Здравейте, преди почти две години си купих атв - Suzuki Eiger 400 4x4. Супер е, преди около една година съм сменял маслото, но когато го погледнах преди около месец съвсем малко закачаше щеката. Долях го до отгоре , но вчера, когато го проверих пак маслото беше на половината щека.Това нормално ли е ? Карал съм го около 100 - 150 км . Дали е остаряло вече маслото, или има някакъв проблем ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем - Suzuki Eiger 400
Свий
X
-
От: Проблем - Suzuki Eiger 400
Първо. Научи се да гледаш нивото по-често. Повярвай ми има смисъл. За 100-150 километра това е доста масло. Явно двигателя си е за основен. Но ти предлагам да си смениш маслото с какво препоръчват и тогава да си правиш сметка. Ако намалява, а видимо няма теч-си е за основен ремонт.
Коментар
-
От: Проблем - Suzuki Eiger 400
Атв-то не пуши и си върви нормалноПоследно редактирано от Преслав Василев - preskata; 01-10-14, 19:26.
Коментар
-
От: Проблем - Suzuki Eiger 400
Пуши ли? Мирише ли зад теб на изгоряло масло?Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
От: Проблем - Suzuki Eiger 400
Не пуши и си върви нормално, нито мирише,а и не намалява многоПоследно редактирано от Преслав Василев - preskata; 01-10-14, 19:26.
Коментар
-
От: Проблем - Suzuki Eiger 400
Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнениеможеш да ползваш добавка
Първоначално публикуван от Suzuki_Eiger_400 Преглед на мнениеКакво е значението дали студен или не двигателят.
Едно е сигурно - на студен и на топъл двигател измерването с клечката ще дава различен резултат.
Коментар
-
От: Проблем - Suzuki Eiger 400
Само за пример. На моя мотоцикъл маслото го сменям на 5000 км. Няма електроника, ама мине ли въпросните километри го яде за норматив. Това го видях два пъти. Та просто си смени маслото и имай предвид, че го караш в България (това за вискозитета).
п.п. И маслото се сменя или на изминати километри или на време.Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
От: Проблем - Suzuki Eiger 400
Давам приемер с моето атв (Suzuki LTZ400) - за мерене на масло, така както майстор ми го е обяснил. След като си карал (за да е добре сгрял двигателя и маслото да е разхвърлено), спираш на равно място, вадиш щеката, чистиш я, и я забучваш пак - без да я навиваш. Прави се така, защото щеката е в разширителното казанче, а при неработещ двигател - маслото ще е събрано в картера, а в казанчето ще имаш съвсем малко.Последно редактирано от Преслав Василев - preskata; 01-10-14, 19:28.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар