Обява

Свий
Няма добавени обяви.

дизел-подгряващи свещи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: дизел-подгряващи свещи

    Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
    И защо така според теб????

    Дали ще греят в цилиндъра или отвън каква е разликата,при положение,че в цилиндъра не е никаква по специална среда,най много малко нафта?
    Защото не целия електрод е в цилиндъраПодавасе само върха на свеща ако не е с предкамерно паленеТогава нафтата се впръсква още в колектора върху свеща и влиза нагорещена в горивната камера.Когато двигателя заработи от налягането горивната смес се самозапалва
    Рак, мерак и простак не се лекуват!!!

    Коментар


    • #17
      До: дизел-подгряващи свещи

      Имам един, голям проблем с подгряваща свещ, на колата ми. Някой сервизен ИДИОТ, е завил свеща накриво и е прецакал резбата. След това изглежда се е сетил и е корегирал.Резултата е , че сега свеща е хлабава и пропуска дизелова мъгла вън от цилиндъра. Колкото и да я стягам, тя се саморазхлабва след първите 10 минути работа на двигателя, и отново изпуска. Дайте акъл , какво да правя, да навивам станиол ли , или направо по-голяма
      резба с мечик и да затапвам с болт?
      Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

      Коментар


      • #18
        До: дизел-подгряващи свещи

        Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
        Имам един, голям проблем с подгряваща свещ, на колата ми. Някой сервизен ИДИОТ, е завил свеща накриво и е прецакал резбата. След това изглежда се е сетил и е корегирал.Резултата е , че сега свеща е хлабава и пропуска дизелова мъгла вън от цилиндъра. Колкото и да я стягам, тя се саморазхлабва след първите 10 минути работа на двигателя, и отново изпуска. Дайте акъл , какво да правя, да навивам станиол ли , или направо по-голяма
        резба с мечик и да затапвам с болт?
        Има труден вариант,но ще започна с лесния,който обаче не съм изпробвал.Тук е момента колегите да кажат.
        Не знам дали няма да стане с течен метал.А сега мнения...
        Трудният е ювелирен метод.Разпробива се,прави се резба,навива се втулка,тя самата се разпробива и се прави резба според размера на свещта.
        Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
        NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

        Коментар


        • #19
          До: дизел-подгряващи свещи

          Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
          Имам един, голям проблем с подгряваща свещ, на колата ми. Някой сервизен ИДИОТ, е завил свеща накриво и е прецакал резбата. След това изглежда се е сетил и е корегирал.Резултата е , че сега свеща е хлабава и пропуска дизелова мъгла вън от цилиндъра. Колкото и да я стягам, тя се саморазхлабва след първите 10 минути работа на двигателя, и отново изпуска. Дайте акъл , какво да правя, да навивам станиол ли , или направо по-голяма
          резба с мечик и да затапвам с болт?
          Отиди в някой сервиз, където си разбират от работата.
          На Вюрт има един к-т за такива случай, слага се резбова втулка и си навиваш свещта нормално!
          LZ1HKW
          Реглаж на преден и заден мост
          My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

          Коментар


          • #20
            До: дизел-подгряващи свещи

            Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение
            Има труден вариант,но ще започна с лесния,който обаче не съм изпробвал.Тук е момента колегите да кажат.
            Не знам дали няма да стане с течен метал.А сега мнения...
            Трудният е ювелирен метод.Разпробива се,прави се резба,навива се втулка,тя самата се разпробива и се прави резба според размера на свещта.
            В първият случай - НЕ СТАВА, защото течният метал не издържа на резки температурни промени!
            Във вторият случай - Трябва да се свали главата, защото иначе стружките няма къде да отидат. А това води автоматично до шлайфане на глава, нова гарнитура...
            LZ1HKW
            Реглаж на преден и заден мост
            My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

            Коментар


            • #21
              До: дизел-подгряващи свещи

              Варианта втулка е приемлив,т без разправии няма да мине,защото има други методи.Нова глава например...
              Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
              NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

              Коментар


              • #22
                До: дизел-подгряващи свещи

                Не знам дали знаете как се осигурява против саморазвиване такава втулка. Учил съм, че по подобен начин се прави и шев на сцепен частично блок. Ще ви нахвърлям набързо една рисунка в Пейнта.



                Половин час пиша ферман и накрая форума ме бил изхвърлил.
                Сега вече накратко:
                На първата картинка имаме втулка навита в главата. Точно в резбата се пробива малък отвор, навива се резба и се завива шпилка която се реже почти плътно до главата. Останалото леко се разплесква с чук. Хубаво е материала на втулката и шпилката да са като тези на главата за да имат същото температурно разширение.
                На втората картинка съм нарисувал частично закърпена цепка на блок. Идеята е да се подбере свредло с подходящ размер и да се започне разпробиване на цепнатината. След пробиване на първия отвор се навива резба и се завива шпилка. Реже се плътно до блока и се изпилява повърхността. Пробива се втори отвор който да застъпи част от първата шпилка. Така тя се осигурява от саморазвиване. Навива се резба и втората шпилка се реже плътно до блока. Така до края като последната шпилка се оставя леко да стърчи и се разплесква леко с чук. Това е един от най-старите и изпипани методи, но не мога да твърдя, че е най-бърз или най-удачен. Мисля само, че старите майстори са си разбирали от занаята. Това си го спомням от практиката в ССВВУ и се извинявам ако на разбиращите им прозвучи лаишки, но се надявам на някого поне да е от полза. Съжалявам, че не помня добре и сплитането на телените въжета и правенето на клюпове с тях.
                Последно редактирано от Myyy; 16-11-07, 01:59.
                Aкълa e кaтo жeнскoтo нepaзпoлoжeниe. Нe ти ли дoйдe нa вpeмe, нe гo и чaкaй!

