Търся сервиз/човек за ремонт на турбокомпресор на бензинов автомобил.Историята е следната-преди 2000 км ми ремонтираха турбината защото беше с много голям луфт и колата пушеше.На практика от моята турбина,остана само студената част,нов е изпускателния колектор,който е едно цяло със топлата част,нова средна част,сменена мембрана на актуатора.Сега колата пак пуши,предполагам турбината е заминала.Мазането на мотора е ок,налягането на маслото е проверено и е много добре.Препоръчайте някой от който сте доволни и който би свършил работата качествено,а не като предния "майстор на турбини".
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Препоръчайте сервиз за ремонт на турбина
Свий
X
-
Направо кертридж.Антифриза циркулира през турбината.Какво са ми сложили като марка не се знае.Затова търся някой който знае какво прави и ще го направи качествено.Иначе и аз мога да си взема една средна част от Монтана например и да си я сложа на охлювите,но искам всичко да се прегледа и направи от човек който знае какво прави.Yamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
Коментар
-
Аз съм ги ползвал два пъти и веднъж ги препоръчах на колега , доволни сме едната кола навъртя 200 000 след това и продадох без проблем в турбото. Колегата каза че се е качил на “друга” кола след ремонта088455338две
"Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
Джамбазов 2010г..
- 1 like
Коментар
-
https://www.youtube.com/shorts/k3JqJpyonvI
Ето турбината,върната от ''рекламация'' и рециклиране.......та,питането ми е,нормален ли е този луфт,защото първия път,когато ми я върнаха с нов катридж,нямаше грам луфт.Имам чувството че луфта е същия,като преди да я пратя за рециклиране.Yamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
Коментар
-
Този луфт е абсурден! Нормалния технологичен луфт нито можеш да го усетиш на ръка,нито да го видиш.Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
Коментар
-
Обиколих няколко сервиза,преди да сложа турбината-всеки след като му обясня че съм я пращал за рекламация и т.н. казва-тази турбина не става,луфта е голям,много лопа и т.н.
Само едно момче,без да обяснявам нищо,просто му казах-''може ли да погледнеш луфта на тази турбина?''хвана,огледа и каза че за него турбото е перфектно и че е много добре.Попита ме само-как очакваш да няма луфт при положение че оста е лагерувана на втулки които имат хлабина,и дали се сещам какво ще стане ако няма луфт който да бъде уплътнен от масления клин......
Та,качих турбината и карам така,колата върви като луда,така или иначе тая турбина дето се казва съм я отписал,просто другия път ще търся човек,който да смени целия катридж и дава гаранция за вложените части.
Колата държи масло на 2-2.2 бара при 90 градуса на обороти,продухан е маслопровода до турбината,проверени са отвеждането на маслото и охлаждането на самото турбо с антифриз.Yamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
Коментар
-
От Turbo's hoet съм доволен. Човека стендова преди и след смяна на средна част (в моя случай Melett) даде протокол и 2 години гаранция. 30000км по-късно никакъв проблем.
Колко луфт трябва да има пише в сервизното ръководство. Да, има маслен филм и съответния луфт, когато системата не е под налягане. Не трябва да има аксиален луфт или да е съвсем малък. Радиален някои имат повече от други стандартно.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Аз ходя в тези сервизи https://motoexpert.bg/ . Много съм доволен от тях . Има ги в цяла България.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар