm) Ground Clearance 11 in (279 mm) Dry Weight 614 lbs (279 kg) Towing Capacity 1,300 lbs (590 kg)
Rack Capacity 35 lbs (16 kg)
Storage Rear storage 1 US gal (3.7 L) Fuel Capacity 4.3 US gal. (16.3 L) Advanced Dimensions Details [Title] Description Features Instrumentation Multi-function LCD gauge : speedometer, tachometer, odometer, trip and hour meters, fuel, gear position, 4x4 indicator, diagnostics, auto shut off. Anti-Theft Digitally Encoded Security System (D.E.S.S.) Electrical Prewired for winch Lighting 4 fender mounted Projector Beam headlamps (60W) with tail light / brake light DC Outlet Lighter type in console, standard connector in the back (15A) Color(s) available Yellow and black with X package graphics Manufacturer Suggested Retail Price (MSRP) $12,199 US Package X xc package:
New dual-mode Dynamic Power Steering (DPS)
New Visco-Lok QE
New full aluminum beadlock wheels with inner reinforcement rings
New front sway bar
New 650-watt magneto
Front KYB HPG aluminum piggyback shocks with dual speed compression, rebound and preload adjustments
Rear KYB HPG with remote reservoir shocks with dual speed compression, rebound and preload adjustments
Една стабилизираща щанга, и серво-технологичен скок . Технологичното постижение на Бомбардер според мен е двутактовият им мотор Е-тек. Директна инжекция, променлив изпускателен порт, и най-вече решен големия проблем на 2тактовите - вредните емисий, пушека, харченето на масло и не доброто смазване. Този двутактов е с по-ниски вредни емисий и разход от 4-тактов със същата мощност. Моторната шейна, в която се намира е доста по лека и пъргава от конкурентите в същия клас.
Една стабилизираща щанга, и серво-технологичен скок . Технологичното постижение на Бомбардер според мен е двутактовият им мотор Е-тек. Директна инжекция, променлив изпускателен порт, и най-вече решен големия проблем на 2тактовите - вредните емисий, пушека, харченето на масло и не доброто смазване. Този двутактов е с по-ниски вредни емисий и разход от 4-тактов със същата мощност. Моторната шейна, в която се намира е доста по лека и пъргава от конкурентите в същия клас.
Всичко си е технологичен скок...няма такъв мотор като ROTAX, а конкуренцията отново е отсвирена
Даже и на цена са скочили, вече е 14 хиляди и нещо долара
Дам само дето пак е само на лист -липсват подиуми да затвърдят това твърдение
Явно не се интересуваш... От скромност няма да ги изреждам, а ако се поинтересуваш от резултатите в GNCC сериите за 4х4 ще се изненадаш
Ето ТУК има четене за домашно...
Извинете тов не за тук но виждам че г/н.ТОДОР ХРИСТОВ е доста запален по тази марка и искам да го питам от каде мода да си купя предпазител за за ръката(онова желязното) защото го счупих .
Извинете тов не за тук но виждам че г/н.ТОДОР ХРИСТОВ е доста запален по тази марка и искам да го питам от каде мода да си купя предпазител за за ръката(онова желязното) защото го счупих .
Коментар