Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бузлуджа - Емине. Kое е важно за АTV ?!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бузлуджа - Емине. Kое е важно за АTV ?!!

    Колеги,
    след състезанието в Бухово съм вече по-скептичен относно проходимостта на ATV-тата. Поради тази причина искам да ви обясна малко повече за състезанието Бузлуджа - Емине, а вие после може да питате, каквото ви интересува.
    Първо. Посоката се очертава последно да е към морето, където екстремите за моторите стават малко повече, но за ATV-тата трасето се усложнява на определени места доста
    Започвам от Бузлуджа. Непосредствено след връх Бедек се влиза в гората и там пътя е затрупан от паднали дървета, които някой едва ли ще изчисти, тъй като са хиляди. Маршрута е отклонен по импровизирана пътека, изпълнена с големи камъни често стигащи до коляно и скрити във висока трева. Дори моторите там минават бавно и е опасно от пукане на картер
    След тези камъни до Кръстец трасето е песен. Лошото е, че за да се заобиколи този участък, маршрута ще трябва да се отклони почти до равнината, а там няма маркировка и хората без GPS-и ще видят голям зор с навигацията. Скоро пак ще ходя на този участък, ще го мина пеш и ще се опитам да преценя реалната ситуация.
    След гара Кръстец има един праг висок 2 метра, но е почти отвесен. Там без лебедка за вас няма да бъде възможно да се мине Ще се опитам да намеря отново обиколен маршрут.
    Към хижа Химик, преди Прохода на Републиката има едно спускане през гората със страничен наклон, който както разбрах не е приятен за вас. Там обаче ще оставим две алтернативи и за мотори и за ATV - черния път, който обикаля доста и предпочелите го ще се накажат сами, тъй като е много по-дълъг, но който не иска да рискува, нека мине от там.
    След хижа Бутура има едно преминаване прз гъста борова гора. Там ще разчистим, тъй като на места трябва да завърташ и пъхаш кормилото на мотора между дърветата за да се провреш! Има и по-дебели паднали дървета, които ще срежем, макар че по този начин пък разваляме кефа на мотористите.
    Между връх Чумерна и Сливен се качват не много големи, но гъсто разположени камъни. Там обаче алтернативни заобикаляния има много.
    От там до Котел всичко вече е ОК.
    След Котел има провиране през големи камъни, където за вас е абсурдно преминаването. Имам идея как да ги заобиколим за ATV с малко отклонение от трасето.
    След Върбица пак има качване през гъста гора. Ще го огледам и ако се наложи ще почистим тук-таме.
    Има места, където водата е изровила големи оврази по пътя, но там се минава и ще трябва да внимавате много на такива места
    Непосредствено преди Дъскотна има само една по-шибана пътека, но храстите встрани са малки и меки и ще може да ги мачкате спокойно.
    След Дъскотна има един по-труден екстйим през едно дере, над което моста е счупен. Миналия път възстановяваха мостовете и мисля, че вече ще са го оправили, но ако не са, ще трябва да се оправяте, че няма и от къде да се заобиколи Дерето е със стръмни брегове от по 10-ина метра и ако сте по двама и имате въже, ще се оправите лесно.
    Това е всъщност всичко по-трудно по този маршрут.
    Има и по-малки или по-продължителни качвания и спускания, но там няма да имате проблеми, освен ако не направите някоя простотия сами.

    Дадох ви достатъчно анонси за ATV-тата. Съветвам ви да карате в отбор от по двама най-малко за да можете да си помагате, ако все пак се наложи
    В участъците с камъни внимавайте много, тъй като на места най-близката асфалтова връзка е на 30-тина километра, а и джип не може да стигне до там, защото достъпа е само по тясна пътека и при една повреда, не знам как ще се оправяте.
    Най-дългата дистанция без зареждане е около 70 км
    Направете си сметката добре и си вземете резервно гориво, защото ако се загубите (макар и да е малко вероятно) ще берете отново ядове.

    Казвам ви всичко това не за да ви плаша, а да ви кажа честно какво ви очаква. Трасето не е трудно, но разстоянията са големи.
    Няма реални опастности от чупене на машини, освен със свое безрадсъдство, ако не си ги докарате сами
    Много пъти съм го казвал, но пак ще го повторя. Нека не забравяме, че в ендурото печели този, който успее да намери точния компромис между скорост и сигурност и през това време успее да опази машината си невредима
    За последно ще ви обещая, че лично ще прегледам отново трасето и ще създам условия, в които няма да има опастност от трошене на машини, ако това разбира се не си го предизвикате сами!

