Мене ме кефят АТВ-тата и моторите
Само дето АТВ-то е побезопасно
Това, че си на 4 колела не означава, че е по-безопасно
Когато си с АТВ на всеки по-бърз завой има опасност да се обърнеш много злобно...с моторите нещата стоят по различно...
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Не знам според мен 450 4Т крос обаче си е чиста пребивалка! Карах един час Хонда CRF 450 R Карах я нормално, нито бавно, нито състезателската...След слизането ми от този мотор се чувствах като парцал, а пък уж ходя да бъхтя 4 пъти в фитнеса седмично и имам сила. Явно всичко е въпрос на техника и опит. Първата скорост на 450 е изключително дъ-ъ-ъ-ълга...Яде гуми за минути, невероятно много "сучи" задницата - все пак говориме за 56-60 коня, а това е сериозна мощност. По-добре да е нещо 250 4Т, около 42-43 коня, 92-93 килограма - не къса ръцете по този начин като 450. Кара се лесно, изкарва те навсякъде, по добра първа скорост, не толкова капризна като 450...Точно затова се разубедих от 450
Мене ме кефят АТВ-тата и моторите
Само дето АТВ-то е побезопасно
Аиде АТВ-то да е по безопасно. Кат се претърколи през тебе 2-3 пъти, ще се чувстваш все едно си се бил със сумист
И мен ме кефят АТВ-тата, моторите не толкова щото имат само 2 гуми
The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.
Не знам според мен 450 4Т крос обаче си е чиста пребивалка! :След слизането ми от този мотор се чувствах като парцал, а пък уж ходя да бъхтя 4 пъти в фитнеса седмично и имам сила.
Хе.Ти правиш тренировки за културист,не за моторист.Натоварването на мотора е различно.
За всеки влак си сима пътници,брато.Мен ако питаш 250 4Т си е скука.Много слабо моторче.Прави кеф и понякога (на някои трасета) може да се кара с темпото на по-големия клас,но разликата е в натоварването на двигателя.Навсякъде трабва да е на пълна гас,а това означава много по-кратък живот.
Като караш 450 можеш да мну даваш и по-малко газ-да върви като 250 Ама на 250то колкото и газ да му даваш не може да тръгне като 450.
Между другото аз имам един CR500.Това е 2Т към 70 коня.
Ей това вече си е "пребивалка".Трябва много опит
Наистина си прав като се замисля. Ти казваш, че 450 може да се кара бавно, но да върви като 250. Наистина е така, но ако човек има ум да го кара бавно. А аз май не съм от хората с тази граница. Явно с всяка изминала година давам все повече газ, което не е на добре! А аз не съм състезател.
А относно 450 и 250 4Т крос мисля че живота на двигателя е кажи-речи еднакъв! За ендурото е по-различно Колкото е по-малка машината, ти повече газ и даваш И ефекта е по-бързо изхабяване на двигателя.
А за фитнеса, не мечтая за големи мускули да свалям каките. Все пак нито пия протеини, нито анаболи и всякъкви такива химии. Аз ходя на фитнес за повече здраве, сила и тонус.
Мислиш така,но не е така.Това е както при 125 и 250 2Т.На някои трасета може да са с еднакви времена,но се карат различно.А 125 правят повечко обороти и са доста по-натоварени.Значи се износват повече.
А за тренировките-знам за състезатели от световна величина които не правят никаква физическа подготовка.Тренират само с мотор.Колин Едуардс например.Пък аз цяла зима като ходя на фитнес,но не карам мотор,на първите състезания се уморявам доста и ми е проблем.А лятото не тренирем с тежестите,но постоянно карам и съм във форма.
А относно 450 и 250 4Т крос мисля че живота на двигателя е кажи-речи еднакъв! За ендурото е по-различно Колкото е по-малка машината, ти повече газ и даваш И ефекта е по-бързо изхабяване на двигателя.
Точно обратното е,защото на ендуро не се натоварва особено двигателя,или поне не чак толкова.Докато при кроса се давя постоянно газ и то на лимита.(Най-натоварващо за двигателя е супермото btw)
4Т 250-тките дигат по 13000 оборота. Бутала и сегменти свършват около 3 пъти по бързо от 450! Но за сметка на това с 1-2 задни гуми изкарваш сезона а с една верига и пиниони 2-3 години
Между другото аз имам един CR500.Това е 2Т към 70 коня.
Ей това вече си е "пребивалка".
Ама мнооооооооооооооого бих искал да я видя чесно !
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Коментар