До: въпрос за теглене на АТВ/Мотор по пътната мрежа
При моята идея тежеста ще се разделя пак така, самоче вместо оста на ремарлето ще отива върху оста на атв-то.
Това което аз искам да направя е следното, купувам една лапа за теглич-около 50лв, правоъгълен метален профил-1-1.5 м /такъв с какъвто правят ремаркета/ 10-тина високоякостни болтове или U образни стяги/в процеса на израбока се преценява/. 1 парче от профила/15-20см/ се реже по диагонал, получените две тригълни форми се заваряват отдоло и отгоре на дългия профил, пробиват се дупки и се захваща лапата за теглича в/у единия триъгълник, това се прави с цел ъгъла между теглича и лапата да остане същия като при ремарке. В другия край на профила се заваряват 2-3 планки, правят се дупли в които се захващат или U образните стяги или друга планка. Те се захващат за тръбите на рамката между А-рамената/най отдоло/, на няколко места, така че да е здраво и същевременно да се маха за две минути с гедоре/идеята е тръбите на рамката да са като в менгеме, по тях няма да се прави нищо/. Пръта с лапата за теглич
се налага да стърчи поне 0.5 м от предния бъмпар за да може при завой атв-то да не се докосва до задната броня на колата.
Първоначално публикуван от Tpunep
Преглед на мнение
Това което аз искам да направя е следното, купувам една лапа за теглич-около 50лв, правоъгълен метален профил-1-1.5 м /такъв с какъвто правят ремаркета/ 10-тина високоякостни болтове или U образни стяги/в процеса на израбока се преценява/. 1 парче от профила/15-20см/ се реже по диагонал, получените две тригълни форми се заваряват отдоло и отгоре на дългия профил, пробиват се дупки и се захваща лапата за теглича в/у единия триъгълник, това се прави с цел ъгъла между теглича и лапата да остане същия като при ремарке. В другия край на профила се заваряват 2-3 планки, правят се дупли в които се захващат или U образните стяги или друга планка. Те се захващат за тръбите на рамката между А-рамената/най отдоло/, на няколко места, така че да е здраво и същевременно да се маха за две минути с гедоре/идеята е тръбите на рамката да са като в менгеме, по тях няма да се прави нищо/. Пръта с лапата за теглич
се налага да стърчи поне 0.5 м от предния бъмпар за да може при завой атв-то да не се докосва до задната броня на колата.

Коментар