Много интересно разклонение на темата
Бих посъветвал модераторите да обособят отклонението в отделна тема.
Аз карах ендура над 400 кубика и сега 250. Но да се разберем, става въпрос за новите машини след 2001 г, които нямат нищо общо със старите модели
По въпроса относно 250 4Т: Този мотор се кара много по-лесно, по-лек е, по-маневрен, по-проходим. Затова на трудни и по-бавни трасета Е1 дават често по-добри резултати. Държенето в обороти прави 250-тката много по-пъргава и ти създава настроение за каране и динамика като при крос. Обърнете внимание при рейтингите, 250 имат много по-висок такъв по отношение на Fun factory !
Моят CRF харчи при яко каране около 5/100 !!! Вече му направих 450 км, а гумите почти не са мръднали
Партнерът ми Данчо кара КТМ ЕХС 525. На правите ми прави ластик, но след два завоя вече съм го настигнал, а недай боже да последва екстримен участък или такъв с по-голям наклон без място за засилване. 250-тката си тръгва като велосипед по стръмното, а логиката е по-якият двигател да има предимство, но явно по-лекият мотор има предимство в такива ситуации поради по-ниското тегло и по-плавното потегляне.
За 400+ 4Т: Дърпа яко. Наистина работи на доста по-ниски обороти и ако се грижиш за него, моторът ще издържи много без смяна дори на сегменти. На рали рейдове с дълги прави има безспорно предимство, но до тук май приключват качествата му. По-тежък, по склонен към самоволия, при по-рейсингово каране уморява повече, гори много и гумите ги харчи като "топъл ляп"
В екстримите е доста по-труден за "обработка"! При яко напъване на състезания гори над 10 и често може да те изненада.
До преди да взема 250 4Т имах предубеждения към тези моторетки, но карането на такава ти създава невероятно настроение и сигурност. Аз конкретно трудно бих се върнал към 400+ отново. И пак повтарям, че става въпрос за 250 4т - модел дори от и след 2005 г.
По-старите модели са по-тежки и тромави и нямат нищо общо с новите.

Аз карах ендура над 400 кубика и сега 250. Но да се разберем, става въпрос за новите машини след 2001 г, които нямат нищо общо със старите модели

По въпроса относно 250 4Т: Този мотор се кара много по-лесно, по-лек е, по-маневрен, по-проходим. Затова на трудни и по-бавни трасета Е1 дават често по-добри резултати. Държенето в обороти прави 250-тката много по-пъргава и ти създава настроение за каране и динамика като при крос. Обърнете внимание при рейтингите, 250 имат много по-висок такъв по отношение на Fun factory !
Моят CRF харчи при яко каране около 5/100 !!! Вече му направих 450 км, а гумите почти не са мръднали

За 400+ 4Т: Дърпа яко. Наистина работи на доста по-ниски обороти и ако се грижиш за него, моторът ще издържи много без смяна дори на сегменти. На рали рейдове с дълги прави има безспорно предимство, но до тук май приключват качествата му. По-тежък, по склонен към самоволия, при по-рейсингово каране уморява повече, гори много и гумите ги харчи като "топъл ляп"

До преди да взема 250 4Т имах предубеждения към тези моторетки, но карането на такава ти създава невероятно настроение и сигурност. Аз конкретно трудно бих се върнал към 400+ отново. И пак повтарям, че става въпрос за 250 4т - модел дори от и след 2005 г.

Коментар