Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко ръжда - премахване и защита

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Малко ръжда - премахване и защита

    По въпросите за течния парафин, спокойно може да си го разредите с терпентин. Имах едно изостанало Боди, беше се втвърдил на дъното. Заграяване с топъл въздух и добавяне на терпентина. При внимателна работа , няма да пламне
    За направи си сам рецепта, От Англичанин или Американец, попаднах в Ютюб, смесва се парафин или стеарин, с безир и терпентин. Пропрциите не помня.

    Та за тия борби с ръждата. За прагове, подкалници, дъна.
    Течния цинк да се прилага ли след ръждопреобрузувателя или да не се прилага?
    Сребърния феролит същата работа ли върши? Нали уж се играе с валентноста на елементите, като са в контакт, да се разяждат първо покритията от цветни метали, а не стоманата.

    Коментар


    • От: Малко ръжда - премахване и защита

      Моя течен парафин стана отново течен като се постопли времето. След разклащане придоби и хомогенна консистенция, тъй като имаше известни утайки по дъното и стените на шишето.
      Suzuki Samurai SJ80 (Заводски на пружини)
      Nissan Х-Trail 2.5 ГИ автоматик, 2004г.
      Телефон - в профила!

      Коментар


      • От: Малко ръжда - премахване и защита

        На парчета възстъновени прагове ,през тапите в задните подкалници пръснах и от двете страни WD40 и след него изпръсках един спрей грес със удължение на дюзата .За сега няма и помен от каквито и да било признаци на ръжда отвътре навън от изкърпените прагове .Кръпките са по 30 см.

        Коментар


        • От: Малко ръжда - премахване и защита

          В крайна сметка, колеги, пак не разбрах как е най - добре да действам в моя случай и се обърках още повече. Можете ли да ми предложите конкретни продукти, примерно "това, това и това!", че тотално се сбърках..

          Коментар


          • От: Малко ръжда - премахване и защита

            Щом искаш да мажеш носачи и мостове, не ти трябва гумообразно покритие а само преобразувател, грунд и боя. Една примерна схема:

            1. Разчегъртване на ръждата, за да паднат едрите люспи и всичко подкожушено. Ако ще ползваш преобразувател не се чисти до блясък, защото само ще изхабиш преобразувателя.
            2.Мазане с преобразувател. Аз винаги ползвам такъв на Вюрт. Ако и ти мислиш да ползваш такъв е добре да знаеш, че намазаните места не трябва да се излагат на директна слънчева светлина за първите 10-тина часа. Аз го оставям да си действа 24 часа. Най-хубавото е, че детайлите не трябва да се мият.
            3. Мазане с грунд по избор и финансови допуски - епоксиден български на Лакпром или нитроцелулозен на Боди 992 или 969.
            4. Мазане с алкидна боя с цвят по избор. Алкидната боя е "по-жилава" и при контакт не се лющи а по-скоро се замазва.
            Искам винаги да съм най-бързия, дори и на паркинга!
            Колин Макрий

            Коментар


            • От: Малко ръжда - премахване и защита

              Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
              Щом искаш да мажеш носачи и мостове, не ти трябва гумообразно покритие а само преобразувател, грунд и боя. Една примерна схема:

              1. Разчегъртване на ръждата, за да паднат едрите люспи и всичко подкожушено. Ако ще ползваш преобразувател не се чисти до блясък, защото само ще изхабиш преобразувателя.
              2.Мазане с преобразувател. Аз винаги ползвам такъв на Вюрт. Ако и ти мислиш да ползваш такъв е добре да знаеш, че намазаните места не трябва да се излагат на директна слънчева светлина за първите 10-тина часа. Аз го оставям да си действа 24 часа. Най-хубавото е, че детайлите не трябва да се мият.
              3. Мазане с грунд по избор и финансови допуски - епоксиден български на Лакпром или нитроцелулозен на Боди 992 или 969.
              4. Мазане с алкидна боя с цвят по избор. Алкидната боя е "по-жилава" и при контакт не се лющи а по-скоро се замазва.
              Много благодаря колега, ще се вслушам в съветите ти! Ще видя да напазаря нещата и в близкото бъдеще ще действам пък да видим каква ще я свърша.. !

