Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задръстен ДПФ- варианти

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Намерих няколко подобни фирми ,които предлага физическо почистване (реално ) по тази технология . Цената на пръФ поглед , предизвиква главоболие , обаче като се замисля , не е чак толкова много за семейният ни бюджет .

    https://www.dpf-reinigung-24.de/

    Това другото е добавка когато тръгнеш на КУР (почивка ) .......... КУР е използвано в смисъл лечение ....

    https://www.mathy.de/shop/de/produkt...QaAt5yEALw_wcB
    По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

    Коментар


    • ludiq_selqk
      ludiq_selqk коментира
      Редактиране на коментар
      Дву компонентната добавка която споменах е на фирма Errecom , но е големи разфасовки . Иначе за един филтър отиват по 0,7л от всяка една .

  • #17
    В неделя направих принудителна регенерация в движение и една разходка до Пловдив и обратно, на пета със 140 което е 3000 оборота през цялото време. Чекът продължава да си свети.
    Nissan Terrano II 2.7TDI

    Коментар


    • #18
      Закачете я на живи данни тази кола. Може датчик за диференциално налягане да е сгънал и да ти свети чека, а ДПФ да е наред и т.н
      Ако си от София, обади се на този човек: 0897040480- Цецо.
      Отиди да я види.

      Коментар


      • #19
        Аз и гледах живи данни, не че разбирам нещо
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20210207_111303.png
Прегледи:635
Размер:130.7 КБ
ID:6706000
        Ще звънна на този Цецо да видим какво ще измислим.
        Nissan Terrano II 2.7TDI

        Коментар


        • #20
          Първоначално публикуван от alexalex69 Преглед на мнение
          . Цената на пръФ поглед , предизвиква главоболие
          Оформя се голям филм с тези ДПФ-и. Ще процъфтяват чистачи и добавкаджии най вече

          С ДПФ-а аз направих така: ясно, че вече е важен (а и скъп) и за да работи без да се задръства увеличих малко кислорода в изходящите газове. Така той се самопочиства лесно и при по ниски температури, а основно се кара градско. Няма нужда от регенерации, особено принудителни. В ауспусите сажди няма грам. Колата е Евро 4 и няма Адблу, което в случая е важно, защото леко се увеличават азотните окиси.



          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Т.е. ограничил си действието на EGR-а? Добър вариант, то той е най-виновен за саждите. Поне докато не мерят NOx...

          • Паджеровод
            Паджеровод коментира
            Редактиране на коментар
            Само толкова, колкото да не ми съсипва двигателя. Така е по-добре и за мен, и за природата. Виждаш какво става, като ги ядоса ДПФ-а хората просто го изкормват. Сега няма сажди, а катализаторът пак си окислява СО-то до СО2. Само остава малко кислород и за ДПФ-а.

        • #21
          Първоначално публикуван от kaliandar Преглед на мнение
          В неделя направих принудителна регенерация в движение и една разходка до Пловдив и обратно, на пета със 140 което е 3000 оборота през цялото време. Чекът продължава да си свети.
          Нали в коментара си към #5 казваш, че имаш диагностика ?
          Ако с нея можеш да правиш принудителна регенерация, защо не си изгасиш чека ?!
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • #22
            Изтръгване и софтуерно изключване. Обикновенно струва почти нищо ако им дадеш дпф-а.
            Sent from my Nokia s fenerche

            Коментар


            • FiveFinger
              FiveFinger коментира
              Редактиране на коментар
              Айде няма НУЖДА! Тия лайна ги дишаме всички !

          • #23
            Като се включи принудителната резиркулация докато си караш в града,газовете се транспортират на марс.
            Sent from my Nokia s fenerche

            Коментар


            • stefsab
              stefsab коментира
              Редактиране на коментар
              Малко уточнение - мотора си прави регенерация на филтъра, като доизгаря големите сажди до фин прах. Това става при определени условия, от които са постоянни обороти на мотора за 15-20 мин и скорост над определена граница. Практически така не можеш да караш в града. Този прах го изхвърляш извън града.
              При липса на филтър - всички сажди постоянно се изхвърлят в града.

          • #24
            Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение

            Нали в коментара си към #5 казваш, че имаш диагностика ?
            Ако с нея можеш да правиш принудителна регенерация, защо не си изгасиш чека ?!
            Не виждам опция да изгася чека. Реално нямам записана грешка в ЕКУ-то, и engine check-a не свети, а ми дава "Check DPF" съобщение на екрана- ей такова.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1317.JPG
Прегледи:519
Размер:292.5 КБ
ID:6706543
            Nissan Terrano II 2.7TDI

            Коментар


            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              За EGR не бива да се обобщава, защото при различните поколения мотори и заради различните екологични норми, той работи различно. При по-новите работи в повече режими. Целта му е намаляване на излишъка от кислород(връщаните газове го играят инертен газ, заместващ пресния въздух и почти без кислород) и температурата на горене, за минимизиране на образуването на азотни оксиди (NOx). Но това влияе отрицателно за образуването на сажди, и затова става нужен и DPF.