    Пожелавам ви успех !
    (копие от тази тема пускам и в ATV форума)
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

  • #2
    Мисля че най-гадното нещо е страничния наклон, поне за работните АТВ-та. Центъра на тежестта ни е по-високо и лесно се обръщаме. Може да е по-обиколен пътя, но като е по-сигурен и може да се кара с по-висока скорост ще по-добре от колкото да се търкаляме.

    Коментар


    • #3


      Умно момче!
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #4
        Ако става въпрос за няколко метра страничен наклон, стръмни спускания или качвания има и вариянт за осигуряване с въже, но трябва да са по двоики.

        Коментар


        • #5
          Именно!
          За това и препоръчвам отбори по двойки или тройки
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #6
            Да, съгласен съм и аз за групирането.
            А Джуниър ще вземат ли участие. За Николен конкретно питам?

            Коментар


            • #7
              Специално и тримата джуниъра ( Кеко, Николен и Амбарев JR) съм сигурен, че ще изкарат трасето, тъй като им познавам възможностите, но е хубаво да се вържат към някоя двойка и така ще станат по трима.
              Кеко да внимава към кои двама ще се прикрепи, че да не го бавят много!
              Николен ще кара с баща си.

              За останалите джуниъри нямам наблюдения на истинско трасе
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #8
                Колеги,
                днес минах нова отсечка, където преди месец беше възможно да се мине с ATV. И сега е възможно, но голямо блъскане и обикаляне ще падне, тъй като има прясно паднали дървета. Затова реших:

                ATV да ползват след гара Кръстец до хижа Бутура (преди Чумерна)отклонение по черен път през Лява река. Ще заредите на бензиностанцията в Пчелиново (Проход на Републиката) и през Младежки лагер пак по хубав черен път нагоре.
                Няма страшно, изпитанията предстоят след това!
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                  ...ATV да ползват след гара Кръстец до хижа Бутура (преди Чумерна)отклонение по черен път през Лява река. Ще заредите на бензиностанцията в Пчелиново (Проход на Републиката) и през Младежки лагер пак по хубав черен път нагоре....

                  Нищо не ми говори това, че никога не съм карал в тая част на Б-я , ама се надявам да светнеш всички неуки като мен преди старта .
                  Оооо, ама нали ще има ГПС-и, няма страшно.

                  Коментар


                  • #10
                    За тези без GPS-и, ще наблегнем по критичните места за объркване на маркировката
                    Ще поставим от нашата маркировка там да им помага.

                    Казах го още в началото, че които имат GPS-и, ще им е много по-лесно
                    Ендурото и сексът не са шега работа !
                    -------------
                    Животът се измерва с броят на издишванията !

                    http://sixdayscrazyjob.com
                    http://crazy-job.com

                    Коментар


                    • #11
                      Колеги от АTV форума,
                      ориентирайте се вече към даване на заявки за участие, тъй като има още само три дена и половина да края на срока!
                      Никакви изключения и компромиси няма да се правят
                      В 24:00 часа (понеделник) мандалото хлопва.

                      Нека да сме точни всички, за да може и организацията да е добра
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #12
                        Колеги,
                        днес говорих с поне 6 човека, които през събота и неделя караха различни участъци от трасето. Общото мнение на всички е че трасето се минава навсякъде без големи трудности за ATV
                        Мислих да правя отклонения за вас, но няма да го правя, тъй като ще орезелим състезанието. Последното решение е:

                        ATV карат след Котел изцяло трасето за мотори с изключение на една отсечка след старта, където минаването действително е невъзможно.

                        Вие тръгвате час преди моторите, за да имате време да приключите етапа по светло.

                        Моят съвет е на по-трудните места, които всъщност са пътечките, да карате бавно и да си подбирате пътя много добре, тъй като в страни от пътеката не се знае какво има под двуметровата папрат
                        Има и много хубави черни пътища, където можете да давате много газ.

                        Оборудвайте се и с кит за ремонти на гуми, комплект с инструменти и вода. Повърхността е много коварна и разнообразна. Не се пускайте сами, а си намерете още един човек за тим. Така ще спестите сили, като си помагате на възловите места.

                        Големият проблем при вас ще е когато се налага да се промушвате между дърветата в по-гъстата гора. Има 3-4 такива места, макар и за кратко. Там трябва да проявите съобразителност и по-рано да решавате от къде ще се проврете.

                        Най дългият преход без зареждане е 70 км, така че и за това си правете сметка. Който не е сигурен, че ще му стигне резервоарът, да си вземе екстра гориво !!!

                        Няма да бъде приятно, който изтегли първи стартов номер, но ... такъв ще му е късметът.
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • #13
                          Абе и първите номера имат предимство - избягват "тапите"

                          Коментар


                          • #14
                            каде хофиш бе 4овек тарсяте цяла седмица
                            с кого ще караш емине

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X