              Коментар


              • От: Малко ръжда - премахване и защита

                Моята кола като я купих я направих отдолу по следният начин.

                Измиване на купето отдолу,частите ги измих с пароструйка и обезмаслител.
                С телена четка на бормашина чегъртане до блясък и отмаляване на ръцете до състояние да не можеш да правиш здрасти.
                Мазане с Вюрт,купето отдолу направо с пистолета го пръсках,24 часа да действа.
                Пръскане с три компонетна боя гръцка за огради.
                Пода напръсках от сърце с шегрен за финал.

                Резултат шест години няма ръжда,дали и кога ще има по натам може да каже новият и собственик защото я продадох миналата седмица.
                Спирачните апарати по същата процедура само че за финиш не гръцката боя а термо боя с устойчивост май беше до 650 градуса,спрей за спирачни апарати.
                С него боядисах и генерацията и скоростната кутия.

                Малко снимки от процедурите:
                Боята
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1858.jpg
Прегледи:1
Размер:474.9 КБ
ID:5752358
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1810.jpg
Прегледи:1
Размер:535.3 КБ
ID:5752361Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1807.jpg
Прегледи:1
Размер:399.7 КБ
ID:5752360Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1801.jpg
Прегледи:1
Размер:445.4 КБ
ID:5752359
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1845.jpg
Прегледи:1
Размер:423.3 КБ
ID:5752368Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1818.jpg
Прегледи:1
Размер:392.0 КБ
ID:5752369Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1878.jpg
Прегледи:1
Размер:455.0 КБ
ID:5752383Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1877.jpg
Прегледи:1
Размер:501.1 КБ
ID:5752382Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1876.jpg
Прегледи:1
Размер:438.9 КБ
ID:5752381Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1875.jpg
Прегледи:1
Размер:426.9 КБ
ID:5752380Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1866.jpg
Прегледи:1
Размер:467.0 КБ
ID:5752379Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1884.jpg
Прегледи:1
Размер:411.3 КБ
ID:5752384Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1890.jpg
Прегледи:1
Размер:390.7 КБ
ID:5752388Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1888.jpg
Прегледи:1
Размер:373.9 КБ
ID:5752387Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1886.jpg
Прегледи:1
Размер:310.4 КБ
ID:5752386Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1885.jpg
Прегледи:1
Размер:420.0 КБ
ID:5752385Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1903.jpg
Прегледи:1
Размер:455.7 КБ
ID:5752389Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1904.jpg
Прегледи:1
Размер:480.8 КБ
ID:5752390Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1907.jpg
Прегледи:1
Размер:401.9 КБ
ID:5752391Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1929.jpg
Прегледи:1
Размер:430.3 КБ
ID:5752392
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1949.jpg
Прегледи:1
Размер:333.2 КБ
ID:5752393Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1955.jpg
Прегледи:1
Размер:431.0 КБ
ID:5752394Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1957.jpg
Прегледи:1
Размер:600.9 КБ
ID:5752395Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1959.jpg
Прегледи:1
Размер:494.2 КБ
ID:5752396

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1967.jpg
Прегледи:1
Размер:386.3 КБ
ID:5752398Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_2012.jpg
Прегледи:1
Размер:275.8 КБ
ID:5752400
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1999.jpg
Прегледи:1
Размер:502.0 КБ
ID:5752402Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1759.jpg
Прегледи:1
Размер:399.0 КБ
ID:5752401
                Прикачени файлове

                Коментар


                • От: Малко ръжда - премахване и защита

                  Финала,само с боя не съм минал ами и цялото окачване е чисто ново.
                  Освен липса на ръжда и шест години от тогава нищо по окачването не се е повредило а аз карам юнашката.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1040251.JPG
Прегледи:1
Размер:514.1 КБ
ID:5752488Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1040255.JPG
Прегледи:1
Размер:451.8 КБ
ID:5752489Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1040256.JPG
Прегледи:1
Размер:420.4 КБ
ID:5752490Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1040258.JPG
Прегледи:1
Размер:391.9 КБ
ID:5752491
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_3386.jpg
Прегледи:1
Размер:338.3 КБ
ID:5752492Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_3388.jpg
Прегледи:1
Размер:341.8 КБ
ID:5752493

                  Коментар


                  • От: Малко ръжда - премахване и защита

                    Много труд си вложил в тази кола . Не разбирам защо само си я продал след като си я направил нова .

