Обява

Свий
Няма добавени обяви.

МНЕНИЕ ЗА "SIDE BY SIDE"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • МНЕНИЕ ЗА "SIDE BY SIDE"

    Много ме "тормози" въпроса за този вид четириколки... Има ли достатъчно от тях в България и какви са им възможностите ?!?
    За първи път видях на "Баха Саксония" в Германия един Поларис, но там се размазаха на един камък още първия ден
    Също така се впечетлих и от представянето, което са направили на Сепарева Баня по време на шоуто "Шампион на Шампионите"
    Въпроса ми е, как се движат ценово, кои са най-добрите марки ( за жалост Can-Am са само концепт ) и достатъчно ли са, за да се включат пълноценно в Шампионатите ( имам идея за "Троян Трофи" да им направя отделен клас



    П.П.

    Всъщност, и за името не съм сигурен дали се наричат така... В Германия така бяха ги записали, та затова и аз така си зададох въпроса...
    Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 07-01-09, 08:16.

  • #2
    До: МНЕНИЕ ЗА "SIDE BY SIDE"

    Това го обсъждахме с Иван Маринов в Шумен, беше ми влязла мухата да купувам Поларис. Много е добра идеята, но не знам дали ще има достатъчно машини. Ако има интерес и достатъчно машини и аз скачам в едно такова.

    Коментар


    • #3
      До: МНЕНИЕ ЗА "SIDE BY SIDE"

      Ето и малко снимки от Германия на единствения участник с "това нещо"



      Коментар


      • #4
        До: МНЕНИЕ ЗА "SIDE BY SIDE"

        Още един концепт на Can-Am, но и той няма скоро да види бял свят...за съжаление

        Коментар


        • #5
          До: МНЕНИЕ ЗА "SIDE BY SIDE"

          Аз не издържах и си купих това:



          Организирай състезание за тях

          Коментар


          • #6
            До: МНЕНИЕ ЗА "SIDE BY SIDE"

            To това спокоино се причислява в класа!

            Това ще бъде едно от най-атрактивните класове! Доколкото знам има вече доста закупени машини. Сега остава само да ги накараме да вземат участие, а след това неможем да ги изгоним. Ще падне голям купон при тях.

            Коментар


            • #7
              До: МНЕНИЕ ЗА "SIDE BY SIDE"

              Този прът е само задно предаване 800куб. см. и с гадно окачване ако мога така да го нарека. Ще трябва да го построя наново и се мятам в калта

              Коментар


              • #8
                До: МНЕНИЕ ЗА "SIDE BY SIDE"

                Side by Side са нарицателна категория, която съдържа две подкатегории - UV (Utility Behicle) и RUV (Recreational Utility Vehicle).

                Първоосновател на категорията са Kawasaki, които пускат модела Mule през 1990та година. Мule е стриктно работна машинка, и няма никакви спортни претенции. Вършат неоценима работа в някои специфични области. Един от критериите при създаването им е било да се побират в стандартен голям американски пикап.

                По-късно Yamaha изкарват модела Rhino, който е първият UV с тенденция към RUV. Върви повече, има известни спортни "наклонности", и не е чак толкова предназначен за вършене на работа.

                Истинските RUV се появяват в последните години, първо при Polaris (Ranger), после при Kawasaki (Teryx).


                В момента от "големите" фирми предложенията се свеждат до Рино, Рейнджър и Терикс. Риното е според мен най-зле, но за него има най-много тюнинг части. Рейнджъра и Терикса са идеални в готов от завода вид, Терикса е малко по-ориентиран към проходимост, Рейнджъра е малко по-спортен (пъргав) но май клиренсът му е по-зле. И не съм сигурен дали има бавни.

                Ако направиш категория за тях, наистина не знам как ще ги отсееш. В оригинален вид ще е битка между Терикс и Рейнджър. От друга страна, на риното може и турбо да се сложи дори. Май най-добре ще е да ги пишеш категория RUV, с изискване да има произведени машини (демек да не са самоделки) и някакво ограничение на кубатурата. Така хем ще могат да се намесят китайските, хем няма да се правят чудовища.

