Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Като е студен не пали ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Като е студен не пали ?

    Ей Миро ти май ни взе на майтап.Мисля че темата темата май е изчерпана.Дай да те подготвим и да ти намерим време.
    Никога нема да мине модата на сръбската музика,сливовата ракия и пъстръвата.

    Коментар


    • #17
      От: Като е студен не пали ?

      Не разбирам много,да не кажа въобще ,но премерих акумолатора .
      ето стойностите:
      При работещ двигател зарежда малко над 14 волта
      При не работещ двигател мултицета показва че има 12.70 волта в акумолатора.
      Извадих кабила от бубината и накарах един приятел да върти на стартер и
      ми паказа че докато върти акумолатора пада на 10.70 волта.
      Не разбирам ,вие кажете дали е добре или зле.
      Отворих го и долях малко дестилирана вода във всички клетки.
      А как да премеря бубината дали дава ток ? ( в момента дава но утре или после като неиска ? )
      На кое трябва да сложа мултицета като бръкна в бубината ?

      Коментар


      • #18
        От: Като е студен не пали ?

        Хвани маса някъде с едната сонда с другата на плюса на бобината и виж какво е положението.НЕ бъркай в бобината ще те разтър-р-р-р-р-р-р-рси яко.
        Никога нема да мине модата на сръбската музика,сливовата ракия и пъстръвата.

        Коментар


        • #19
          От: Като е студен не пали ?

          Провери си таралежчето.Намира се под контактния ключ.Имах такъв проблем със един пасат.Просто като върти стартера се губеха някои токове.Като го бутахме палеше на половин метър.Дано съм ти бил полезен.Понякога със дни палеше ама като се закучеше....
          ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

          Коментар


          • #20
            От: Като е студен не пали ?

            Според мен проблема е електрически. Има студена спойка или прекъснат кабел. При загряване на колата (най-вероятно е в купето понеже сега парното работи на 6) се разширява някоя джаджа или кабел и сработва, когато изстине има лоша връзка. прекъсването може и да е в двигателния отсек, така когато пали на бутане двигателя се клати повече отколкото, когато пали на стартер. Абе зимно време тоците са тегава работа. Имал съм обратния случай, когато загрее прекъсва. Намерих проблемния кабел с пистолета за топъл въздух. Загрявах кабелите както са на сноп. Грешката при рязането беше 5см и след като запоих друг кабел на това място проблема се оправи.
            [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

            Коментар


            • #21
              От: Като е студен не пали ?

              А според мен проблема е че някаде се губи тока при въртенето на стартер и съсм сигурен че не идва ток ни до свещи ни до бобина, а пали на бутане защото стартера не върти и тока несе губи.
              0 8 76 36 8 542

              Коментар


              • #22
                От: Като е студен не пали ?

                Подкрепям напълно колегата honda b16a2. примери си акомулатора сутринта когато не пали.Виж и напрежението на бобината.
                Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

                Коментар


                • #23
                  От: Като е студен не пали ?

                  Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнение
                  Провери си таралежчето.Намира се под контактния ключ.Имах такъв проблем със един пасат.Просто като върти стартера се губеха някои токове.Като го бутахме палеше на половин метър.Дано съм ти бил полезен.Понякога със дни палеше ама като се закучеше....
                  Това дето му викаш таралежче се казва клеймуред и много е вероятно да е от него при Италянките контактния ключ изключва всичко и е доста четсо срещан проблем.Аз навремето имах фиат ритмо и ми правеше същия проблем.Върти а не пали,като бутнеш пали.И не е като загрее ами когато си иска.
                  OFF-ROAD CLUB PRIMORSKO
                  www.offroadprimorsko.com
                  0899883765

                  Коментар


                  • #24
                    От: Като е студен не пали ?

                    Вчера сутринта и днес сутринта запали.Когато неиска да запали ще премеря къде какво губи.
                    От акумолатора по не ми се вярва да е защото върти,по скоро може някъде да замасява
                    и да се гиби тока до бубината .Сложно е с тия токове ..... и лошото е че проблемите винаги се
                    появяват когато си ниподготвен или бързаш.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Като е студен не пали ?

                      Първоначално публикуван от Миро Преглед на мнение
                      Вчера сутринта и днес сутринта запали.Когато неиска да запали ще премеря къде какво губи.
                      От акумолатора по не ми се вярва да е защото върти,по скоро може някъде да замасява
                      и да се гиби тока до бубината .Сложно е с тия токове ..... и лошото е че проблемите винаги се
                      появяват когато си ниподготвен или бързаш.
                      Така е.
                      Има ли някаква електроника покрай делкото? Комутатор?
                      Публикувайте отговор

                      Коментар


                      • #26
                        От: Като е студен не пали ?

                        Щом е Уно, много е вероятно да има проблем с "масата" като такава. Това, че като го буташ пали или като загрее, не е чак толкова меродавно дори и да ти изглежда така. Където можеш почисти, напръскай прекарай нова маса ако се съмняваш. От контактния ключ, чак до отсега на двг.- клемореди с "маса" и прочие... Ако имаш аларма - откачи релето на имобилайзера...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Като е студен не пали ?

                          Това дето му викаш таралежче се казва клеймуред и много е вероятно да е от него при Италянките контактния ключ изключва всичко и е доста четсо срещан проблем.Аз навремето имах фиат ритмо и ми правеше същия проблем.Върти а не пали,като бутнеш пали.И не е като загрее ами когато си иска.[/QUOTE]

                          И къде по точно стои тази джаджа ?
                          Ще направя снимка на електрониката утре .
                          Тия идиоти италианците може ли да сложат алуминиеви клеми ,това е много тъпо

                          Коментар


                          • #28
                            От: Като е студен не пали ?

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02427.jpg
Прегледи:1
Размер:104.7 КБ
ID:5250329
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02428.jpg
Прегледи:1
Размер:112.9 КБ
ID:5250328Като не искаше да запали онзи ден , не даваше ток от бубината.
                            Къде да търся проблема сега ???
                            Пробвах да му дам ток от друг акумолатор,не е от акумолатора

                            Коментар


                            • #29
                              От: Като е студен не пали ?

                              То стана интересно и дълго.
                              Бобината се захранва с плюс и минус. Дублирай кабелите един по един (сложи нови за проба) и виж как е.
                              Центалния кабел на бобинта трябва да хвърля искра когато го насочиш към метала на двигателя на 1 см (че и повече).Този който отива към делкото го насочваш към двигателя, държиш с изолирани клещи и някой върти.
                              Вземи някой приятел да ти помага (който маалко разбира от тоци ). От далечко да е и той......
                              Че е нещо елементарно е ясно за всички , но все пак елементарно за тези които знаят за какво става въпрос.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Като е студен не пали ?

                                Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                                Центалния кабел на бобинта трябва да хвърля искра когато го насочиш към метала на двигателя на 1 см (че и повече).Този който отива към делкото го насочваш към двигателя, държиш с изолирани клещи и някой върти.
                                Прекрасен начин да си изгориш комутатора, а в някой случай и компютъра. Вече има автомобили различни от Москвич.
                                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X