Обява

Свий
Няма добавени обяви.

POLARIS RANGER RZR XP 900 - Официално!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • POLARIS RANGER RZR XP 900 - Официално!

    Новият топ-модел разполага с 875куб.см DOHC двигател, 88к.с., ново окачване trailing arm Fox Podium 2.0 с по-голям ход отпред и отзад, клиренс 33см., нови LED светлини и др.
    Повече информация:
    http://www.polarisindustries.com/en-.../overview.aspx

    С две думи, "войната" с Can-Am започва да става много интересна...

  • #2
    От: POLARIS RANGER RZR XP 900 - Официално!

    Модела е напълно неподходящ за гората заради задното му окачване.

    Коментар


    • #3
      От: POLARIS RANGER RZR XP 900 - Официално!

      Първоначално публикуван от Jam Преглед на мнение
      Модела е напълно неподходящ за гората заради задното му окачване.
      Имаш право, да. Откровено казано, дори базовия RZR 800 от 2008-ма, има предостатъчно резерв от мощност за горско каране. Този нов модел е по-скоро насочен към хората, които искат да притежават най-доброто на пазара; искат power на всяка цена и са готови да пожертват малко от проходимостта.
      Дори, не бих казал, че задното окачване е пречката, а по-скоро големите размери.
      Но вече има цели три модел RZR, тоест за всеки по нещо…

      Коментар


      • #4
        От: POLARIS RANGER RZR XP 900 - Официално!

        Първоначално публикуван от Boyko23 Преглед на мнение
        Имаш право, да. Откровено казано, дори базовия RZR 800 от 2008-ма, има предостатъчно резерв от мощност за горско каране. Този нов модел е по-скоро насочен към хората, които искат да притежават най-доброто на пазара; искат power на всяка цена и са готови да пожертват малко от проходимостта.
        Дори, не бих казал, че задното окачване е пречката, а по-скоро големите размери.
        Но вече има цели три модел RZR, тоест за всеки по нещо…
        RZR S или обикновения RZR би трябвало да са най подходящите машини за спортно каране по нашите терени.

        Най леките, с най ниско разположен център на тежеста и най мощни двигатели.

        RZR е единственото легално по щатските стандарти ЮТВ за горски пътеки с 50 инча ширина, демек колкото кросово АТВ.
        RZR S е по щирок, по дълъг но окачването му е на състезателно ниво и 22кс повече (ако не се бъркам).

        Виждал съм от близо какво може много по тежкия и немощен Teryx с твърдо решен собственик и си представям какво ще постигне много по способния RZR.

        Ако не бях 1.95м няй вероятно щах да взема RZR S за втора машина.

        Commander-a на Can-Am беше много обещаващ с 1000сс и 85кс но се оказа много по тежка конструкция за по мирни намерения.

        Поздрави.

        Коментар


        • #5
          От: POLARIS RANGER RZR XP 900 - Официално!

          Първоначално публикуван от Jam Преглед на мнение
          RZR S или обикновения RZR би трябвало да са най подходящите машини за спортно каране по нашите терени.

          Най леките, с най ниско разположен център на тежеста и най мощни двигатели.

          RZR е единственото легално по щатските стандарти ЮТВ за горски пътеки с 50 инча ширина, демек колкото кросово АТВ.
          RZR S е по щирок, по дълъг но окачването му е на състезателно ниво и 22кс повече (ако не се бъркам).

          Виждал съм от близо какво може много по тежкия и немощен Teryx с твърдо решен собственик и си представям какво ще постигне много по способния RZR.

          Ако не бях 1.95м няй вероятно щах да взема RZR S за втора машина.

          Commander-a на Can-Am беше много обещаващ с 1000сс и 85кс но се оказа много по тежка конструкция за по мирни намерения.

          Поздрави.
          Много си прав за това си мнение.
          Новият модел ХР е създаден просто за да може Полариса да е със 3 к.с. повече от КАН АМ и нищо повече. Кан Ам 85 к.с. Полариса 88 к.с.
          Като цяло обаче всеки RZR е по-добър от Командера.
          Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
          Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

          Коментар


          • #6
            От: POLARIS RANGER RZR XP 900 - Официално!

            Ако говорим единствено за нашите терени - да. RZR е оптималния избор, следван от RZR S, заради по-високия център, масата и размерите. Мощността на тези две машини е абсолютно еднаква - 53к.с.
            Идеята за създаването на RZR S е по-скоро за спортно каране по открити терени, дюни и т.н. RZR900 е продължение на точно тази идея, изпълнена по безапелационен начин.
            Между другото, аз съм 1,93м и няма никакви проблеми, както в RZR, така и в S-ката...
            Commander-а за мен е странен хибрид, който трябва да бъде добър както за работа, така и за спорт. Което никога не води добри резултати и в двете дисциплини.
            Поздрави!

            Коментар


            • #7
              От: POLARIS RANGER RZR XP 900 - Официално!

              Малко update по темата:
              Ranger RZR XP 900 ще може да се види за първи път в България на изложението "Лов и Риболов" в Интер Експо Център 28.04. - 01.05.2011г.

              Коментар


              • #8
                От: POLARIS RANGER RZR XP 900 - Официално!

                Първоначално публикуван от Jam Преглед на мнение
                RZR S или обикновения RZR би трябвало да са най подходящите машини за спортно каране по нашите терени.

                Най леките, с най ниско разположен център на тежеста и най мощни двигатели.

                RZR е единственото легално по щатските стандарти ЮТВ за горски пътеки с 50 инча ширина, демек колкото кросово АТВ.
                RZR S е по щирок, по дълъг но окачването му е на състезателно ниво и 22кс повече (ако не се бъркам).

                Виждал съм от близо какво може много по тежкия и немощен Teryx с твърдо решен собственик и си представям какво ще постигне много по способния RZR.

                Ако не бях 1.95м няй вероятно щах да взема RZR S за втора машина.

                Commander-a на Can-Am беше много обещаващ с 1000сс и 85кс но се оказа много по тежка конструкция за по мирни намерения.

                Поздрави.
                Със сигурност, това че си 1,95 см. няма да ти е проблем. Ако не си се пробвал можеш да опиташ!

                Коментар


                • #9
                  От: POLARIS RANGER RZR XP 900 - Официално!

                  Първоначално публикуван от kerkelov Преглед на мнение
                  Много си прав за това си мнение.
                  Новият модел ХР е създаден просто за да може Полариса да е със 3 к.с. повече от КАН АМ и нищо повече. Кан Ам 85 к.с. Полариса 88 к.с.
                  Като цяло обаче всеки RZR е по-добър от Командера.
                  Бих казал, че е най-доброто решение за състезания с формат рали рейд. Всъщност, вероятно няма да има реална конкуренция. Вече има доста по-висока максимална скорост и относително много ниска собствена маса, което го прави много бърз при всички терени. Широко приложение ще има и в пустинните терени, дюни и други подобни.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X