                Иначе и аз винаги съм се замислял за потенциала им в състезания. Според мен е много висок.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #9
                  До: МНЕНИЕ ЗА "SIDE BY SIDE"

                  Ники забравяш модела на Arctic Cat XTZ 1000 EFI
                  който освен това е победител в BAJA 1000 което е култово състезание за американците



                  IdentificationModel Type UtilityBASE MSRP(US) $13,999.00
                  Engine: Engine Type V TwinCylinders 2Engine Stroke 4-StrokeValve Configuration SOHCDisplacement (cc/ci) 951 / 58Carburetion Type Fuel Injected
                  Transmission: Transmission Type Continuously Variable (CVT)Primary Drive (Front Wheel) ShaftReverse Yes
                  Wheels & Tires: Front Tire (Full Spec) AT 26 X 9-14Rear Tire (Full Spec) AT 26 X 11-14
                  Brakes: Front Brake Type Hydraulic DiscRear Brake Type Hydraulic Disc
                  Technical Specifications: Wheelbase (in/mm) 75 / 1905Dry Weight (lbs/kg) 1243.3 / 563.7Fuel Capacity (gal/l) 8.2 / 30
                  Seats: Number Of Seats 2
                  Drive Line: Driveline Type Selectable 4X2 / 4X4Number Of Driveline Modes 2Differential Lock Standard
                  Lights: Halogen Headlight (s) Standard


                  а колко то до това че риното е по слабо не съм съгласен карал съм рино и терикс и терикса не ме кефи ама въобще може да е по проходим но е доста по неудобен седиш като на пейка в сравнение с риното доста по тежко е и съответно осезателно по-мудно наистина в заводски вид окачването като носачи и амортисьори изглеждат доста по масивни, но за достъп за обслужване и ремонт да не говорим риното е светлинни години пред терикса, колкото до полариса не съм виждал такъв на-живо и нищо не мога да кажа освен ПОЛАРИС! кой както иска да го разбира
                  Николай Гогов 0898676912

                  НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

                  Коментар


                  • #10
                    До: МНЕНИЕ ЗА "SIDE BY SIDE"

                    Аййй, виноват...
                    Арктик Кет ги забравих съвсем като марка, а все пак имат атв-то с най-голяма кубатура на пазара...

                    За сравнението терикс / рино не знам, не съм карал никое от двете. Май имаше някакви ограничители на терикса но не съм сто процента сигурен. За достъп и обслужване - да му мисли механика, не пилота
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #11
                      До: МНЕНИЕ ЗА "SIDE BY SIDE"

                      Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                      Сега остава само да ги накараме да вземат участие, а след това неможем да ги изгоним. Ще падне голям купон при тях.
                      Ще има само да правят''тапи''по трасетата.

                      Коментар


                      • #12
                        До: МНЕНИЕ ЗА "SIDE BY SIDE"

                        Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                        Ще има само да правят''тапи''по трасетата.
                        Ще ги включа в отделен клас в "Троян Трофи 2009" по отделно по-късо трасе, няма да има проблем с тапите, но пък на затворения кръг гарантирано ще е зрелищно

                        Коментар


                        • #13
                          До: МНЕНИЕ ЗА "SIDE BY SIDE"

                          Зрелищно,да.Много преобръщания ще има.
                          Според мен задължително предпазни мрежи отстрани на пилота.Без мрежи 50% от обръщанията завършват с вчупени ръце.
                          Последно редактирано от КОКО; 09-01-09, 08:13. Причина: Изтървах една буква
                          LZ1HAH
                          0888705588

                          Коментар


                          • #14
                            До: МНЕНИЕ ЗА "SIDE BY SIDE"

                            Карал съм Рино и не съм впечетлен. На равно (асфалт) максимална скорост 70км/ч. Повече бръмчи, отколкото върви. Има по силни вибрации, от което и да е МПС. Трябва доста кураж и силно ръце за да развиеш максималната скорост на черно. Учудващо инженерно постижение е това, че вкарва 90% от вдигнатия пепеляк в лицето ти! Иначе на тунинг казват, че носи(непроверено, непотвърдено).
                            Автентичната тъпота всеки път надминава изкуствения интелект

                            Коментар


                            • #15
                              До: МНЕНИЕ ЗА "SIDE BY SIDE"

                              Карал съм Рино и не съм впечетлен. На равно (асфалт) максимална скорост 70км/ч.
                              аз лично съм вдигал със заводско рино на асфалт 90км/ч
                              Николай Гогов 0898676912

                              НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X