Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задръстен ДПФ- варианти

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от kaliandar Преглед на мнение
    В неделя направих принудителна регенерация в движение и една разходка до Пловдив и обратно, на пета със 140 което е 3000 оборота през цялото време. Чекът продължава да си свети.
    Принудителна регенерация се прави на място, а не в движение. Ако някога си правил такава регенерация, би трябвало да си забелязал, че при започването и, първоначално двигателя вдига оборотите на 3000 - за две/три минути, след което ги намалява на около 2100/2200 и така работи около 20-на минути, след което вдига отново до 3000 оборота, пак за две/три минути и приключва. Та тази разходка до Пловдив с 3000 оборота си почистил катализатора но ДПФ-а едва ли.
    Когато са налични условия и предпоставка за естествена регенерация в движение, компа си я пуска и ти дори не разбираш че е правила. Но при доста коли, ако е почнала такава регенерация и подкараш колата в по-високи обороти , тя прекъсва (обикновено е над 2500 об.- а и според софтуера на марката) . Това последното е гледано на живи данни, на три различни марки коли, при почнала регенерация в движение. Неколкократно прекъсване на регенерациите, може да е причина за светването на индикацията на филтъра и чека , като в повечето случаи дори и после да си направи в последствие нормална регенерация при каране, тези светлини се гасят софтуерно. Прекъсването на регенерациите, както и зачестилите регенерации (примерно на 100/150 км. поради задръстен филтър) води и до покачването на нивото на маслото, затова е хубаво да се проверява редовно. Прането на филтъра с разни химии, отмива само саждите, но не и твърдите частици, които са всъщност виновни за запушването на филтъра.

    Пиша това отгоре, защото преди почти 4 години, имах проблеми с въпросния филтър. На 100/120 км. започваха регенерациите, пушеци, миризми и обикаляне като гламав да си ги завърши, като два пъти се осветка и ме вкара в авариен режим, та правих принудителни регенерации. За 1000 км. след смяна на маслото, нивото му се вдигаше с 2 см. над мах. - абе чудо, нерви и разправии. По препоръка на приятел, свалих филтъра и го изпратих по Еконт във Варна на Сашо Василев, за машинно почистване (не за пране). След два дни ми го върна почистен за нормална цена, монтирах го и от тогава нямам никакви проблеми - а колата се кара предимно градско и на къси разстояния. За почти 4 години едва 2 пъти успях да хвана, че си прави естествена регенерация. Най-важното обаче е, че разхода на гориво ми падна с 1,5л./100км. , а маслото в картера не мърда от смяна до смяна. Изключително съм доволен и не съжалявам, че не премахнах филтъра .
    Ако филтъра не е увреден механично, или стопен от много принудителни регенерации (препоръчителни са не повече от 3), подлежи на такова машинно чистене и става на практика чисто нов. В бъдеще ако пак даде ядове (рано или късно ще се случи) пак го свалям и го пращам за чистене там.
    Ако някой го интересува , пише в гугъл "машино почистване на ДПФ и катализатори във Варна" и ще намери координатите на Сашо Василев.
    Ако пък някой не успее, а иска да се свърже, ще му дам телефона.

    / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

    Коментар


    • cnc82
      cnc82 коментира
      Редактиране на коментар
      Емо след въпросното чистене само го монтира обратно ли ?
      Без никакви интервенции по компа, примерно да му кажеш, че филтъра е нов?

    • emicha1
      emicha1 коментира
      Редактиране на коментар
      Естествено, че софтуерно се задава, че филтъра е нов - не съм го написал, защото мислех че се подразбира.
      Също, след като като се качи почистения филтър и се нулира софтуерно, колата се запалва да работи на място за около 20 минути, за да може леко и постепенно да обгори смазката с която се третира филтъра , след машинното почистване.

      п.п. В поста отгоре, реално се опитах да отговоря, за кой от изброените варианти от колегата съм - А то е, между вариант 3 и вариант 4. В случая той не е "пране" както процедират повечето фирми ( като Дунев, Ем комплект.....), но е горе долу на същата цена като при тях, според модела на филтъра. На човека му изпращат филтри от цяла Европа и хората са много доволни .Доколкото съм запознат, в България само той има такива машини и предлага този метод на почистване, същите машини и метод ги има и в Германия, но там цените са двойно и тройно на неговите. Естествено има и недоволни, но те са тези които са изпратили вече съсипани филтри, при които нищо не може да се направи.
      Последно редактирано от emicha1; 20-02-21, 13:57.

    • cnc82
      cnc82 коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря за информацията Емо !

  • #32
    Като вариант може да се поглеждат и цените на чисто нови ДПФ-и в Али-то, които там започват от около 150 евро вече

    Коментар


    • cnc82
      cnc82 коментира
      Редактиране на коментар
      Тия афтърмаркет ДПФ-и дали са стока ? И аз съм ги заглеждал , не точно в Алито , но като цена намерих за моята барака 600 лв. при цена на оригинален 2200.
      Но не знам колко са качествени ?

    • Паджеровод
      Паджеровод коментира
      Редактиране на коментар
      Не съм купувал, нямам лични впечатления, но изпраните гащи пак ще са скъсани, нали? А всички нови са китайски така или иначе.

  • #33
    Ако ще се купува DPF от али-леля по-добре да се кара с премахнат или избушен...
    Компютрите са създадени, за решаване на проблеми, които не са съществували преди появата на компютрите... Не чета коментари и не отговарям на такива.

    Коментар


    • #34
      По прочетено от форум на италианска марка-никак не е добре да се прекъсва вече започнала регенерация (в града)Как се познава- става по-шумен мотора и си гледате уредите-вдига температурата и моментният разход

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 7,747 в 09:48 на 20-03-21.

      Зареждам...
      X