                    Коментар


                    • От: Малко ръжда - премахване и защита

                      Първоначално публикуван от niggaz_nature Преглед на мнение
                      Много труд си вложил в тази кола . Не разбирам защо само си я продал след като си я направил нова .
                      Много труд съм вложил но аз влагам много такъв във всичко което ми е нещо като хоби,тоест един вид перфекционист съм или както се казва луд умора нема само се поти.
                      Колата ми беше мечта от малък и щом махнаха митата веднага си купих такава,боядисах я в любимият ми цвят и т.н.
                      То и боядисването и е вид перфекционизъм защото е с надлакирване тоест е на четири ама от сърце ръце лак Спийс Хекер Димант,като само за лака дадох къде 1000лв. и само на предният капак има 2,400мл. лак,това го помня защото една ръка ми беше едно казанче на пистолета, колко общо има на цялата кола не съм смятал,даже и боя не знам колко отиде ама бая беше.

                      Така че накратко отговора на въпроса ти е следният,това че много съм вложил не значи че няма да се разделя с нещо.
                      Имам си достатъчно нови интереси чрез които да предизвиквам сам себе си и да се потя над тях неуморно.

                      В интерес на истината така и се захванах с боядисването,като хоби.
                      Първо боядисвах мебели,след това коли,след това имах мой си сервиз от който за пет години уволних към 50 човека само и еднствено заради мърляшки работи и вече от една година и с това не се занимавам че много взе да ми белее косата от мърлячи пък и застахователите вече ни взеха за мезе.

                      Живота продължава,да сме живи и здрави това е важното.

                      п.п.
                      Ако не сте виждали как 10ст. стоят прави на ръб на работещ двигател на 20 годишна кола може да видите на тази.

                      Коментар


                      • От: Малко ръжда - премахване и защита

                        Аз смятам другата седмица да направя същата процедура.
                        1. Телена четка
                        2. Ръждопреобразувател Ю
                        3. Черна боя за огради 3в 1.
                        Пък след зимата ще ви споделя как е шасито

                        Коментар


                        • От: Малко ръжда - премахване и защита

                          С боята няма да постигнеш нищо.
                          Хубава боя е, но не е за коли, особено за предпазване от ръжда през зимата.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: Малко ръжда - премахване и защита

                            3т. Не го прави.
                            Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                            Коментар


                            • От: Малко ръжда - премахване и защита

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              С боята няма да постигнеш нищо.
                              Хубава боя е, но не е за коли, особено за предпазване от ръжда през зимата.
                              Не съм особен фен на бодитата. А нямам възможност джипа да седи на модемника повече от два дни, защото ползвам този на мой приятел а той си работи на него. Дайде идея тогава с какво да ги намажа/напръскам. Може да сложа грунд след ръждопреобразувателя но след това какво?
                              Като четох темата има доста разнопосочни мнения. При мен ръждите са повърхностни по шасито. Язви няма но след зимата може и да има
                              Последно редактирано от petrashkov; 24-09-17, 21:36.

                              Коментар


                              • От: Малко ръжда - премахване и защита

                                Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                                Щом искаш да мажеш носачи и мостове, не ти трябва гумообразно покритие а само преобразувател, грунд и боя. Една примерна схема:


                                4. Мазане с алкидна боя с цвят по избор. Алкидната боя е "по-жилава" и при контакт не се лющи а по-скоро се замазва.
                                Това с алкидната боя тествал ли го е някой? Защото дори на оградата в нас алкидната не изкарва една зима... малко ме съмнява на колата да издържи.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                                Зареждам...
                                X