                Коментар


                • #23
                  До: дизел-подгряващи свещи

                  Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                  ако черпи ток може и да не работи.
                  сваляш свеща и и подаваш напрежение.ако зачерви отпред електрода работи ако е по средата сменяш.
                  само със сваляне си сигурен
                  Това е най-правилнният начин на действие.
                  Някой път дават късо м/у намотките и греят в основата.
                  Ако се окаже и една свещ изгоряла или неправилно работеща-сменяй всичките, тъй като са вързани паралелно и от употреба нови и стари имат различно съпротивление и съответно през тях протича различен ток.
                  През 1992 г. си купих Тойота Хайлукс пикап. Едната свещ беше изгоряла. Смених само 1. За два месеца изгоряха още две и изобщо спря да подгрява управлението. Е нямаше как смених ги и четирите, а едната си оставих за резерва.
                  Напрежението на което работиха е 7v. А управлението им е следното: За около 5-8 секунди им се подава около 11v, а после им се подава 5,4-5,7v за още около 25 сек.
                  Затова ако се пробват една по една директно на акумолат. може и да изгорят.
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • #24
                    До: дизел-подгряващи свещи

                    Като прочетох проблема на колегата с резбата за подгряващата свещ се сетих че сме правили ремонт с резбова втулка както е писал другия колега Вече 7 год. работи колата при това е монтирана на запалителна свещ Купена е от София от фир. УЛМЕР ако не си сваршил работа се тарся адреса Дано да е полезно...

                    Коментар


                    • #25
                      До: дизел-подгряващи свещи

                      Личен Опит...
                      На моя Дизел (фиат Пунто) майстора свали една букса и посредством кабел с крушка започна да проверява свещите - оказа се че две от тях са изгорели и прекъсват веригата... т.е. крушката не свети..... та смени ги и колата се оправи в миг.....

                      Ама не знам къде е тази букса (колата е коммонрейл) не знам дали и при твоята ще е така....
                      Последно редактирано от Kalinkata; 14-12-07, 09:58.

                      Коментар


                      • #26
                        До: дизел-подгряващи свещи

                        Колеги четири качествени свещи струват не повече от 80 -100 лева на дребно и имат живот 5-7 години заслужава си поне един път да се сменят не се сменят всеки ден затова е по добре да са по kачествени. VW имат система за самодиагностика на свещите ако светне лампа за загряване на работещ двигател значи има неработеща свещ на подгряването.На по старите двигатели свещите са свързани последователно и ако изгори една не работят всичките.На по новите двигатели обикновенно свещите работят при температури под нулата.

                        Коментар


                        • #27
                          До: дизел-подгряващи свещи

                          Понеже е зима използвам да съживя старата тема с нов за мен проблем - имам две Дискавърита - 200 и 300. С 200 досега не съм имал проблем с палене от 4 години , във всякакво време. 300тди го имам от пролетта и напоследък не ще да пали. Първо проверих акумулатора в магазин за акумулатори - ОК е .(в смисъл че ако имаше и малък проблем продавачът щеше да ми го реши с нов - ама не).
                          Обаче продължава да не пали като е студен мотота. Стартера върти малко бавно и като му дам ток с кабели - пали без проблем.Като е топъл също е ОК. След това измерих свещите с оммер - няма връзка , безкрайност , както са четирите в паралел - аха , викам си , заминали са и четирите , утре ще купувам/поръчвам. Обаче реших да пробвам старото 200 тди - първо запали с откачено подгряване след 7 дни престой и очевадно бавно въртящ стартер , после измерих неговите свещи с оммера - там пък показва за кратко верига и после пак безкрайност (като капацитет) - това и след като откачих свещите от релето , да не би да има там някой кондензатор. Това нормално ли е или ми трябват 8 свещи ?
                          Забравих да кажа , че според Падок свещите са еднакви на 200 и 300.

                          Коментар


                          • #28
                            До: дизел-подгряващи свещи

                            Хм, да заминат 8 (осем) свещи и то на различни коли ми се вижда малко вероятно...
                            Извинявай, ама мериш ли правилно? Защото ефект на кондензатор там няма откъде да се получи, освен ако има тотално нагоряла връзка.
                            Ако напразно се съмнявам в теб, значи - 8 нови свещи.

                            Коментар


                            • #29
                              До: дизел-подгряващи свещи

                              Пак повтарям - 200 тди го имам от 4 години и не съм поглеждал подгряването , 300 тди също не съм проверявал нищо до преди два дни , така че възможно е да са си заминали и осемте. И аз това питах - НЯМА откъде да се получи такъв ефект , нали ? И да , правилно го меря , ама за да елиминирам някаква особеност на китайските мултицети сега отивам да си направя пробна лампа да меря с нея .
                              И това че ги меря четири в паралел без да ги свалям също няма как да ме заблуди , нали ? Поне една да работеше , щеше да покаже 1-2 ома .

                              Коментар


                              • #30
                                До: дизел-подгряващи свещи

                                По такива места с мултицет се мери трудно. Не винаги два опрени метала (особено, ако единият е преседял 10-ина години в автомобил) дават контакт.

                                Пробната лампа има това предимство, че пропуска през контакта значим ток, който проискрява и разрушава локално оксидния слой. С мултицета трябва много да се стърже и пак не е сигурно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X