Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Една идея как може да изглежда едно АТВ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Много интересно разклонение на темата Бих посъветвал модераторите да обособят отклонението в отделна тема.
    Аз карах ендура над 400 кубика и сега 250. Но да се разберем, става въпрос за новите машини след 2001 г, които нямат нищо общо със старите модели
    По въпроса относно 250 4Т: Този мотор се кара много по-лесно, по-лек е, по-маневрен, по-проходим. Затова на трудни и по-бавни трасета Е1 дават често по-добри резултати. Държенето в обороти прави 250-тката много по-пъргава и ти създава настроение за каране и динамика като при крос. Обърнете внимание при рейтингите, 250 имат много по-висок такъв по отношение на Fun factory !
    Моят CRF харчи при яко каране около 5/100 !!! Вече му направих 450 км, а гумите почти не са мръднали Партнерът ми Данчо кара КТМ ЕХС 525. На правите ми прави ластик, но след два завоя вече съм го настигнал, а недай боже да последва екстримен участък или такъв с по-голям наклон без място за засилване. 250-тката си тръгва като велосипед по стръмното, а логиката е по-якият двигател да има предимство, но явно по-лекият мотор има предимство в такива ситуации поради по-ниското тегло и по-плавното потегляне.
    За 400+ 4Т: Дърпа яко. Наистина работи на доста по-ниски обороти и ако се грижиш за него, моторът ще издържи много без смяна дори на сегменти. На рали рейдове с дълги прави има безспорно предимство, но до тук май приключват качествата му. По-тежък, по склонен към самоволия, при по-рейсингово каране уморява повече, гори много и гумите ги харчи като "топъл ляп" В екстримите е доста по-труден за "обработка"! При яко напъване на състезания гори над 10 и често може да те изненада.
    До преди да взема 250 4Т имах предубеждения към тези моторетки, но карането на такава ти създава невероятно настроение и сигурност. Аз конкретно трудно бих се върнал към 400+ отново. И пак повтарям, че става въпрос за 250 4т - модел дори от и след 2005 г. По-старите модели са по-тежки и тромави и нямат нищо общо с новите.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #32
      Жоро, прав си за това което пишеш, но проблема е че ние сме каби и не издържаме да даваме газ и бързо се изморяваме, а не че моторите са ни силни. Иначе 250-тката е определено по практична, защото е много по икономична. Може и аз да си взема една за 4-ти мотор, защото в момента имам един WR450, един YZ450 и един доминатор супермото с биг-бор кит на 700СС и куп други тунинги.

      Знаеш ли кое е по кофтито на 250-тката че като дойде някаква яма или голяма локва не може просто да му пипнеш газта и да я презкочиш, ако си с скорост над 2-ра а можеби дори и 1-ва!

      Коментар


      • #33
        Наистина, темата стана интересна. Моля, модовете да направят нова! Мерси!

        Коментар


        • #34
          Жоро, също имай в предвид, че 426-цата е много по мек мотор от 450! Ако искаш да презкочиш локва или коловоз с 426-цата трябва да я дръпнеш, докато 450-ката не дава да и барнеш газта!

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от sabin
            Първоначално публикуван от Калин Кулев
            За гледане не е интересна.Тя се продава даже.Утре май един пич чак от София ще идва да я гледа.
            Това е много яка и бойна машина. Единственият двутактов мотор който има ниски обороти, почети като 4т
            Само, кадето повървява повече...
            [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
            [/FONT]________________________________________
            [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
            [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
            [/CENTER]
            [/CENTER]

            Коментар


            • #36
              Да, така е по принцип. Освен това ние сме по-тежички за 250
              А дори и Бучака казва, че когато не е карал продължително време, CRF 450 го съсипва от лашкане.
              Но като цяло 250 е голямо удоволствие. С него можеш да се полигавиш където и както ти харесва и да си правиш удовослствие.
              Препоръчвам ти да си вземеш, да си го ръчкаш и разтоварваш.
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                Да, така е по принцип. Освен това ние сме по-тежички за 250
                А дори и Бучака казва, че когато не е карал продължително време, CRF 450 го съсипва от лашкане.
                Но като цяло 250 е голямо удоволствие. С него можеш да се полигавиш където и както ти харесва и да си правиш удовослствие.
                Препоръчвам ти да си вземеш, да си го ръчкаш и разтоварваш.
                Именно. Жоре, нали и твоя CRF-X пак можеш да го караш състезателната Макар, че не е 250 4Т крос, пак може , нали? А относно лекотата на мотора, какво са 92 кила. Това двама човека го носят на ръце, съгласете се.

                Коментар


                • #38
                  quote="sabin"]
                  Първоначално публикуван от Калин Кулев
                  За гледане не е интересна.Тя се продава даже.Утре май един пич чак от София ще идва да я гледа.
                  Това е много яка и бойна машина. Единственият двутактов мотор който има ниски обороти, почети като 4т [/quote]

                  Т'ва трябва като човек го кара да си сложи хватове на ръцете, като на щангите, да не му бяга от ръцете.

                  Коментар


                  • #39
                    от Шириней

                    Баци, аз и Ванката Тихов караме от време на време тук WWW.ATVGRAVEL.COM е не чак толкова екстремно, но все пак....Та ако някой на път или от път към Европата мине през Белград е добре дошъл.....и да покара ако иска....имаме позиции и уважение в клубчето
                    "Истински се вижда само със сърцето, същественото е невидимо за очите!" НО не и когато си на Ендуро!

                    Коментар


                    • #40
                      Първоначално публикуван от Петър Манолев
                      Т'ва трябва като човек го кара да си сложи хватове на ръцете, като на щангите, да не му бяга от ръцете.
                      Именно в това е тръпката, да усещаш нещо, да усещаш, че караш а не се лигавиш като с лимузина на нов асвалт
                      Това му е хубавото на офроуд-а...че се разделяш със удобствата и навлизаш в нов свят предлагащ сурови изпитания... и смятам, че CRF450 се слива идеално със всичко това !
                      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                      [/FONT]________________________________________
                      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                      [/CENTER]
                      [/CENTER]

                      Коментар


                      • #41
                        А бе 450-цата не съвпада баш с това, което казваш...

                        Коментар


                        • #42
                          Бе какъв ти црф450 Другите мотори, за негодни ли ги имаш На мен удоволствието от карането е да усетя че мотора ми пасва като мощност и че имам контрол. Това, аз поне, с црф450 дълбоко се съмнявам че мога да го постигна....колкото повече газ му даваш толкова по-бясно ще върви и ще го караш със страх, а не това е кефа.
                          No bike - no fun!

                          Коментар


                          • #43
                            Първоначално публикуван от Dido_DR
                            Бе какъв ти црф450 Другите мотори, за негодни ли ги имаш На мен удоволствието от карането е да усетя че мотора ми пасва като мощност и че имам контрол. Това, аз поне, с црф450 дълбоко се съмнявам че мога да го постигна....колкото повече газ му даваш толкова по-бясно ще върви и ще го караш със страх, а не това е кефа.

                            Наистина е така, Дидо!

                            Коментар


                            • #44
                              http://www.offroad-bulgaria.com/albu...hp?pic_id=1772

                              Коментар


                              • #45
                                Първоначално публикуван от Николен ATV
                                Предполага се, че това си ти така ли ?
                                [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                                [/FONT]________________________________________
                                [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                                [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                                [/CENTER]
                                [/CENTER]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X