            • Паджеровод
              Паджеровод коментира
              Редактиране на коментар
              Комънрейл предпоследно поколение, с дроселова клапа. Изключително ограничаване на кислорода, което с времето излиза от контрол малко или повече. А ЕГРа му работи от завъртането на стартера до минута след гасенето му

            • stako
              stako коментира
              Редактиране на коментар
              Знаел съм, че човек винаги има какво да научи още. И другаде попадах, че ДПФ-а го слагат заради ЕГР-а най-вече. Или че и двте са доста свързани, особено в последните поколеня дизеляци комън рейл, не може само изключване на ЕГР, защото той участва в регенерациите на ДПФ. Ако се махат, най-добре е и двете. И да на по-старите поколеня дизеляци ЕГР-а е работил при ниски до средни обороти, а сега мята сажди почти през цялото време.

          • #25
            Първоначално публикуван от kaliandar Преглед на мнение

            Не виждам опция да изгася чека. Реално нямам записана грешка в ЕКУ-то, и engine check-a не свети, а ми дава "Check DPF" съобщение на екрана- ей такова.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1317.JPG
Прегледи:519
Размер:292.5 КБ
ID:6706543
            Нямаш грешка защото само датчика на ДПФа дава, че е пълен. Това показва и графиката по горе. Няма дефект извън ДПФа, затова и не пише.

            Коментар


            • #26
              Колко мъка има по тоя свят .. Колегата от Германия го разбирам до някъде ама в КМБ да караш дизел с ДПФ си е чист мазохизъм... това от опит имам едно евро 5, седи в гаража за красота, само на магистрала с 150-160 му е добре, на всичко друго се мръщи.

              Коментар


              • #27
                Вземи концентрат за измиване на дпф разреждаш с вода и го остави да стои през ноща после миеш с водоструйка издухваш го с въздух да изсъхне добре и монтираш.След това влизаш в системата за рецирколация и я конфигурираш че е сменен с нов

                Коментар


                • #28
                  Искам да използвам темата и да попитам, доколко на празен ход е нормално да има сравнително сериозно картерно налягане ? като отвия капачката на маслото налягането я държи на 5 мм над отвора, щеката като я дръпна се усеща подухването, а иначе от отдушника също си излизат картерните газове. И другото е, че като вдигна щеката, особено при загрял двигател и се вижда и леко димене. Когато вдигна оборотите налягането намалява.
                  Има ли нещо което не е наред ? Възможно ли е ЕГР-а да седи прекомерно отворен и това да е причина ?

                  Коментар


                  • Паджеровод
                    Паджеровод коментира
                    Редактиране на коментар
                    Всичко ти е наред, ЕГРа не играе в случая, има друг клапан - PCV който определя кога да работи картерната вентилация. А тя не работи на празен ход, този клапан е затворен поради вакуума зад дросела. Затова усещаш субективно повече налягане.

                • #29
                  Често се късат маркучите от ДПФ-а до диференциалния датчик - хубаво е да се проверят.
                  Фиат Купе
                  Опел Фронтера В
                  Мицубиши Паджеро Пинин

                  Коментар


                  • #30
                    Да доложа по моя казус. Закарах колата на майстор по пежата (двигателят е пежо), човекът закачи диагностиката, погледна диференциалното налягане, погледна за грешки в ЕКУто, погледна данните за ДПФ-а. Според него ДПФ-ът си е в ред, просто ЕКУто на база на километрите и на броя проведени регенерации приема, че филтърът е за смяна. Съответно от диагностиката каза на ЕКУ-то, че сме сменили ДПФ-а и съобщението "чек ДПФ" изчезна.
                    Честно казано съм малко скептично настроен, но да видим. Ако пак се появи грешка ще пиша
                    Мерси на всички за съветите.
                    Nissan Terrano II 2.7TDI

                    Коментар


                    • Борис Хаджиценев (bob4oo)
                      Борис Хаджиценев (bob4oo) коментира
                      Редактиране на коментар
                      Диференциалния датчик, показва, малко завишени стойности около 225-118, максимумът на диференциата е около 100-120мбара, като сте му казали че е нов, нищо чудно да се пооправи, за известно време, докато не натрупа Н-брой регенерации, но колата кара ли се градско, винаги ще е в регенерация, а компа гледа, колко често има регенерация, колкото повече, започва да си мисли, че е за нов

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X