Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем - Suzuki Eiger 400

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем - Suzuki Eiger 400

    Здравейте, преди почти две години си купих атв - Suzuki Eiger 400 4x4. Супер е, преди около една година съм сменял маслото, но когато го погледнах преди около месец съвсем малко закачаше щеката. Долях го до отгоре , но вчера, когато го проверих пак маслото беше на половината щека.Това нормално ли е ? Карал съм го около 100 - 150 км . Дали е остаряло вече маслото, или има някакъв проблем ?

  • #2
    От: Проблем - Suzuki Eiger 400

    Маслото не става по-малко от остаряване.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем - Suzuki Eiger 400

      Първо. Научи се да гледаш нивото по-често. Повярвай ми има смисъл. За 100-150 километра това е доста масло. Явно двигателя си е за основен. Но ти предлагам да си смениш маслото с какво препоръчват и тогава да си правиш сметка. Ако намалява, а видимо няма теч-си е за основен ремонт.

      Коментар


      • #4
        От: Проблем - Suzuki Eiger 400

        Атв-то не пуши и си върви нормално
        Последно редактирано от Преслав Василев - preskata; 01-10-14, 19:26.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем - Suzuki Eiger 400

          Пуши ли? Мирише ли зад теб на изгоряло масло?
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #6
            От: Проблем - Suzuki Eiger 400

            А проверяваш ли го правилно маслото ? На топъл или студен двигател го проверяваш ?

            Коментар


            • #7
              От: Проблем - Suzuki Eiger 400

              Сложи правилното масло и го следи редовно. Ако върви нормално, не пуши и няма други проблеми, но маслото пак намалява можеш да ползваш добавка (зависи и колко намалява де )

              Коментар


              • #8
                От: Проблем - Suzuki Eiger 400

                Не пуши и си върви нормално, нито мирише,а и не намалява много
                Последно редактирано от Преслав Василев - preskata; 01-10-14, 19:26.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем - Suzuki Eiger 400

                  Какво е значението дали студен или не двигателят.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем - Suzuki Eiger 400

                    Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                    можеш да ползваш добавка
                    ... а единствената безпроблемна добавка е предписаното от завода масло, до предписаното ниво.

                    Първоначално публикуван от Suzuki_Eiger_400 Преглед на мнение
                    Какво е значението дали студен или не двигателят.
                    В топлия двигател маслото е разхвърляно нагоре по механизма на двигателя, в студения се е събрало долу и съответно нивото на клечката за измерване е друго. На повечето двигатели (на леки коли, мотори, атв, генератори) маслото се измерва на студен и неработещ двигател, но има и изключения. На твоя не знам как е, ама сигурно пише някъде.

                    Едно е сигурно - на студен и на топъл двигател измерването с клечката ще дава различен резултат.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем - Suzuki Eiger 400

                      Само за пример. На моя мотоцикъл маслото го сменям на 5000 км. Няма електроника, ама мине ли въпросните километри го яде за норматив. Това го видях два пъти. Та просто си смени маслото и имай предвид, че го караш в България (това за вискозитета).

                      п.п. И маслото се сменя или на изминати километри или на време.
                      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем - Suzuki Eiger 400

                        Давам приемер с моето атв (Suzuki LTZ400) - за мерене на масло, така както майстор ми го е обяснил. След като си карал (за да е добре сгрял двигателя и маслото да е разхвърлено), спираш на равно място, вадиш щеката, чистиш я, и я забучваш пак - без да я навиваш. Прави се така, защото щеката е в разширителното казанче, а при неработещ двигател - маслото ще е събрано в картера, а в казанчето ще имаш съвсем малко.
                        Последно редактирано от Преслав Василев - preskata; 01-10-14, 19:28.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X